Miljoenen Nederlanders nemen aanstoot aan de Islam hoor.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. En jij als individu bent nog geen 0.00000001 procent van de Islam
En dit gaat niet alleen om Nederland, ook in Suriname, de Antillen enz enz maken ze hier aanstoot aan hoor.
Je schrijft net "de Nederlander" af en noemt zijn cultuur achterlijk. Dat is net zo goed racisme.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee alleen een hekel aan kk racisten
Gewoon een matige trolquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wat ben jij de oppermoraalridder zeg.
Je komt nogal racistisch tegenover nederlanders over.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee alleen een hekel aan kk racisten
En genoeg die het daar ook niet zo ervaren.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. En jij als individu bent nog geen 0.00000001 procent van de Islam
En dit gaat niet alleen om Nederland, ook in Suriname, de Antillen enz enz maken ze hier aanstoot aan hoor.
En terecht. Hebben ze het na gemaakt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
Je komt nogal racistisch tegenover nederlanders over.
haha, boksquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je schrijft net "de Nederlander" af en noemt zijn cultuur achterlijk. Dat is net zo goed racisme.
Je kan niet racistisch zijn tegen blankenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
Je komt nogal racistisch tegenover nederlanders over.
En dan doet die jongen tegelijk alsof hij hoogbegaafd is. Hoe lachwekkendquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je schrijft net "de Nederlander" af en noemt zijn cultuur achterlijk. Dat is net zo goed racisme.
Oké nu weet ik zelfs dat je trollt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En terecht. Hebben ze het na gemaakt.
Ze moeten zich uitspreken tegen geert wilders.
Ja. Achterlijk volk.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Miljoenen Nederlanders nemen aanstoot aan de Islam hoor.
Getest, alles.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:05 schreef Elan het volgende:
[..]
En dan doet die jongen tegelijk alsof hij hoogbegaafd is. Hoe lachwekkend
Ah, racisme mag als het terecht is.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En terecht. Hebben ze het na gemaakt.
Ze moeten zich uitspreken tegen geert wilders.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:05 schreef Fok-it het volgende:
Ik snap gewoon niet hoe je een religie met sinterklaas kan vergelijken. Dat is toch waanzin.
Religie is juist achterlijkquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:05 schreef Fok-it het volgende:
Ik snap gewoon niet hoe je een religie met sinterklaas kan vergelijken. Dat is toch waanzin.
zij pakken ONZE ZWARTE PIET af dus willen wij Hun suikerfeest afpakken !!1quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:05 schreef Fok-it het volgende:
Vast in je dronken periode heel je hersenstelsel naar de klote gedronken want je praat als een mongooltje nu.quote:
Je mag best aanstoot nemen aan de Islam. Alleen gebruiken Nederlanders dat opvallend vaak om moslims te bashenquote:
Ik ben niet zo fan van Daenerys.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Arya is echt een baas ja. Daarom vrees ik het ergsteIk vond Daenerys ook altijd heel cool, nog steeds wel, maar ze is nu al seizoenen lang een beetje niks aan het doen en dat vind ik een beetje jammer.
Die paashaas brengt gewoon chocolade eieren rond, wat onbaatzuchtigTopper die gast. Wel jammer dat ie ze verstopt. Hij vreest waarschijnlijk de chocoladekippen van wie hij ze zelf heeft gestolen.
Hoezo niet? Allebei verzonnen om mensen / kinderen in 't gareel te houden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:05 schreef Fok-it het volgende:
Echt hequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
zij pakken ONZE ZWARTE PIET af dus willen wij Hun suikerfeest afpakken !!1
zeker gevoelig snaartje geraakt over nederlandquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Vast in je dronken periode heel je hersenstelsel naar de klote gedronken want je praat als een mongooltje nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |