He sees you when you're sleepingquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kerstmis is traditie die niemand discrimineerd en een goede boodschap heeft.
Een gedegen christelijke opvoeding en een christelijke terreurorganisatie gaan per definitie al niet samenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik redeneer helemaal niets kapot. Ik zei alleen tegen Inso dat zijn kinderen met hun gedegen christelijke opvoeding altijd nog bij een christelijke terreurorganisatie kunnen. Daar zit geen enkele relativering of waardeoordeel over moslimterreur in.
welkequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:51 schreef JanCees het volgende:
Inso heb je al broederliefde geluisterd
Echt he.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inso heeft alleen boxing day als traditie![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
FOUTIEF ANTWOORD.
Zwarte Piet was ooit een slaaf en werd door Sinterklaas gekocht / bevrijd. Vervolgens waren ze vrij om te gaan waar ze wilden. Aantal (allemaal ?) werden knecht (betaald beroep) om Sinterklaas te helpen met zijn werk.
Eigenlijk is Sinterklaas dus heel anti-racistisch.
MAAR ALLES WAT ZWART IS IS SLECHT
ALLES VERBIEDEN WAT ZWART IS
Dat is niet waar, de oorsprong ligt in boemannen die zwart waren omdat duivels in die tijd altijd zwart werden afgebeeld.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet? Oorsprong is gewoon slavernij hoor, ook hoe hij eruit ziet en gekleed gaat.
tuurlijk maar ik denk dat de kans wel veel kleiner is dan als je zwaar islamitisch opvoed.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik redeneer helemaal niets kapot. Ik zei alleen tegen Inso dat zijn kinderen met hun gedegen christelijke opvoeding altijd nog bij een christelijke terreurorganisatie kunnen. Daar zit geen enkele relativering of waardeoordeel over moslimterreur in.
Dit is het definitieve einde van Zebra'squote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
FOUTIEF ANTWOORD.
Zwarte Piet was ooit een slaaf en werd door Sinterklaas gekocht / bevrijd. Vervolgens waren ze vrij om te gaan waar ze wilden. Aantal (allemaal ?) werden knecht (betaald beroep) om Sinterklaas te helpen met zijn werk.
Eigenlijk is Sinterklaas dus heel anti-racistisch.
MAAR ALLES WAT ZWART IS IS SLECHT
ALLES VERBIEDEN WAT ZWART IS
Dat kan ja maar het is niet erg aannemelijk, en zeker geen politiek speerpunt zoals IS dat nu wel is.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
ja heb gekocht man luister echt veel.quote:
Waar staat het voor dan? Voor genoeg mensen staat het gewoon voor slavernij hoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is niet waar, de oorsprong ligt in boemannen die zwart waren omdat duivels in die tijd altijd zwart werden afgebeeld.
Wat dat bewijst? Dat het er niet toe doet wat de oorsprong is, maar hoe het vandaag functioneert en waar het voor staat.
serieus gekocht ja? Vind het wel chille muziekquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja heb gekocht man luister echt veel.
Bazennummer man.
Dat is hun probleemquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar staat het voor dan? Voor genoeg mensen staat het gewoon voor slavernij hoor
zeikvolkquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar staat het voor dan? Voor genoeg mensen staat het gewoon voor slavernij hoor
Wat denk je van roet in de schoorsteen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zonder twijfelquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een lichtpuntje in je avond hoop ik
ja gun hun wel geld man.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
serieus gekocht ja? Vind het wel chille muziek
rode lippen door de schoorsteenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat denk je van roet in de schoorsteen?
Omynhemeltje. We gaan echt de pieten discussie doen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is nou je punt dat je meteen tegen mij moet gaan galbakken? Had je iets te snel gelezen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat kan ja maar het is niet erg aannemelijk, en zeker geen politiek speerpunt zoals IS dat nu wel is.
Hele volksstammen willen of gaan daar heen om te vechten momenteel.
Hopelijk bombardeert Amerika ze allemaal dood zijn wij ook van het Marokkanen probleem af.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat kan ja maar het is niet erg aannemelijk, en zeker geen politiek speerpunt zoals IS dat nu wel is.
Hele volksstammen willen of gaan daar heen om te vechten momenteel.
Bron van hoeveel mensen zich gekwetst voelen. En hoeveel procent van de bevolking moet dat dan zijn?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:54 schreef Fok-it het volgende:
En als veel mensen zich er gekwetst door voelen, verander het dan gewoon. Lekker fucking boeiend of het een traditie is of niet. Dat is helemaal niet belangrijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |