Een reclametekst uit de jaren '70.quote:Ik heb een man, een zoon en een hond
Ze doen soms gek, maar dat is gezond
Ze maken soms vlekken, ja dat heb je al gauw
Ik doe mijn was met nieuwe Dixan mevrouw
Zo is de vraag bij mij ook ontstaan vandaag...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:43 schreef cafca het volgende:
Tekst komt me wel bekend voor, kan er alleen nog geen melodie aan plakken
Casio had z'n 3e puntje al te pakken in de 2e post van dit topic...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:55 schreef Mark het volgende:
Even een standje tussendoor:
Stand 1310 (dubbele punten!):
MadMaster 2
Casiotone 1
Hmmmm.... die ken ik.quote:
Die was nog van het vorige topic.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Casio had z'n 3e puntje al te pakken in de 2e post van dit topic...
Ik ook. grmblquote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Blue Mink - Good Morning Freedom
jeetjequote:
Stand 1310 (dubbele punten!):quote:
Die ja!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Blue Mink - Good Morning Freedom
Nee, die was wel behaald in het vorige topic maar niet uitgedeeld. Als belsen gaat tellen komt dat punt dus te vervallen omdat het niet in een stand is verwerkt.quote:
Ik heb nu even geen tijd, maar komende week doe ik weer even een standje.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:51 schreef Mark het volgende:
[..]
Nee, die was wel behaald in het vorige topic maar niet uitgedeeld. Als belsen gaat tellen komt dat punt dus te vervallen omdat het niet in een stand is verwerkt.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:58 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik heb nu even geen tijd, maar komende week doe ik weer even een standje.
Wat, van wie?quote:Oh I have been out searching with the black book in my hand
And I've looked between the lines that lie on the pages that I tread
I met the walking dude,religious, in his wom down cowboy boots
He walked liked no man on earth
I swear he had no name (had no name)
I swear he had no name
Op de debuut EP, dat was een mini- album met 5 nummers. Op de eerste echte LP stond wel een andere versie, maar dat was meer een slap aftreksel van het origineel.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:26 schreef Berkery het volgende:
Dit nummer is toch alleen op single uitgebracht? Volgens mij herkende ik 'm daarom niet
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:31 schreef bartrid het volgende:
de band zal dan wel The Alarm zijn maar daar ken ik verder niks van.
Nee, die wekker sloeg dus op de bandnaam....quote:
(The) Stand 1310 (dubbele punten!):quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat zal The Stand dan wel zijn.
Als ik het goed begreep, heeft Casiotone zijn punt al gehad in de punten voor 1309 bovenaan in dit topic.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:58 schreef cafca het volgende:
[..]
(The) Stand 1310 (dubbele punten!):
MadMaster 2
n00biedoobiedoo 4
cafca 2
Casiotone 1
Ok, gefixtquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:08 schreef Blogman het volgende:
[..]
Als ik het goed begreep, heeft Casiotone zijn punt al gehad in de punten voor 1309 bovenaan in dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |