Op hoeveel kilometer zitten we bij het Rijksmuseum?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:19 schreef Devv het volgende:
Leuk. Ik hoop wel dat jullie voor 13:30 een keer langs zijn geweest, want dan moet ik als een haas naar de start voor de halve
.
Na 4 alquote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:20 schreef YUR het volgende:
[..]
Op hoeveel kilometer zitten we bij het Rijksmuseum?
Ik ben benieuwd naar dat laatstequote:Op woensdag 15 oktober 2014 08:46 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Voor Etten-Leur bedoel je?
De basis is goed, maar door omstandigheden is het duurwerk wat beperkt geweest.
Laten we hopen dat de goede vorm doorslaggevend is
4 km...ja, dat moeten we voor half 2 kunnen redden denk ikquote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:22 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Na 4 al
En dan bij 38 nog een keer maar dat is volgens mij alleen erlangs.
Wat een verschrikkelijk slecht stuk...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:21 schreef La_Tramposa het volgende:
http://www.npowetenschap.(...)e-rennende-mens.html
De rennende mens
Om 10 uur ben je al een heel stuk onderweg denk ik.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:37 schreef La_Tramposa het volgende:
Als we rond 10u door de start zijn, wordt voor 13.30 38 km wel net lastig denk ik.
Ik vind het wel leuk dat ik Amsterdam redelijk goed ken, lekker visualiseren.
Het is nu niet echt het meest samenhangende stuk nee..quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:37 schreef Guard het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk slecht stuk...
Het leest weg als een verzameling blaadjes van de "woord van de dag" kalender, aangevuld met op het oog knip en plak werk uit meningen van anderen over hardloopgerelateerde zaken.
Ik weet dat ik geen poet ben, maar dat een redacteur zulke stukjes oplevert...
Zat ik toevallig ook naar te kijken gisterquote:
| 1 2 | [b]29-03-2015 - [url=www.zandvoortcircuitrun.nl]Zandvoort Circuit Run (Zandvoort)[/url][/b] [*] Daph_ - 12 km |
| 1 | [b]12-04-2015 - [url=http://www.marathonrotterdam.nl/home]Marathon Rotterdam (Rotterdam)[/url][/b][*] RobertoCarlos- 10,5 km |
Mooi! Je staat in de OPquote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
Net begonnen met lopen, maar ik ga de 1/4 marathon lopen in Rotterdam
Mag ik in de OP?
[ code verwijderd ]
Dank jequote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:10 schreef Quoi het volgende:
OP voor iedereen bijgewerkt
[..]
Mooi! Je staat in de OPWat is 'net begonnen'?
6 maanden is te doen. Probeer netjes de opbouw te volgen, let niet op snelheid. Dan is de kans op blessures het kleinst en is dit te doen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dank jeIk volg nu zo'n 4 weken het Start2Run loopprogramma van Evy voor 0-5 km. Dus een soort intervalschema. Voorheen fietste ik een beetje maar had eigenlijk geen conditie en overgewicht. Dus ik vermoed dat 1/4 marathon op 12 april best ambitieus is. Maar ik denk dat het kan en het maakt het lopen leuker om zo'n doel te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |