Dat is toch iets totaal anders dan spreken over een racistisch land?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat niet alle Marokkanen met pek en veren buiten de stadspoort worden geflikkerd wil niet zeggen dat er geen racisme is. Het is nogal naïef om te denken dat dat anders is.
Dat vind ik ook, maar oh wee als je dat hardop zegt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:59 schreef JanCees het volgende:
Wel leuk dat zo'n discussie de racistische aard van de autochtone Nederlander zo bloot legt.
Er zijn een hoop culturen die nog veel achterlijker zijn, maar als je dat zegt ben je een racist. Over Nederland (of een ander westers land) mag je dit wel zeggen. De idioteriequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nederlanders hebben ook een achterlijke cultuur.
Een racistisch land = een land met racisme. Tering, ga je nu over dat soort kleine dingetjes lopen mierenneuken?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is toch iets totaal anders dan spreken over een racistisch land?
Wat heb jij vandaag man je bent hopeloos uit vorm normaal zeg je zulke zinnige dingen
Dit is onzin. Sowieso kan een cultuur niet achterlijk zijn.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, Nederlanders zijn ook nog eens hypocriet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Er zijn een hoop culturen die nog veel achterlijker zijn, maar als je dat zegt ben je een racist. Over Nederland (of een ander westers land) mag je dit wel zeggen. De idioterie
Dat veel negers dik zijn heeft hier niets mee te makenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:01 schreef Fok-it het volgende:
En ik begrijp beide kanten goed hoor.
Maar ik vind de kant van de mensen die er tegen zijn gewoon zwaarder wegen.
In de volksmond misschien in werkelijk haar heet het meldpunt overlast.quote:
Ik kan sommige aspecten van de Islam ook ervaren als discriminerend.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat anders__
De grootste wereldreligie vergelijk je nu met een fuckfeest uit een klein rotland met kenmerken die mensen als racistisch kunnen ervaren.
8/10quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat veel negers dik zijn heeft hier niets mee te maken
Dat kan ook gekozen worden, maar dat vind ik de manier waarop dat klaargemaakt is, niet lekker. Je moet je recept insturen!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In mijn bericht aan de bedrijfsmanager ga ik nu ook nasi eisen op het menu voor medewerkers
Haha dat is inderdaad wel een vage combi.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, wel lekker.Ik at ook op mijn werk maar ik had niet veel keuze. Een stukje vlees (sudderlapje of zo) met saus en gebakken aardappeltjes en worteltjes en courgette en boontjes en pasta (ik vond het ook een rare combinatie).
Was wel lekker. Behalve de courgette en de pasta.
Boohoo, hun doen het ook dus wij mogen discrimineren.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:01 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik kan sommige aspecten van de Islam ook ervaren als discriminerend.
Arya is echt een baas ja. Daarom vrees ik het ergstequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Arya is mijn favoriet.
Ik ga nu maar voor de tandenfee. Wie weet kunnen ze met het geld dat ze besparen nu kinderen on arme landen helpen.
Tolerant betekent dat je iets toelaat, maar niet er mee eens bent. Saudi Arabie is dus totaal niet tolerant.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, Nederlanders zijn ook nog eens hypocriet.
Opstellen als een tolerant land.
Een achterlijk land als Saudi Arabie is daar in ieder geval eerlijk over.
Ah en zie wie is hier nu de racist.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik durf nooit op FOK! over GoT te praten in de angst dat er een lollige boekenlezer langskomt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Arya is echt een baas ja. Daarom vrees ik het ergsteIk vond Daenerys ook altijd heel cool, nog steeds wel, maar ze is nu al seizoenen lang een beetje niks aan het doen en dat vind ik een beetje jammer.
Ja. En jij als individu bent nog geen 0.00000001 procent van de Islamquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik kan sommige aspecten van de Islam ook ervaren als discriminerend.
En waarom zou je iets veranderen omdat een zeer kleine groep dat wilt?
Verschil is dat ik niet de Islam wil verbieden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Boohoo, hun doen het ook dus wij mogen discrimineren.
Erg vooruitstrevend land wel, Nederland. Je verlagen tot het niveau van landen die nog in de middeleeuwen hangen.
Hebben ze daar voor Nasi a la Iwanius gekozen in plaats van Nasi a la Johannes??quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat kan ook gekozen worden, maar dat vind ik de manier waarop dat klaargemaakt is, niet lekker. Je moet je recept insturen!
[..]
Haha dat is inderdaad wel een vage combi.Al klinkt sudderlapje wel weer lekker.
Dit snappen ook maar heel weinig mensen. Tolerantie betekent niet dat je het ergens mee eens bent, net zoals de vrijheid van meningsuiting niet wil zeggen dat elke mening goud is.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Tolerant betekent dat je iets toelaat, maar niet er mee eens bent.
Wat ben jij de oppermoraalridder zeg.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Boohoo, hun doen het ook dus wij mogen discrimineren.
Erg vooruitstrevend land wel, Nederland. Je verlagen tot het niveau van landen die nog in de middeleeuwen hangen.
Maak je geen zorgen, ik heb de boeken niet gelezen, nou ja, deel 1 wel maar dat hebben we nu zo langzamerhand wel gehad.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik durf nooit op FOK! over GoT te praten in de angst dat er een lollige boekenlezer langskomt.
nee alleen een hekel aan kk racistenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wat ben jij de oppermoraalridder zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |