Ach, ik merk in ieder geval dat je oprecht bent. Prima zoquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Die duidelijke lijn is ook ontzettend moeilijk..
Voor mij althans ook best wel.
Het ene grapje is 30 keer geweest maar word gewoon een leuk topic omdat users leuk meeposten. Ze maken er wat van. Grappige opmerkingen of paints. Dan blijft hij uiteraard open. Zulke topics hebben we graag.
Het andere grapje is pas voor de 3de keer op ONZ geopend maar is meteen al een kuttopic. Je leest de reacties. Het word gewoon niets (ene proberen we wat bij te sturen maar lukt ook niet altijd). Die sluiten we uiteraard.
Dan heb je ook nog die topics waar gewoon geen energie ingestoken word door de TS. Er word een zinnetje gepost en dat is het topic.
Waarom zouden de users er dan nog energie in steken als de TS dat al niet eens doet.
En natuurlijk zijn wij mods van vlees en bloed (met waarschijnlijk te veel vrije tijd) en zelfs die maken wel eens een foutje en lopen we een pareltje mis. Of denken we in bezit te zijn van goud maar helaas.
Zo probeer ik een beetje te modden. En mijn mede mods hebben uiteraard weer andere "eisen" waar een topic aan moet voldoen. Maar we kunnen die lijn gewoon niet duidelijk krijgen of maken denk ik. Want humor verschilt zo per mens/user.
Als je maar weet dat we ons best doen. En ik weet dat ook dat niet voor iedere user genoeg is.
Ja klopt, het is gewoon een kuttopic. Niets persoonlijks verder.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:16 schreef stbabylon het volgende:
Heb ik eindelijk een topic bedacht dat naar mijn mening ONZ waardig was, wordt hij dichtgegooid
Heel fucking ONZ staat vol met kuttopics!quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:18 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja klopt, het is gewoon een kuttopic. Niets persoonlijks verder.
Precies, vandaar dat jouw topic geslot is.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heel fucking ONZ staat vol met kuttopics!
Pfffquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:19 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Precies, vandaar dat jouw topic geslot is.
Was ie lekker?quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Pfff
Ik denk, ik gun ONZ een keer mijn aanwezigheid, gebeurt dit.
Ik ga wel weer weg. En die laatste Rolo is ook allang op
Ik open immer kwaliteit, dus nee.quote:
FLU / Openstaande anus spier... Help!quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:22 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik open immer kwaliteit, dus nee.
Precies, jij begrijpt het.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:23 schreef d4v1d het volgende:
[..]
FLU / Openstaande anus spier... Help!
Ga ik over nadenken.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:03 schreef SuperFood het volgende:
smegje
liefje
wil je mijn topics nooit meer kut topics noemen
dank je wel
Deze zin intrigeert mij.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:06 schreef LompeHork het volgende:
Oh, Smeg, ik sluit voortaan de topics van SuperFood, ik hoorde dat hij er niet mee om kan gaan en liever het rauwe randje van zijn voorhuid schrobt met een ruwe spons.
is niet erg hoor. je analyse was verder volledig validequote:Op vrijdag 7 november 2014 21:06 schreef LompeHork het volgende:
Oh kut verkeerde topic dit moest achter de schermen.
KLB, UTO, GC, VBL en ONZquote:Op maandag 10 november 2014 22:21 schreef Klokov het volgende:
Is ONZ het enige subforum waar naakt gepost mag worden of zijn er nog meer? (POL, WGR, SPT, KLB etc.)
ah thnxquote:Op woensdag 12 november 2014 17:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Zie ONZ / ONZ TopTipTopic! incl. uitleg banners
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |