Mmh dat is wel een optie iddquote:
Of dat bericht klopt niet of ze hebben het opgelost want ik krijg net de update binnen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
Maar goed, de uitrol voor L is voorlopig stilgelegd in Nederland voor de N4 en N5 vanwege sms problemen.
Tweakers zit er niet heel vaak naastquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:09 schreef Karstman het volgende:
[..]
Of dat bericht klopt niet of ze hebben het opgelost want ik krijg net de update binnen.
Niet vaak inderdaad maar soms wel dusquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
Tweakers zit er niet heel vaak naast
http://tweakers.net/nieuw(...)-wegens-sms-bug.html
Nee dat probleem heb ik niet, ben er nog niet over uit of ik dat nou fijn vindt dat alles zo op het lockscreen staat. Ben ook nog steeds aan het uitvogelen wat ie nu wel en niet doorgeeft in die prioritymode... Vind de nieuwe manier van notifications wel lelijk, zo die zwevende witte vlakken boven een doorschijnende achtergrond. Verder vind ik de icons, zowel bovenin als de knoppen onderin nogal lelijk...quote:Op donderdag 20 november 2014 14:05 schreef Syntix het volgende:
Nog meer mensen problemen met e-mails die binnenkomen via gmail en geen notificatie meer geven als het scherm gelocked is?
Die priority mode is echt kut
Ik heb dat met WhatssApp ik krijg geen melding meer totdat ik whatsapp open...quote:Op donderdag 20 november 2014 14:05 schreef Syntix het volgende:
Nog meer mensen problemen met e-mails die binnenkomen via gmail en geen notificatie meer geven als het scherm gelocked is?
Die priority mode is echt kut
Hier hetzelfdequote:Op donderdag 20 november 2014 15:24 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik heb dat met WhatssApp IJ krijg geen melding meer totdat ik whatsapp open...
Apps gaan gewoon even bagger omdat er updates van de apps moeten komen... Niet voor 5.0 gemaakt jwz.quote:Op donderdag 20 november 2014 15:26 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hier hetzelfde![]()
Android L preview.
Moet je voorstellen voor OnePlusOne users dan.quote:Op woensdag 3 december 2014 10:51 schreef dimmak het volgende:
Die OTA update voor Android 5 duurt nu wel heel lang.
Op mijn Nexus 5 heb ik hem al tijden, op mijn Nexus 7 nog niet...quote:Op woensdag 3 december 2014 10:51 schreef dimmak het volgende:
Die OTA update voor Android 5 duurt nu wel heel lang.
De uitrol is stopgezet door een bug, maar het duurt al een tijdje nu.quote:Op woensdag 3 december 2014 11:01 schreef Karstman het volgende:
[..]
Op mijn Nexus 5 heb ik hem al tijden, op mijn Nexus 7 nog niet...
Dat had ik ook gelezen maar ik kreeg de update op mijn telefoon een dag na dat berichtquote:Op woensdag 3 december 2014 11:08 schreef dimmak het volgende:
[..]
De uitrol is stopgezet door een bug, maar het duurt al een tijdje nu.
Ik denk dat we die update overslaan en ik meteen 5.0.1 krijg.quote:Op woensdag 3 december 2014 11:17 schreef Karstman het volgende:
[..]
Dat had ik ook gelezen maar ik kreeg de update op mijn telefoon een dag na dat bericht
http://androidworld.nl/nieuws/android-501-nexus/quote:ANDROID 5.0.1 NU BESCHIKBAAR VOOR AANTAL NEXUS-DEVICES
Google heeft Android 5.0.1 beschikbaar gesteld voor een aantal Nexus-devices. Deze nieuwe versie heeft buildnummer LRX22C meegekregen en de factory images zijn inmiddels te downloaden.
Android 5.0.1 (LRX22C)
Met de komst van Android 5.0.1 voor een aantal Nexus-devices is de eerste bugfix-update van Lollipop een feit. Wat er exact gewijzigd is of welke bugs aangepakt zijn, is vooralsnog niet bekend. Wel denken we te weten dat de update ook uitgerold zal worden voor Android Wear waarbij de accuduur flink verbeterd zou zijn. Vooralsnog zien we alleen de zogenaamde factory images online staan voor de WiFi-tablets, de Nexus 7 (2013), Nexus 9 en Nexus 10.
Downloaden
Er zijn nog geen meldingen van een OTA-update, maar Google heeft wel de factory images live gezet. Heb je een Nexus 4, Nexus 5 of Nexus 6 dan zul je nog even geduld moeten hebben, de update is nu puur en alleen voor de eerder genoemde WiFi-tablets van Google.
Twee weken verder.quote:Op maandag 17 november 2014 21:58 schreef DJKoster het volgende:
Nope, hier ook 'over the air'.
Heb geduld, je krijgt het vanzelf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |