abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 oktober 2014 @ 22:23:59 #101
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_146132298
quote:
10s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 22:21 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Smeg kaartte dat ook al aan hoor, maar gewoon wat subtieler, in de hoop dat je het zou snappen. :+
Recht voor zn raap. Zeggen waar het op staat. Dat geeft duidelijkheid op een forum! Niet er om heen draaien in de hoop dat de ander het snapt...
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_146132386
quote:
14s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 22:23 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Recht voor zn raap. Zeggen waar het op staat. Dat geeft duidelijkheid op een forum! Niet er om heen draaien in de hoop dat de ander het snapt...
Ik zou Smeg konkohard raken wel.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 23:18:07 #103
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_146134962
waarom is R49 topic nu dicht?
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 08:23:26 #104
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_146140929
quote:
10s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 22:25 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Ik zou Smeg konkohard raken wel.
Snoeihard en lekker droog in de kakker. Bam! Recht in je raap jonguh.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_146248196
Waarde mods, ik wil graag in mijn Combo-topic het guiness world record combo verbreken. Dat staat momenteel op 249 stuks. Als we dat kunnen verbreken krijgen wij als FOK! en met namen ONZ een eervolle vermelding in Guness :Y
pi_146248975
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 11:50 schreef beverton het volgende:
Waarde mods, ik wil graag in mijn Combo-topic het guiness world record combo verbreken. Dat staat momenteel op 249 stuks. Als we dat kunnen verbreken krijgen wij als FOK! en met namen ONZ een eervolle vermelding in Guness :Y
Helaas pindakaas, mislukt!

pi_146248994
quote:
9s.gif Op maandag 3 november 2014 12:11 schreef HeaN82 het volgende:

[..]

Helaas pindakaas, mislukt!

[ afbeelding ]
Met een beetje moderatie kunnen we een record vestigen, chef :)!
pi_146249053
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 12:12 schreef beverton het volgende:

[..]

Met een beetje moderatie kunnen we een record vestigen, chef :)!
Cheaten is helaas niet toegestaan!
pi_146249122
quote:
9s.gif Op maandag 3 november 2014 12:14 schreef HeaN82 het volgende:

[..]

Cheaten is helaas niet toegestaan!
Als je het stiekem doet, valt het niet op :(
pi_146249679
Waarom mag "Het is patat" openblijven, en wordt "Het is friet" gesloten? :( Rassendiscriminatie door de mods! :(
pi_146250738
Ah oke daarom. Bedankt voor de uitleg.
  maandag 3 november 2014 @ 13:46:24 #112
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_146251873
Graag gedaan.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 4 november 2014 @ 10:56:25 #113
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_146285172
ONZ / Meekijken in de huiskamer
Waarom dicht?
Een topic in ONZ over hetzelfde onderwerp als in NWS kan heel goed omdat de toonzetting heel anders is. Naar mijn weten is dat nooit een probleem geweest. :)
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_146285226
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 10:56 schreef Netsplitter het volgende:
ONZ / Meekijken in de huiskamer
Waarom dicht?
Een topic in ONZ over hetzelfde onderwerp als in NWS kan heel goed omdat de toonzetting heel anders is. Naar mijn weten is dat nooit een probleem geweest. :)
Grappig vond ik het niet maar dat kan natuurlijk mijn gebrek aan humor zijn. En die 'discussie' kan heel goed in NWS.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 4 november 2014 @ 11:00:23 #115
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_146285281
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 10:58 schreef Tally het volgende:

[..]

Grappig vond ik het niet maar dat kan natuurlijk mijn gebrek aan humor zijn. En die 'discussie' kan heel goed in NWS.
Er zijn veel vaker 2 topics geweest over hetzelfde onderwerp, dus waarom nu niet?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_146285357
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 11:00 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Er zijn veel vaker 2 topics geweest over hetzelfde onderwerp, dus waarom nu niet?
Omdat er nu in ONZ gewoon heel veel topics zijn die niet grappig zijn?
Daar waar ONZ eigenlijk voor bedoelt is?
Daarbij past het nieuwsfeitje ook beter in NWS :)
pi_146286792
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 11:04 schreef Tally het volgende:

[..]

Omdat er nu in ONZ gewoon heel veel topics zijn die niet grappig zijn?
Daar waar ONZ eigenlijk voor bedoelt is?
Daarbij past het nieuwsfeitje ook beter in NWS :)
Dus, lang verhaal kort: Een topic blijft open als de mods het grappig vinden? Ik mis namelijk ook een beetje een duidelijke lijn, zoals mijn opmerking hierboven, waar zo briljant antwoord op is gegeven door de mods.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2014 11:58:12 ]
pi_146287830
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 11:57 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Dus, lang verhaal kort: Een topic blijft open als de mods het grappig vinden? Ik mis namelijk ook een beetje een duidelijke lijn, zoals mijn opmerking hierboven, waar zo briljant antwoord op is gegeven door de mods.
Nee hoor. Niet perse wanneer één van de mods het grappig vind.
Maar we moeten wel een lijn trekken anders kan je alles wel openen in ONZ.
Maar duidelijk kunnen we die lijn niet echt maken want mensen verschillen.
Daarbij kan het toch prima in NWS? Er werd over 'gepraat'. Was het een grappig (let op hoeft niet perse grappig voor mij te zijn) painttopic geworden dan liet ik hem graag open.

Waarom het ene open bleef en de ander niet weet ik niet. Ik zie ook geen reden waarom. Maar ten eerste is dat grapje toch wel uitgemolken? En ten tweede tussen je opmerking en je bedankje zit eem half uur. Kom op. Je moet 'ons' wel even de tijd geven om te kunnen antwoorden. Misschien is de mod in kwestie gaan schijten na het sluiten van topics. Moest hij boodschappen doen of de baby bij de hond gooien. Weet jij veel. We kunnen niet altijd binnen 5 minuten reageren ook al zouden we willen.
pi_146287897
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 12:29 schreef Tally het volgende:

[..]

Nee hoor. Niet perse wanneer één van de mods het grappig vind.
Maar we moeten wel een lijn trekken anders kan je alles wel openen in ONZ.
Maar duidelijk kunnen we die lijn niet echt maken want mensen verschillen.
Daarbij kan het toch prima in NWS? Er werd over 'gepraat'. Was het een grappig (let op hoeft niet perse grappig voor mij te zijn) painttopic geworden dan liet ik hem graag open.

Waarom het ene open bleef en de ander niet weet ik niet. Ik zie ook geen reden waarom. Maar ten eerste is dat grapje toch wel uitgemolken? En ten tweede tussen je opmerking en je bedankje zit eem half uur. Kom op. Je moet 'ons' wel even de tijd geven om te kunnen antwoorden. Misschien is de mod in kwestie gaan schijten na het sluiten van topics. Moest hij boodschappen doen of de baby bij de hond gooien. Weet jij veel. We kunnen niet altijd binnen 5 minuten reageren ook al zouden we willen.
Tuurlijk is het grapje doodgebloed. Sluit ze dan allebei. Het is werkelijk gissen naar wat er in de mods omgaat, want er is nergens een duidelijke lijn te bekennen.
pi_146288216
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 12:31 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Tuurlijk is het grapje doodgebloed. Sluit ze dan allebei. Het is werkelijk gissen naar wat er in de mods omgaat, want er is nergens een duidelijke lijn te bekennen.
Die duidelijke lijn is ook ontzettend moeilijk..
Voor mij althans ook best wel.

Het ene grapje is 30 keer geweest maar word gewoon een leuk topic omdat users leuk meeposten. Ze maken er wat van. Grappige opmerkingen of paints. Dan blijft hij uiteraard open. Zulke topics hebben we graag.

Het andere grapje is pas voor de 3de keer op ONZ geopend maar is meteen al een kuttopic. Je leest de reacties. Het word gewoon niets (ene proberen we wat bij te sturen maar lukt ook niet altijd). Die sluiten we uiteraard.

Dan heb je ook nog die topics waar gewoon geen energie ingestoken word door de TS. Er word een zinnetje gepost en dat is het topic.
Waarom zouden de users er dan nog energie in steken als de TS dat al niet eens doet.

En natuurlijk zijn wij mods van vlees en bloed (met waarschijnlijk te veel vrije tijd) en zelfs die maken wel eens een foutje en lopen we een pareltje mis. Of denken we in bezit te zijn van goud maar helaas.

Zo probeer ik een beetje te modden. En mijn mede mods hebben uiteraard weer andere "eisen" waar een topic aan moet voldoen. Maar we kunnen die lijn gewoon niet duidelijk krijgen of maken denk ik. Want humor verschilt zo per mens/user.

Als je maar weet dat we ons best doen. En ik weet dat ook dat niet voor iedere user genoeg is. :)
pi_146288292
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 12:41 schreef Tally het volgende:

[..]

Die duidelijke lijn is ook ontzettend moeilijk..
Voor mij althans ook best wel.

Het ene grapje is 30 keer geweest maar word gewoon een leuk topic omdat users leuk meeposten. Ze maken er wat van. Grappige opmerkingen of paints. Dan blijft hij uiteraard open. Zulke topics hebben we graag.

Het andere grapje is pas voor de 3de keer op ONZ geopend maar is meteen al een kuttopic. Je leest de reacties. Het word gewoon niets (ene proberen we wat bij te sturen maar lukt ook niet altijd). Die sluiten we uiteraard.

Dan heb je ook nog die topics waar gewoon geen energie ingestoken word door de TS. Er word een zinnetje gepost en dat is het topic.
Waarom zouden de users er dan nog energie in steken als de TS dat al niet eens doet.

En natuurlijk zijn wij mods van vlees en bloed (met waarschijnlijk te veel vrije tijd) en zelfs die maken wel eens een foutje en lopen we een pareltje mis. Of denken we in bezit te zijn van goud maar helaas.

Zo probeer ik een beetje te modden. En mijn mede mods hebben uiteraard weer andere "eisen" waar een topic aan moet voldoen. Maar we kunnen die lijn gewoon niet duidelijk krijgen of maken denk ik. Want humor verschilt zo per mens/user.

Als je maar weet dat we ons best doen. En ik weet dat ook dat niet voor iedere user genoeg is. :)
Ach, ik merk in ieder geval dat je oprecht bent. Prima zo :Y
  dinsdag 4 november 2014 @ 15:10:39 #122
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_146293209
Boh, ik doe echt wel mijn best hoor. Het is hard werken maar gelukkig maakt de kerstbonus altijd een hoop goed O+
pi_146293427
Heb ik eindelijk een topic bedacht dat naar mijn mening ONZ waardig was, wordt hij dichtgegooid. Als zelfs een topic over wat moet ik doen met mijn laatste Rolo hier al dicht gaat, wat voor bagger wordt hier dan wel verwacht??
  dinsdag 4 november 2014 @ 15:18:51 #124
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_146293516
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 november 2014 15:16 schreef stbabylon het volgende:
Heb ik eindelijk een topic bedacht dat naar mijn mening ONZ waardig was, wordt hij dichtgegooid
Ja klopt, het is gewoon een kuttopic. Niets persoonlijks verder.
pi_146293534
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 november 2014 15:18 schreef smegmanus het volgende:

[..]

Ja klopt, het is gewoon een kuttopic. Niets persoonlijks verder.
Heel fucking ONZ staat vol met kuttopics! :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')