twitter:JOR_ID twitterde op woensdag 15-10-2014 om 23:14:21Beste @albertheijn, zijn die lente-uien niet allemaal over de datum? reageer retweet
twitter:albertheijn twitterde op donderdag 16-10-2014 om 09:36:30@JOR_ID Dat is niet de bedoeling. Bij welke vestiging heb je de uien gekocht? ^RS reageer retweet
Die reactie ook van AHquote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
twitter:JOR_ID twitterde op woensdag 15-10-2014 om 23:14:21Beste @albertheijn, zijn die lente-uien niet allemaal over de datum? reageer retweet
twitter:albertheijn twitterde op donderdag 16-10-2014 om 09:36:30@JOR_ID Dat is niet de bedoeling. Bij welke vestiging heb je de uien gekocht? ^RS reageer retweet
Matige spoiler manquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:42 schreef Pandaplint het volgende:
Goed topic KLB / Eneco haar lieggrafiek
Prachtig werk van Coldplay op Parachutes.quote:
Ik dacht eerst dat dat Kensington wasquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een keer of 1000 beter dan die nieuwe single van 'm.
Shiver vind ik echt ook weer zo verschrikkelijk. Hij verpest het weer door de hoogte in te gaan met z'n gejankquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:22 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Prachtig werk van Coldplay op Parachutes.
En inderdaad, de invloed van Jeff Buckley is duidelijk. Had ik nooit bij stilgestaan.
http://en.wikipedia.org/wiki/Shiver_(Coldplay_song)
Ik heb niks met Elton John.quote:
Coldplay wellicht wel.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:26 schreef SilentChaos het volgende:
Elvis![]()
![]()
Ben benieuwd of je Dotan nog op de radio hoort over 60 jaar
Denk het niet...quote:
Mwah, Coldplay, Nirvana, Radiohead, U2 zijn wel echt vrij tijdloos. Dotan is natuurlijk onzin en daarnaast Nederlands.quote:
Ik heb er een broertje .....quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, Coldplay, Nirvana, Radiohead, U2 zijn wel echt vrij tijdloos. Dotan is natuurlijk onzin en daarnaast Nederlands.
Dotan Dotan.quote:
Muis is van de knallende presentatiesquote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Bom = goed
Dia = dag.
Bom dia = goededag
Zit je nou de Portugese taal uit te lachen?quote:
Nee, je gaat er weer zo lekker op inquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zit je nou de Portugese taal uit te lachen?
Tuurlijk. Daar sta ik om bekend.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, je gaat er weer zo lekker op in
Goeddag toch?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Bom = goed
Dia = dag.
Bom dia = goededag
Al kie la.quote:
Eens! Faxing as we speakquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:49 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
KLB / De deurklink van het toilet
Terechteklacht
Klinkt lekkerquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:44 schreef SilentChaos het volgende:
Overgeproduceerde poppunk
Toch vind ik dit wel een aardig nummer
Jammer dat het niet de request van die jongen isquote:
Ik hoor nog liever een radiorecord met Domien.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoor nog liever 24 uur Domien.
Ik hang nog liever een uur met m'n kop in onverdund accuzuur.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoor nog liever 24 uur Domien.
heb ik al gedaan, daarom ben ik nu zo zuurquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik hang nog liever een uur met m'n kop in onverdund accuzuur.
Ah dat had ik niet meegekregen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jammer dat het niet de request van die jongen is
Haiquote:
Er zijn zeker betere DJ's. Maar kom op... Hij valt alleen maar even in.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vind jij hem goed/talentvol?
Je laat een schoonmaakster toch ook niet voor een financieel directeur invallen?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:30 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Er zijn zeker betere DJ's. Maar kom op... Hij valt alleen maar even in.
Ik dacht daar net aan. Rene Passet deed mij daar aan denken, jou ook?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:32 schreef TheVulture het volgende:
Hij zou zijn programma eigenlijk SchrikBarend moeten noemen
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:32 schreef TheVulture het volgende:
Als dit de beste invaller is die ze hebbenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:30 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Er zijn zeker betere DJ's. Maar kom op... Hij valt alleen maar even in.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik dacht daar net aan. Rene Passet deed mij daar aan denken, jou ook?
Godverdomme.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:32 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap hem nu pas!quote:
die grap is verdomme al door mij, Koningin Cee en Baas Timur gemaaktquote:
EN DOOR WOLFROLFquote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die grap is verdomme al door mij, Koningin Cee en Baas Timur gemaakt
dat snap ik nooitquote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 08:07 schreef 3rdRock het volgende:
voor de liefhebbers: volgens het programmaschema doet Stenders volgensde week de C&S-show.
En Domien is ook al met vakantie..quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 08:07 schreef 3rdRock het volgende:
voor de liefhebbers: volgens het programmaschema doet Stenders volgensde week de C&S-show.
Hopen dat Rabbering snel terug komt, dat dan weer welquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 08:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En Domien is ook al met vakantie..
Woensdagquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 08:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hopen dat Rabbering snel terug komt, dat dan weer wel
Niks mis mee, zeker niet op vrijdagquote:
Ik heb nog even een paar bakken koffie nodig, wil ik dit waarderen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 08:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niks mis mee, zeker niet op vrijdag
Is hij agent?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 08:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niks mis mee, zeker niet op vrijdag
Vriend van mij heeft geholpen bij een bevalling op straat
quote:
Ik ben wakker hoor.quote:
Ja de rechter is een vriend van mijquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 08:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is hij agent?
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)kelend-publiek.dhtml
Sheppard - Geronimo?quote:
Het is vrolijk, dus goed radioplaatje.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sheppard - Geronimo?
Ik vind dat zo'n zaadnummer![]()
Niveautje Will & The People
Hebben die nu alweer vakantie?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 08:07 schreef 3rdRock het volgende:
Stenders is altijd goed. Paul is volgende week weer terug mag ik hopen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:44 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Hebben die nu alweer vakantie?
de tering, wat was dat pulp zegquote:
Eens, maar wel lekker!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
de tering, wat was dat pulp zeg
dat vond ik op de middelbare school ook destijdsquote:
Tututututututututututututututu hebben we hierquote:
https://www.facebook.com/coenswijnenberg/posts/741900899190595quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:44 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Coen ook niet in het huis dus.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/coenswijnenberg/posts/741900899190595
Dus Coen gaat hetzelfde doen als Corton deze week daar al doet..?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/coenswijnenberg/posts/741900899190595
Het is ook niet snel goed héquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dus Coen gaat hetzelfde doen als Corton deze week daar al doet..?
Eric was altijd een paar weken op pad en aangezien ie nu al na een week weer naar huis gaat, ga ik er van uit dat ie een ander klusje heeft en dat Coen dit gebeuren overneemt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In dit geval was het een serieuze vraag.
Ik vond hem echt heel tofquote:
Ik vond haar songfestivalnummer ook een prima nummer, beetje wat authentiekere countrymuziek.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond hem echt heel tof
Ik vind haar toch wel een van de meest authentieke deelnemers uit een talentenjacht, je hoort binnen 3 seconden dat het een lied van haar is en ik vind die bohemien/hippieachtige sound echt fijn
Nummer 21.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:15 schreef Pino112 het volgende:
http://www.radioveronica.(...)500_oktober_2014.pdf
Nu bij 24. Dit is toch genot
En nummer 15.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:18 schreef Bronson het volgende:
[..]
Nummer 21.![]()
Nu neem ik die lijst niet meer serieus.
Godverdomme idd.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:18 schreef Bronson het volgende:
[..]
Nummer 21.![]()
Nu neem ik die lijst niet meer serieus.
Nummer 15 past er helemaal niet tussen, dat heeft weinig met rockmuziek te maken, nummer 21 nog wel.quote:
Die stem.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap die haat op Nickelback nooit zo, ik heb er zelf ook geen cd's van maar This is How You Remind Me is gewoon wel een rockklassieker
Ja maar jij adoreert ook Joan Frankaquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap die haat op Nickelback nooit zo, ik heb er zelf ook geen cd's van maar This is How You Remind Me is gewoon wel een rockklassieker
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja maar jij adoreert ook Joan Franka
Honderd procent mee eens!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja smaken verschillen, ik vind persoonlijk Gavin Degraw met zijn neprock tien keer erger dan een band zoals Nickelback
Het is het haten om het haten. Dezelfde nutteloze reden waarom Justin Bieber zo enorm gehaat wordt. Het is beide niet mijn muziek maar zo waardeloos is het allemaal ook weer niet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:23 schreef TheVulture het volgende:
Allebei aids.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja smaken verschillen, ik vind persoonlijk Gavin Degraw met zijn neprock tien keer erger dan een band zoals Nickelback
Hè wat relativeer je het toch weer makkelijk.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:28 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Het is het haten om het haten. Dezelfde nutteloze reden waarom Justin Bieber zo enorm gehaat wordt. Het is beide niet mijn muziek maar zo waardeloos is het allemaal ook weer niet.
Ik heb Nickelback wel stukken hoger zitten dan Justin Bieberquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:28 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Het is het haten om het haten. Dezelfde nutteloze reden waarom Justin Bieber zo enorm gehaat wordt. Het is beide niet mijn muziek maar zo waardeloos is het allemaal ook weer niet.
Bieberquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:28 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Leuk lijstje inderdaad.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:15 schreef Pino112 het volgende:
http://www.radioveronica.(...)500_oktober_2014.pdf
Nu bij 24. Dit is toch genot
Lager in de lijst idd. Zoals Blofquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Staan wel heel wat nummers in die ik met de beste moeite geen rock kan noemen.
Hoog Radio 2-gehalte. Maar de nummers die ik echt in de top 2000 mis (Say, Song 2, No One Knows, No More Tears, Can I Play With Madness?) staan hier wel gewoon in.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lager in de lijst idd. Zoals Blof.
Dat is persoonlijke voorkeur, maar het is natuurlijk belachelijk dat deze plaat nu al zo hoog staat.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
DeLuna (en dus ook Pino112) is het hier niet mee eens
twitter:EricCorton twitterde op vrijdag 17-10-2014 om 13:38:06Even over 'aflossing' door Coen zoals ergens geschreven staat..Ik maak deze hele week reportages en Coen reist volgende week met de pers 1/2 reageer retweet
twitter:EricCorton twitterde op vrijdag 17-10-2014 om 13:39:482/2 Geen aflossing dus maar een mooie toevoeging!!Mijn gezondheid is prima! (Op een gebroken schouder na dan ;-) @SeriousRequest reageer retweet
Coen dus niet in het huis?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:40 schreef Pino112 het volgende:
twitter:EricCorton twitterde op vrijdag 17-10-2014 om 13:38:06Even over 'aflossing' door Coen zoals ergens geschreven staat..Ik maak deze hele week reportages en Coen reist volgende week met de pers 1/2 reageer retweet
twitter:EricCorton twitterde op vrijdag 17-10-2014 om 13:39:482/2 Geen aflossing dus maar een mooie toevoeging!!Mijn gezondheid is prima! (Op een gebroken schouder na dan ;-) @SeriousRequest reageer retweet
Is altijd zo met lijstjes, klopt nooit.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
En waarin sommige nummers ineens onverklaarbaar laag staan. Somebody to Love en A Forest helemaal onderaan
Giel ook niet. Heeft ie zelf al gezegd.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan wordt het Giel en Gerard/Michiel/Domien. Zoals ik al voorspelde. Michiel lijkt mij de minste kans hebben van die 3.
Giel niet? Verrassend. Is toch in Haarlem.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Giel ook niet. Heeft ie zelf al gezegd.
Daarom juist ja.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Giel niet? Verrassend. Is toch in Haarlem.
Hoezo? Michiel stond toch ook in het huis in Eanske?quote:
http://seriousrequest.3fm(...)r-op-zoek-naar-actiequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoezo? Michiel stond toch ook in het huis in Eanske?
quote:Voor Haarlemmer Giel Beelen wordt het een bijzonder editie van 3FM Serious Request. Hij gaat niet in het Glazen Huis, maar maakt de week actief mee in zijn eigen stadje. Gedurende de week gaat hij op zoek naar acties in de stad waarbij geld wordt ingezameld voor het Rode Kruis.
00:00/00:00
Giel Zoekt Actie
Om toch een week lang nauw betrokken te zijn bij 3FM Serious Request en de activiteiten in zijn Haarlem, gaat Giel op zoek naar mensen die zich inzetten met bijzondere projecten. Als beloning voor hun harde werk organiseert hij speciale avonden in Patronaat, waarvoor je te zijner tijd ook kaarten kunt kopen.
De invulling van de avonden is nog niet bekend, maar Giel kennende komt daar een spectaculaire line-up te staan van artiesten, columnisten en creatieve alleskunners.
Kom In Actie
Ben jij druk bezig met een actie in of rondom Haarlem en wil je dat Giel ook bij jou komt kijken, meld je actie dan nu aan op www.3fm.nl/kominactie. En wat mag er volgens jou niet ontbreken in Patronaat die week?
Wanneer is dit bekendgemaakt? Ik heb weer alles gemist.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://seriousrequest.3fm(...)r-op-zoek-naar-actie
[..]
Staat erbij, 7 oktober.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wanneer is dit bekendgemaakt? Ik heb weer alles gemist.
Claudia en Annemiek dan? Omdat vrouwenthema. Dat zou echt razende apenaids zijn.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar goed, dan kunnen we Gerard, Michiel en Domien wel opschrijven ja. Sander valt sowieso af, Timur denk ik ook wel, Paul gaan ze niet 2x achter elkaar laten staan en... Roosmarijn zou theoretisch nog kunnen, maar laten we hopen van niet
Claudia heeft natuurlijk wel de eerste keer gedaan, maar ik vraag me af of die nog wil.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Claudia en Annemiek dan? Omdat vrouwenthema. Dat zou echt razende apenaids zijn.
Mwah, Gerard kun je sowieso wel opschrijven als Giel er niet is.quote:
Ja zo is het helaas altijd nog geweest.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, Gerard kun je sowieso wel opschrijven als Giel er niet is.
M'n radio staat echt loei- en loeihard nu.quote:
Terechtquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
M'n radio staat echt loei- en loeihard nu.
Nee, deze hoort niet op een oorverdovend volume.quote:
quote:
Hihihaha, nee.quote:
Suretwitter:coen3fm twitterde op vrijdag 17-10-2014 om 14:37:48iPhone 6+ teruggestuurd en netjes een iPhone 6 voor in de plaats gehad. Nee geen sponsordeal, wel blij met de service van @TyPhone_NED. reageer retweet
Bij Apple kun je 'm gewoon omruilen binnen paar weken. Ook als je geen Coen S. heetquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:46 schreef Pandaplint het volgende:
Suretwitter:coen3fm twitterde op vrijdag 17-10-2014 om 14:37:48iPhone 6+ teruggestuurd en netjes een iPhone 6 voor in de plaats gehad. Nee geen sponsordeal, wel blij met de service van @TyPhone_NED. reageer retweet
Zouden ze hetzelfde doen als je geen Coen Swijnenberg heet?
Wij van WC Eendtwitter:538 twitterde op vrijdag 17-10-2014 om 14:53:05De #DanceSmash is voor onze nieuwste dj: @Hardwell met Young Again http://t.co/kN7jYtM0Hm #top40 #radio538 reageer retweet
538 Presents Amsterdam Dance Event! Ow, wacht.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:54 schreef Pino112 het volgende:
Wij van WC Eendtwitter:538 twitterde op vrijdag 17-10-2014 om 14:53:05De #DanceSmash is voor onze nieuwste dj: @Hardwell met Young Again http://t.co/kN7jYtM0Hm #top40 #radio538 reageer retweet
Keep On Shining - Curtis Hardingquote:
NPO reisbureau van onze belastingcentenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Coen kan dus niet duidelijk maken waarom hij naar Colombia gaat.
of wil hij het niet vertellen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Coen kan dus niet duidelijk maken waarom hij naar Colombia gaat.
mijn zus heeft de LP nog, ik mocht de CD hebben van haarquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Geniale plaat, geniaal album
Zelfs een geniale albumhoes
[ afbeelding ]
nee, Coen gaat naar 1 of andere ver land voor SR. of ja, vakantie dusquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:44 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
quote:
Vandaag weer. Wel Roos en geen Rob.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]
lekker druk hier tegenwoordig op vrijdag avond
yepquote:
ik ga er ook vantussen. ram er wel een filmpje in ofzo. tabeequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:02 schreef Qunix het volgende:
Was weer enorm gezellig! Tot volgende week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |