SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hehe, dat is het punt.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:22 schreef de_boswachter het volgende:
Kwestie van handig de waardes van je x en y as bepalen.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:36 schreef CoolGuy het volgende:
Wat ben jij een mongool zeg. In de originele reclame is er wel verschil van bijna 50% tussen de balken ja, maar de prijzen staan er net zo goed bij en daar zie je waar je maar over praat.
In de originele reclame staat alle informatie die je nodig hebt om te kunnen zien waar je over praat.
Heb jij soms een contractje voor 3 jaar getekend met in gedachten dat je 50% korting kreeg? Zeg eens eerlijk? Ja he?
Het is helemaal niet foutief? Dat die balken bijna 50% van elkaar verschillen wordt veroorzaakt door de gekozen waarden op de as. Maar die waarden is helemaal niks mis mee.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:41 schreef Pandaplint het volgende:
[..]__________!
Laat ik beginnen te zeggen dat ik geen Eneco klant ben![]()
Je hebt gelijk dat in de advertentie alle informatie staat die je nodig hebt.
Maar... gegevens express op een foutieve manier prijzen presenteren is wat mij betreft misleiding en nergens voor nodig..
Niet foutief, maar ik vind het maar een hufterige manier van presenteren (wat zowat aan alle reclames toegeschreven kan worden). Wat is er in nou mis met de onversneden waarheid?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:47 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Het is helemaal niet foutief? Dat die balken bijna 50% van elkaar verschillen wordt veroorzaakt door de gekozen waarden op de as. Maar die waarden is helemaal niks mis mee.
Die prijzen worden helemaal niet op een foutieve manier gepresenteerd.
Wat er staat IS de waarheid!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:55 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Niet foutief, maar ik vind het maar een hufterige manier van presenteren (wat zowat aan alle reclames toegeschreven kan worden). Wat is er in nou mis met de onversneden waarheid?
De onversneden waarheid zou die grafiek zijn waarin het verschil visueel een pak kleiner toont!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:56 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat er staat IS de waarheid!de cijfers staan er nota bene bij!
Dit inderdaad, ik denk dat als je dit laat zien aan een brede testgroep, 40-50% het gewoon niet doorheeft. Als het niet meer is.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:55 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Niet foutief, maar ik vind het maar een hufterige manier van presenteren (wat zowat aan alle reclames toegeschreven kan worden). Wat is er in nou mis met de onversneden waarheid?
Mag ik hieruit concluderen dat je geen stroom gebruikt?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:55 schreef Fretwork het volgende:
Niet je energieleverancier kiezen op basis van goed persoonlijk contact en mutueel vertrouwen
HALLO, HET IS WEL JE STROOM!
Het is geen liefdadigheidsinstellingquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:55 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Dit is toch exact misleiding?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:57 schreef Hallojo het volgende:
Dit heeft met misleiding erg weinig te maken.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:58 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dit is toch exact misleiding?
Misleiding:
•een opzettelijke poging iemand een onjuiste indruk te geven.
? Ik ben zeer close met meneer Nuon hoor!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:58 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Mag ik hieruit concluderen dat je geen stroom gebruikt?
Dus mensen misleiden is dus toegelaten als het geen liefdadigheidsinstelling is?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:58 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Het is geen liefdadigheidsinstelling
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |