Precies, vandaar dat jouw topic geslot is.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heel fucking ONZ staat vol met kuttopics!
Pfffquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:19 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Precies, vandaar dat jouw topic geslot is.
Was ie lekker?quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Pfff
Ik denk, ik gun ONZ een keer mijn aanwezigheid, gebeurt dit.
Ik ga wel weer weg. En die laatste Rolo is ook allang op
Ik open immer kwaliteit, dus nee.quote:
FLU / Openstaande anus spier... Help!quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:22 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik open immer kwaliteit, dus nee.
Precies, jij begrijpt het.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:23 schreef d4v1d het volgende:
[..]
FLU / Openstaande anus spier... Help!
Ga ik over nadenken.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:03 schreef SuperFood het volgende:
smegje
liefje
wil je mijn topics nooit meer kut topics noemen
dank je wel
Deze zin intrigeert mij.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:06 schreef LompeHork het volgende:
Oh, Smeg, ik sluit voortaan de topics van SuperFood, ik hoorde dat hij er niet mee om kan gaan en liever het rauwe randje van zijn voorhuid schrobt met een ruwe spons.
is niet erg hoor. je analyse was verder volledig validequote:Op vrijdag 7 november 2014 21:06 schreef LompeHork het volgende:
Oh kut verkeerde topic dit moest achter de schermen.
KLB, UTO, GC, VBL en ONZquote:Op maandag 10 november 2014 22:21 schreef Klokov het volgende:
Is ONZ het enige subforum waar naakt gepost mag worden of zijn er nog meer? (POL, WGR, SPT, KLB etc.)
ah thnxquote:Op woensdag 12 november 2014 17:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Zie ONZ / ONZ TopTipTopic! incl. uitleg banners
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |