Nee hoor.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zeker gevoelig snaartje geraakt over nederland
Is natuurlijk niet helemaal hetzelfde Happy. Sinterklaas is een fabeltje dat in de jaren '30 bedacht is door een schrijver op zijn kamertje, en religie is al duizenden jaren het fundament van de mens als soort.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hoezo niet? Allebei verzonnen om mensen / kinderen in 't gareel te houden.
Ik zou ook geen aanstoot nemen aan zwarte piet als ik een donkere huidskleur had nee.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Net als dat de mensen die aanstoot nemen aan iets onschuldigs als zwarte piet achterlijk zijn
Sowieso niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:08 schreef JanCees het volgende:
Zou niet voor Nederland willen vechten niet voor dit debiele volk
Niet eens. (Gelukkig) Dus je hoeft niet meer furieus te zijn.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hebben ze daar voor Nasi a la Iwanius gekozen in plaats van Nasi a la Johannes??![]()
![]()
Zelden ben ik zo furieus geweest.
In de bijbel niet wil je zeggen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:09 schreef Tchock het volgende:
Er staan echt achterlijke dingen in de Koran. Gelukkig neemt het overgrote deel van de moslims dat ding niet letterlijk.
Hoe in godsnaam kun je dit nou zeggen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou ook geen aanstoot nemen aan zwarte piet als ik een donkere huidskleur had nee.
Wij hebben mooie tradities hier.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:08 schreef Snowbells het volgende:
Nederland heeft echt een kut cultuur
Waarom zou dat moeten als meer mensen aanstoot nemen dat het wél verandert wordt? Dat is toch ondemocratisch?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou ook geen aanstoot nemen aan zwarte piet als ik een donkere huidskleur had nee.
Maar ik snap wel dat er veel mensen zijn die dat wel doen. En voor die mensen zou het gewoon al veranderd moeten worden. Maar goed eindeloze discussie dit
En er staan achterlijke delen in de Bijbel en de Torah. Niet zo heel vreemd als die shit eeuwen geleden is geschrevenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:09 schreef Tchock het volgende:
Er staan echt achterlijke dingen in de Koran. Gelukkig neemt het overgrote deel van de moslims dat ding niet letterlijk.
Beter voeren we sharia in. Die weten in ieder geval hoe je vrouwen kort moet houdenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:09 schreef Tchock het volgende:
Het gebeuren in King's Landing heeft mijn voorkeurquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben niet zo fan van Daenerys.Al ben ik het wel met je eens dat het jammer is dat haar verhaallijn weinig veranderingen heeft.
Haha dat zou best wel eens de verklaring kunnen zijn.
Doe ffe normaal snowquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:08 schreef Snowbells het volgende:
Nederland heeft echt een kut cultuur
Jawel, dat is precies hetzelfde verhaal. Ik wilde het alleen niet er bij zeggen omdat het dan weer een excuusje lijkt: "Maar de bijbel ook hoor!!!".quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
In de bijbel niet wil je zeggen?
Ga in USA wonen danquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso niet.
Ik begin steeds minder feeling te hebben met Nederland uberhaupt
Meeste nederlanders zijn van die autisten die die zogenaamde tradities niet los kunnen laten. Alles is zo vreselijk ouderwets en we zijn meestal het laatste land wat iets laat varenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Wij hebben mooie tradities hier.
Jammer alleen dat al die allochtonen het komen verpesten.
Bron?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Het feit blijft wel dat de hoeveelheid geweldadige versen in de Koran vele malen hoger ligt dan in de bijbel.
Nederland is groot geworden door de inmenging van Europeanen in Nederlandquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Wij hebben mooie tradities hier.
Jammer alleen dat al die allochtonen het komen verpesten.
