Een reclametekst uit de jaren '70.quote:Ik heb een man, een zoon en een hond
Ze doen soms gek, maar dat is gezond
Ze maken soms vlekken, ja dat heb je al gauw
Ik doe mijn was met nieuwe Dixan mevrouw
Zo is de vraag bij mij ook ontstaan vandaag...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:43 schreef cafca het volgende:
Tekst komt me wel bekend voor, kan er alleen nog geen melodie aan plakken
Casio had z'n 3e puntje al te pakken in de 2e post van dit topic...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:55 schreef Mark het volgende:
Even een standje tussendoor:
Stand 1310 (dubbele punten!):
MadMaster 2
Casiotone 1
Hmmmm.... die ken ik.quote:
Die was nog van het vorige topic.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Casio had z'n 3e puntje al te pakken in de 2e post van dit topic...
Ik ook. grmblquote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Blue Mink - Good Morning Freedom
jeetjequote:
Stand 1310 (dubbele punten!):quote:
Die ja!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Blue Mink - Good Morning Freedom
Nee, die was wel behaald in het vorige topic maar niet uitgedeeld. Als belsen gaat tellen komt dat punt dus te vervallen omdat het niet in een stand is verwerkt.quote:
Ik heb nu even geen tijd, maar komende week doe ik weer even een standje.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:51 schreef Mark het volgende:
[..]
Nee, die was wel behaald in het vorige topic maar niet uitgedeeld. Als belsen gaat tellen komt dat punt dus te vervallen omdat het niet in een stand is verwerkt.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:58 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik heb nu even geen tijd, maar komende week doe ik weer even een standje.
Wat, van wie?quote:Oh I have been out searching with the black book in my hand
And I've looked between the lines that lie on the pages that I tread
I met the walking dude,religious, in his wom down cowboy boots
He walked liked no man on earth
I swear he had no name (had no name)
I swear he had no name
Op de debuut EP, dat was een mini- album met 5 nummers. Op de eerste echte LP stond wel een andere versie, maar dat was meer een slap aftreksel van het origineel.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:26 schreef Berkery het volgende:
Dit nummer is toch alleen op single uitgebracht? Volgens mij herkende ik 'm daarom niet
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:31 schreef bartrid het volgende:
de band zal dan wel The Alarm zijn maar daar ken ik verder niks van.
Nee, die wekker sloeg dus op de bandnaam....quote:
(The) Stand 1310 (dubbele punten!):quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat zal The Stand dan wel zijn.
Als ik het goed begreep, heeft Casiotone zijn punt al gehad in de punten voor 1309 bovenaan in dit topic.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:58 schreef cafca het volgende:
[..]
(The) Stand 1310 (dubbele punten!):
MadMaster 2
n00biedoobiedoo 4
cafca 2
Casiotone 1
Ok, gefixtquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:08 schreef Blogman het volgende:
[..]
Als ik het goed begreep, heeft Casiotone zijn punt al gehad in de punten voor 1309 bovenaan in dit topic.
Welk nummer van wie?quote:You could never know what it's like
Your blood like winter freezes just like ice
And there's a cold lonely light that shines from you
You'll wind up like the wreck you hide behind that mask you use
Rusland (Sergey) en VS (Michael en Oliver) zijn juist...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:16 schreef Blogman het volgende:
Rusland Iran Spanje VS GB Frankrijk Zwitserland
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:33 schreef Mark het volgende:
Gokken dan maar: Zweden, Nederland, Frankrijk, Belgie en Duitsland
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:34 schreef Mark het volgende:
Oh, Frankrijk was al genoemd, zeg ik Portugal
Ik weet verder niet zoveel van de band behalve naam en genrequote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Ik had iets meer beredeneerde gokjes verwacht...
Dan weet je al meer dan ikquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:54 schreef Mark het volgende:
Ik weet verder niet zoveel van de band behalve naam en genre
quote:
quote:
Ik heb ze inmiddels opgezocht. Wel eens van gehoord, en daar is alles mee gezegd.quote:
quote:Although her body is not mine
I ask now why God why
quote:She's just like you and me
But she's homeless, she's homeless
Yesquote:
Volgens mij ook met Glen Matlock uiterst rechts.quote:
quote:A long train held up by page on page
A hard reign held up by rage
Once a railroad
Now it's done...
Klaar...quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:09 schreef Casiotone het volgende:
Zet nummers op de streepjes
Prefuse 1
Aux 2
Rude 3
Dan eigenlijk zo:quote:
quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:09 schreef Casiotone het volgende:
Zet nummers op de streepjes
Prefuse 1
Aux 2
Rude 3
prima!quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:29 schreef Mark het volgende:
cafca gaf de laatste goede, van mij mag hij ze hebben
Four Tops?quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:35 schreef belsen het volgende:
Onder deze bandnaam brachten ze een single uit in 1964: Zoot Suit. Hierna veranderde zij hun bandnaam naar de naam waaronder ze vele hits zouden scoren.
Wie?quote:
Niet wat ik zoek...quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:26 schreef belsen het volgende:
Elvis Costello - Watching the detectives???
Sherlock Holmes, Kojak, Columbo?
Columbo zit er niet bij, da's Baretta. En McClout volgens mij.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:26 schreef belsen het volgende:
Elvis Costello - Watching the detectives???
Sherlock Holmes, Kojak, Columbo?
quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:36 schreef Blogman het volgende:
Er is zo'n liedje over al die rechercheurs, maar wat wa dat ook alweer.
Soort van vervolgvraag zelfs...quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:44 schreef Mark het volgende:
Dan kan ik 2 mogelijke groepen noemen maar kan er geen nummer bij bedenken
Hemel!quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:44 schreef Blogman het volgende:
Het liedje heet Whodunnit, maar van wie was dat ook alweer..
Yep.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:48 schreef Blogman het volgende:
Ze noemen al die rechercheurs in het liedje toch?
Pikpuntjes voor WB...quote:
Soviet Sex van Peter Klashorstquote:Op maandag 20 oktober 2014 23:14 schreef WeezerButler het volgende:
Van welke (punk) band maakt Ellen ten Damme een tijdje deel uit??
Nee, vet overheen gelezen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De hint 'Hemel' zei je ook niets?
Yeah!quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ze deed toch alleen maar mee op die rip-off van The Pogues' Yeah Yeah Yeah Yeah?
M.i. had deze tekst wel in het Nederlands (of een soort daarvan) gekund...quote:This video was projected during live performances, with the music played by the band live.
Voor ons westerlingen meer begrijpelijk dan de kretelogie van Treble.quote:
Peter Pan Speedrock?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor ons westerlingen meer begrijpelijk dan de kretelogie van Treble.
Ook een echte mannenband trouwens...
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:25 schreef belsen het volgende:
Is er niet ergens een clip dat ze haar kleren aanhoudt???
Nog een idee v.w.b. het nummer, de laatste afbeelding in ogenschouw nemend...?quote:
Over wie gaat deze tekst?quote:Onder het melken, kijk is graag naar de tv
Als ik die discomeiden zie, dan swing ik mee
Ja, de koeien kijken mij dan wel dom aan
Maar ik zeg maar zo: die dames wennen er wel aan
quote:
quote:
Dan was ie wel hip in z'n tijd. Die Dead Kennedys plaat kwam uit toen ie de 40 al ruimschoots gepasseerd was...quote:
Of een republikeinquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:27 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dan was ie wel hip in z'n tijd. Die Dead Kennedys plaat kwam uit toen ie de 40 al ruimschoots gepasseerd was...
Tsssss...... Alsof mensen boven de 40 niet meer hip kunnen zijnquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:27 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dan was ie wel hip in z'n tijd. Die Dead Kennedys plaat kwam uit toen ie de 40 al ruimschoots gepasseerd was...
Krijg wel steeds meer last van mijn hips...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:37 schreef cafca het volgende:
[..]
Tsssss...... Alsof mensen boven de 40 niet meer hip kunnen zijn
quote:(Noors voor "wolven") is een multi-gedisciplineerd muziek-ensemble uit Noorwegen. Sinds hun eerste blackmetalalbum met folkinvloeden is
haar stijl steeds blijven veranderen door nieuwe elementen toe te voegen uit andere genres, waaronder: experimentele muziek, elektronische en ambientmuziek, avant-garderock, triphop en eigen innovaties.
Stand 1310 (dubbele punten!):quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:49 schreef Casiotone het volgende:
ik kan geen noors maar die beschrijving lijkt op Ulver
Hans was helemaal weg van Slayer, toen liep hij ook al richting de 50quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:27 schreef Grobbel het volgende:
[..]
The Fender Brothersquote:Ik zie nog steeds niets herkenbaars op de foto, maar we wagen nog een blinde gok...
Zou hier een hint in zitten.... ???quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:38 schreef Casiotone het volgende:
hehe nee.toch moeiljker dan ik dacht
quote:
Pipster had gelijk...quote:Sunn was ultimately acquired by Fender, which discontinued production in 2002.
ja dat leek me weer net te makkelijk..quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:16 schreef pipster het volgende:
o)))) had dan nog even een foto met de bandleden gedaan, dan had ik het wel kunnen raden.
het was jou vraag die me er toe leidde.. ze hebben met ulver een album gemaaktquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dan had ik het nog niet geweten. Al had je er nog de gehele discografie bijgezet.
Als je merkt dat je geen antwoorden in de goede richting krijgt, kan je je voortaan misschien iets soepeler opstellen om wel een antwoord te krijgen. Ik heb nog nooit van dit duo gehoord...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:25 schreef Casiotone het volgende:
[..]
het was jou vraag die me er toe leidde.. ze hebben met ulver een album gemaakt
Die ken ik ook alleen maar van naam. En 't rijmde mooi met Dulferquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:25 schreef Casiotone het volgende:
[..]
het was jou vraag die me er toe leidde.. ze hebben met ulver een album gemaakt
Welk nummer van wie?quote:There goes a friend
There goes a girl
Here comes the world
Here comes my lover
The spine of my life
I say hello
And she says nothing wearing sunshine in her eyes
I'm lost again
I'm blinded and sunburned
quote:Ooh baby, yah
I can hear your heartbeat
For the very last time
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:58 schreef MadMaster het volgende:
Like A Surgeon - Weird Al Yankovic?
Like A Searchin...quote:
En dat is 't wel...quote:
Het is incorrect.quote:
't Is toch niet Stayin' Alive..quote:
Mèh..quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:04 schreef Blogman het volgende:
Ik dacht even aan St. Paul & The Broken Bones, maar die zijn niet eetbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
als dat een hint is, Lambchop?quote:
Volgens de spoiler wel...quote:
quote:And later we were together ,
as it is called , a little tired but satisfied .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |