Recht voor zn raap. Zeggen waar het op staat. Dat geeft duidelijkheid op een forum! Niet er om heen draaien in de hoop dat de ander het snapt...quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Smeg kaartte dat ook al aan hoor, maar gewoon wat subtieler, in de hoop dat je het zou snappen.
Ik zou Smeg konkohard raken wel.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Recht voor zn raap. Zeggen waar het op staat. Dat geeft duidelijkheid op een forum! Niet er om heen draaien in de hoop dat de ander het snapt...
Snoeihard en lekker droog in de kakker. Bam! Recht in je raap jonguh.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zou Smeg konkohard raken wel.
Helaas pindakaas, mislukt!quote:Op maandag 3 november 2014 11:50 schreef beverton het volgende:
Waarde mods, ik wil graag in mijn Combo-topic het guiness world record combo verbreken. Dat staat momenteel op 249 stuks. Als we dat kunnen verbreken krijgen wij als FOK! en met namen ONZ een eervolle vermelding in Guness
Met een beetje moderatie kunnen we een record vestigen, chefquote:Op maandag 3 november 2014 12:11 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Helaas pindakaas, mislukt!
[ afbeelding ]
Cheaten is helaas niet toegestaan!quote:Op maandag 3 november 2014 12:12 schreef beverton het volgende:
[..]
Met een beetje moderatie kunnen we een record vestigen, chef!
Grappig vond ik het niet maar dat kan natuurlijk mijn gebrek aan humor zijn. En die 'discussie' kan heel goed in NWS.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:56 schreef Netsplitter het volgende:
ONZ / Meekijken in de huiskamer
Waarom dicht?
Een topic in ONZ over hetzelfde onderwerp als in NWS kan heel goed omdat de toonzetting heel anders is. Naar mijn weten is dat nooit een probleem geweest.
Er zijn veel vaker 2 topics geweest over hetzelfde onderwerp, dus waarom nu niet?quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Grappig vond ik het niet maar dat kan natuurlijk mijn gebrek aan humor zijn. En die 'discussie' kan heel goed in NWS.
Omdat er nu in ONZ gewoon heel veel topics zijn die niet grappig zijn?quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:00 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Er zijn veel vaker 2 topics geweest over hetzelfde onderwerp, dus waarom nu niet?
Dus, lang verhaal kort: Een topic blijft open als de mods het grappig vinden? Ik mis namelijk ook een beetje een duidelijke lijn, zoals mijn opmerking hierboven, waar zo briljant antwoord op is gegeven door de mods.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Omdat er nu in ONZ gewoon heel veel topics zijn die niet grappig zijn?
Daar waar ONZ eigenlijk voor bedoelt is?
Daarbij past het nieuwsfeitje ook beter in NWS
Nee hoor. Niet perse wanneer één van de mods het grappig vind.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dus, lang verhaal kort: Een topic blijft open als de mods het grappig vinden? Ik mis namelijk ook een beetje een duidelijke lijn, zoals mijn opmerking hierboven, waar zo briljant antwoord op is gegeven door de mods.
Tuurlijk is het grapje doodgebloed. Sluit ze dan allebei. Het is werkelijk gissen naar wat er in de mods omgaat, want er is nergens een duidelijke lijn te bekennen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee hoor. Niet perse wanneer één van de mods het grappig vind.
Maar we moeten wel een lijn trekken anders kan je alles wel openen in ONZ.
Maar duidelijk kunnen we die lijn niet echt maken want mensen verschillen.
Daarbij kan het toch prima in NWS? Er werd over 'gepraat'. Was het een grappig (let op hoeft niet perse grappig voor mij te zijn) painttopic geworden dan liet ik hem graag open.
Waarom het ene open bleef en de ander niet weet ik niet. Ik zie ook geen reden waarom. Maar ten eerste is dat grapje toch wel uitgemolken? En ten tweede tussen je opmerking en je bedankje zit eem half uur. Kom op. Je moet 'ons' wel even de tijd geven om te kunnen antwoorden. Misschien is de mod in kwestie gaan schijten na het sluiten van topics. Moest hij boodschappen doen of de baby bij de hond gooien. Weet jij veel. We kunnen niet altijd binnen 5 minuten reageren ook al zouden we willen.
Die duidelijke lijn is ook ontzettend moeilijk..quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Tuurlijk is het grapje doodgebloed. Sluit ze dan allebei. Het is werkelijk gissen naar wat er in de mods omgaat, want er is nergens een duidelijke lijn te bekennen.
Ach, ik merk in ieder geval dat je oprecht bent. Prima zoquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Die duidelijke lijn is ook ontzettend moeilijk..
Voor mij althans ook best wel.
Het ene grapje is 30 keer geweest maar word gewoon een leuk topic omdat users leuk meeposten. Ze maken er wat van. Grappige opmerkingen of paints. Dan blijft hij uiteraard open. Zulke topics hebben we graag.
Het andere grapje is pas voor de 3de keer op ONZ geopend maar is meteen al een kuttopic. Je leest de reacties. Het word gewoon niets (ene proberen we wat bij te sturen maar lukt ook niet altijd). Die sluiten we uiteraard.
Dan heb je ook nog die topics waar gewoon geen energie ingestoken word door de TS. Er word een zinnetje gepost en dat is het topic.
Waarom zouden de users er dan nog energie in steken als de TS dat al niet eens doet.
En natuurlijk zijn wij mods van vlees en bloed (met waarschijnlijk te veel vrije tijd) en zelfs die maken wel eens een foutje en lopen we een pareltje mis. Of denken we in bezit te zijn van goud maar helaas.
Zo probeer ik een beetje te modden. En mijn mede mods hebben uiteraard weer andere "eisen" waar een topic aan moet voldoen. Maar we kunnen die lijn gewoon niet duidelijk krijgen of maken denk ik. Want humor verschilt zo per mens/user.
Als je maar weet dat we ons best doen. En ik weet dat ook dat niet voor iedere user genoeg is.
Ja klopt, het is gewoon een kuttopic. Niets persoonlijks verder.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:16 schreef stbabylon het volgende:
Heb ik eindelijk een topic bedacht dat naar mijn mening ONZ waardig was, wordt hij dichtgegooid
Heel fucking ONZ staat vol met kuttopics!quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:18 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja klopt, het is gewoon een kuttopic. Niets persoonlijks verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |