Bron dat ze allemaal slaven waren.quote:
Een heleboel mensen zien de Islam als grote bedreiging voor alles wat hen lief is. Zullen we de Islam verbieden? Oh nee dan is het natuurlijk anders #wegmetonsquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, een behoorlijk groot volk die het als een probleem ervaart.
Carice is mijn favoriet want zij was Minoes en dat vond ik vroeger een leuke film.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien moeten we sinterklaas niet als favoriet hebben. Je weet wat met favorieten gebeurt.
Zonder in discussie te gaan over OF het waar is: de discussie draait helemaal niet meer om racisme. De discussie draait om een groep mensen die laat horen gekwetst te zijn, en een groep die vanuit allerlei onderbuikgevoelens de tradities wil beschermen. En dat is altijd zo geweest.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Gezien hoe diep het aan beide kanten zit, is het niet nutteloos he.
Een land met een meldpunt voor Polen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Nederland en racistisch, mijn hemel je woont in een stad met hoeveel honderden nationaliteiten ongeveer?
Veel zwarte pieten zijn ook gewoon vrouwen en meisjes.quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:54 schreef Fok-it het volgende:
En als veel mensen zich er gekwetst door voelen, verander het dan gewoon. Lekker fucking boeiend of het een traditie is of niet. Dat is helemaal niet belangrijk
quote:
Dat niet alle Marokkanen met pek en veren buiten de stadspoort worden geflikkerd wil niet zeggen dat er geen racisme is. Het is nogal naïef om te denken dat dat anders is.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Nederland en racistisch, mijn hemel je woont in een stad met hoeveel honderden nationaliteiten ongeveer?
Nou ik heb vanavond op mijn werk gegeten. En ondanks dat ik een rijke keuze aan avond eten had, heb ik niet veel bijzonders gegeten. Ik at namelijk een stokbrood gevuld met kruidenboter en biologische aardbeien/framboos yoghurt toe. En jij?quote:
Natuurlijk is dat andersquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Een heleboel mensen zien de Islam als grote bedreiging voor alles wat hen lief is. Zullen we de Islam verbieden? Oh nee dan is het natuurlijk anders #wegmetons
In mijn bericht aan de bedrijfsmanager ga ik nu ook nasi eisen op het menu voor medewerkersquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou ik heb vanavond op mijn werk gegeten. En ondanks dat ik een rijke keuze aan avond eten had, heb ik niet veel bijzonders gegeten. Ik at namelijk een stokbrood gevuld met kruidenboter en biologische aardbeien/framboos yoghurt toe. En jij?
Overlast van Polen ja, omdat het in sommige gemeenten nogal een probleem is, maar dat ontken jij toch want Polen zijn hardwerkende en fatsoenlijke mensen die nooit dronken in andermans tuin liggen te schijtenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een land met een meldpunt voor Polen.
Waar je ongeneerd mag zeggen dat marrokanen wegmoeten
totaal niet racitisch nee
het heet een polenmeldpunt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Overlast van Polen ja, omdat het in sommige gemeenten nogal een probleem is, maar dat ontken jij toch want Polen zijn hardwerkende en fatsoenlijke mensen die nooit dronken in andermans tuin liggen te schijten
Zie je wel, weg met onsquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat anders__
De grootste wereldreligie vergelijk je nu met een fuckfeest uit een klein rotland met kenmerken die mensen als racistisch kunnen ervaren.
En ze hebben het zelf niet door.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:59 schreef JanCees het volgende:
Wel leuk dat zo'n discussie de racistische aard van de autochtone Nederlander zo bloot legt.
Oh, wel lekker.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou ik heb vanavond op mijn werk gegeten. En ondanks dat ik een rijke keuze aan avond eten had, heb ik niet veel bijzonders gegeten. Ik at namelijk een stokbrood gevuld met kruidenboter en biologische aardbeien/framboos yoghurt toe. En jij?
Arya is mijn favoriet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Carice is mijn favoriet want zij was Minoes en dat vond ik vroeger een leuke film.
Maar dat gaat dus vast fout aflopen
Ik ga snel proberen de paashaas mijn favoriet te laten worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |