Daar is deze te makkelijk voor hoor. Zal dan wel een nieuwe maken.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:18 schreef Gehenna het volgende:
[..]
5 nov loopt RDP#38 van Pipster af, dus dan kun je deze zo gebruiken als je wil (volgens mij staan er geen kandidaten meer in de pijplijn)
Haha, ik geloof hem wel. Mooi tochquote:
Alt rock is eigenlijk best een non-genre.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:06 schreef ranja het volgende:
Nou.... post-punk bij songpop: Cure, Joy Division, Echo, Replacements.
Dan zou dat toch een favoriet genre moeten zijn
Alleen noem ik het new wave. En Replacements valt al onder alt.rock denk ik.
wel m'n favoriete non-genre danquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:11 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Alt rock is eigenlijk best een non-genre.
Of R Kellyquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:16 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Bono kan beter sorry zeggen voor zijn belachelijke muziek en het feit dat hij zelfs in een southpark aflevering nog irritant is.
Qua dat aangaat doet zelfs Radiohead het beter.
Kende ik nog niet, dat She Keeps Bees. Eens opzoeken, klinkt interessant in elk geval!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:28 schreef kciR het volgende:
[..]
Riptide is wel een zomerhitje geweest. Ik moet zeggen dat ik nooit een heel album van hem heb geluisterd, maar dat nummer vind ik best aardig. Ik zal dat album eens opzoeken.
Heb jij trouwens het debuut van She Keeps Bees al gehoord? Doet mij wat denken aan Intergalactic Lovers en als ik mij niet vergis ligt die laatste in jou straatje.
top 5 is mooi zat nou de echte top 5 in de jazz en grateful dead hoek zitquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:35 schreef methodmich het volgende:
[..]
Kende ik nog niet, dat She Keeps Bees. Eens opzoeken, klinkt interessant in elk geval!
En een discussie over The Smiths vraagt bijna om een The Smiths song top 10 per poster hier.
Niet veel hoor, slechts 5!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:41 schreef Pat-sounds het volgende:
Mag een top 5 ook? Ik kom namelijk niet verder
1. There Is a Light That Never Goes Out
2. This Charming Man
3. Heaven Knows I'm Miserable Now
4. William, It Was Really Nothing
5. Shoplifters of the World Unite
Ik snap waarom mensen het goed vinden, maar ik vind het zelf niks
Radioheadquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:16 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Bono kan beter sorry zeggen voor zijn belachelijke muziek en het feit dat hij zelfs in een southpark aflevering nog irritant is.
Qua dat aangaat doet zelfs Radiohead het beter.
Dit + There Is A Light That Never Goes Out + Panic komt aardig in de buurt van een ultieme best ofquote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:59 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
The Smiths
1 How Soon Is Now
2 Bigmouth Strikes Again
3 The Queen is Dead
4 What Difference Does It Make
5 These Things Take Time
6 Handsome Devil
7 Cemetry Gates
8 William It Was Really NOthing
9 Hand In Glove
10 Some Girls Are Bigger Then Others
| Forum Opties | |