Mi gado hoe kom je daar bij. Die mensen moeten gewoon accepteren dat er nu eenmaal dingen zijn die je niet zo leuk vindt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ik snap wel dat er veel mensen zijn die dat wel doen. En voor die mensen zou het gewoon al veranderd moeten worden. Maar goed eindeloze discussie dit
Zal het binnenkort eens voor je opzoeken. Internet is vrij brak hier.quote:
Ik ben oprecht benieuwd. De meeste gruwelijkheden uit de Bijbel ken ik wel maar de Koran niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zal het binnenkort eens voor je opzoeken. Internet is vrij brak hier.
Heeft ook te maken in wat voor tijdperk de koran is geschreven.
Omdat het meestal onder druk moet van een of ander zich achtergesteld allochtonenvolk.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:10 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Meeste nederlanders zijn van die autisten die die zogenaamde tradities niet los kunnen laten. Alles is zo vreselijk ouderwets en we zijn meestal het laatste land wat iets laat varen
Pfew, daar gaat een last van mijn schouders, ik dacht echt heel even.. hoe kan dat nou, dacht ik bij mezelf. Nasi a la iwanius gedijt wel bij een vieze keuken, hopelijk hebben jullie dat niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet eens. (Gelukkig) Dus je hoeft niet meer furieus te zijn.
Ach we gaan het zien over een half jaar.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het gebeuren in King's Landing heeft mijn voorkeurHet noorden wat minder, behalve Arya dan (en soms Sansa, maar dat is ook best een dom kind), maar die is ook overal en nergens.
Ja ja, de paashaas discussie is bij deze weer helemaal open
Dat zijn dan ook niet de mensen die het hier momenteel verpesten en waar ik op doel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nederland is groot geworden door de inmenging van Europeanen in Nederland
het is traditiequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:12 schreef Tchock het volgende:
De pietendiscussie eindigt altijd in "Ze moeten gewoon niet zo zeuren het is een leuk kinderfeest en de allochtonen maken het kapot".
waar doel je dan op?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook niet de mensen die het hier momenteel verpesten en waar ik op doel.
Niets mis mee. Ik bemoei me ook niet met het suikerfeest al vind ik het niet kunnen omdat daardoor het percentage moslimmeisjes met thighgap afneemtquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:12 schreef Tchock het volgende:
De pietendiscussie eindigt altijd in "Ze moeten gewoon niet zo zeuren het is een leuk kinderfeest en de allochtonen maken het kapot".
madame heeft iets gehoord/gelezen hoor.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:10 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Meeste nederlanders zijn van die autisten die die zogenaamde tradities niet los kunnen laten. Alles is zo vreselijk ouderwets en we zijn meestal het laatste land wat iets laat varen
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:12 schreef Tchock het volgende:
Welke vertalingquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:35 schreef Tchock het volgende:
Ik heb een keer een stuk van het nieuwe testament gelezen nadat het uitgedeeld werd op onze (openbare!) middelbare school. Onze directeur heeft die religekkies schreeuwend van het schoolplein verjaagd
Maar goed, inderdaad geen doorkomen aan. Verschrikkelijk slecht geschreven.
Ja of mensen moeten niet zo standvastig blijven doen over hun tradities. Een tijdje terug had je ook een blanke piet. Big deal.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mi gado hoe kom je daar bij. Die mensen moeten gewoon accepteren dat er nu eenmaal dingen zijn die je niet zo leuk vindt.
Zoals wat?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:09 schreef Tchock het volgende:
De enige serie waar ik moeite heb om er op te wachtenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach we gaan het zien over een half jaar.
Ook dat nog. Een paashaas discussie
Ik herkende 'm ook alquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
madame heeft iets gehoord/gelezen hoor.
onze keuken is altijd schoon.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pfew, daar gaat een last van mijn schouders, ik dacht echt heel even.. hoe kan dat nou, dacht ik bij mezelf. Nasi a la iwanius gedijt wel bij een vieze keuken, hopelijk hebben jullie dat niet.
Ik zal mijn best doen Nasi a la Johannes op het menu te krijgen, het zou wel handig als je die term zo af en toe op subtiele wijze laat vallen bij de gesprekken in de kantine. Naamsbekendheid opbouwen enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |