Wel godverdomme. Hoe weet je dit nou weerquote:

Staan allebei ook gewoon in de Top 2000, dus zo onbekend is 't nietquote:Op woensdag 12 november 2014 14:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wel godverdomme. Hoe weet je dit nou weer
Dank iig.

Welke zender en hoe laat? Misschien staat er wel een playlist online.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:28 schreef Pulzzar het volgende:
Ik zoek de titel en artiest van een niet heel erg doch redelijk bekend popliedje, waarschijnlijk uit de jaren 80.
Het lijkt ergens een beetje hierop, hetzelfde soort ritme:
Maar het is wat melancholischer en je hoort op de voorgrond samples van een shakuhachi (dezelfde fluit die je ook hoort in Enigma - Sadeness). Ook is er een duidelijke blues-gitaar aanwezig. De zanger deed me denken aan Mark Knopfler, maar die is het denk ik niet. De zanger zingt ook elke keer iets van "Blues Hill".
Ik ben al heel lang op zoek naar artiest en titel. Hij was vandaag op de radio, maar er werd niet gezegd hoe het liedje heette.

Dit is 'm! Is ie niet recent? Maar je hebt 'm gevonden, wat leukquote:Op woensdag 12 november 2014 13:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Totaal niet recent, maar misschien is er een cover of is ie gewoon vaak op de radio
 Zo gauw ik het ritme hoorde dacht ik al: ja hoor, bingo. Thanxxx
 Zo gauw ik het ritme hoorde dacht ik al: ja hoor, bingo. Thanxxx   

Als je 1995 recent wil noemen dan wel.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:34 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dit is 'm! Is ie niet recent? Maar je hebt 'm gevonden, wat leukZo gauw ik het ritme hoorde dacht ik al: ja hoor, bingo. Thanxxx

Dat moet The Healer van Santana en John Lee Hooker zijn.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:28 schreef Pulzzar het volgende:
Ik zoek de titel en artiest van een niet heel erg doch redelijk bekend popliedje, waarschijnlijk uit de jaren 80.
Het lijkt ergens een beetje hierop, hetzelfde soort ritme:
Maar het is wat melancholischer en je hoort op de voorgrond samples van een shakuhachi (dezelfde fluit die je ook hoort in Enigma - Sadeness). Ook is er een duidelijke blues-gitaar aanwezig. De zanger deed me denken aan Mark Knopfler, maar die is het denk ik niet. De zanger zingt ook elke keer iets van "Blues Hill".
Ik ben al heel lang op zoek naar artiest en titel. Hij was vandaag op de radio, maar er werd niet gezegd hoe het liedje heette.

Nee, dat is niet recent neequote:Op woensdag 12 november 2014 17:37 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Als je 1995 recent wil noemen dan wel.

Thanx!quote:Op woensdag 12 november 2014 17:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat moet The Healer van Santana en John Lee Hooker zijn.
 Dat is 'm!
 Dat is 'm!

quote:Op donderdag 13 november 2014 15:05 schreef Nursing1993 het volgende:
Hoe heet het nummer vanaf 4.41?

quote:Op donderdag 13 november 2014 10:37 schreef vigilant7 het volgende:
Ik heb gisteren een liedje in een reclame gehoord op discovery channel. Het ging om parfum, welke parfum weet ik niet meer.

Blümchen misschien?quote:Op donderdag 13 november 2014 22:22 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Een lastige denk ik. Ik weet niet goed hoe ik 't moet omschrijven. Was volgens mij best populair ergens rond 2005, maar daarin kan ik me vergissen. Ik kan me maar een deel van het nummer herinneren zonder zang, maar ik weet vrijwel zeker dat er wel in gezongen wordt.
Het klinkt vrolijk en er zit een trompet in. Beetje als du du du dudududududu. Geen idee hoe ik het anders moet omschrijven
Heb een heleboel 'best pop songs of <insert jaar>' beluisterd, maar helaas zonder resultaat. Vreselijk frustrerend dit
Het stukje dat ik bedoel heeft (vaag) wel wat weg van dit nummer vanaf 0:20
Ik hoop dat iemand er ondanks de vage omschrijving toch iets mee kan

??quote:Op donderdag 13 november 2014 22:22 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Een lastige denk ik. Ik weet niet goed hoe ik 't moet omschrijven. Was volgens mij best populair ergens rond 2005, maar daarin kan ik me vergissen. Ik kan me maar een deel van het nummer herinneren zonder zang, maar ik weet vrijwel zeker dat er wel in gezongen wordt.
Het klinkt vrolijk en er zit een trompet in. Beetje als du du du dudududududu. Geen idee hoe ik het anders moet omschrijven
Heb een heleboel 'best pop songs of <insert jaar>' beluisterd, maar helaas zonder resultaat. Vreselijk frustrerend dit

Nopequote:

Baas meldt zichquote:Op zondag 16 november 2014 01:10 schreef weekendalex het volgende:
Jongons!
Ik ga jullie een praktisch onmogelijke vraag stellen.
Ik zoek een nummer uit een Vodafone reclame. Denk je, mwah, niet zo moeilijk! Nou... deze reclame is uit 2003 of zo. De reclame was in een weiland en het muziekje was met een harp.
En ja, dit is alle info die ik jullie kan geven. Als iemand dit weet is diegene een ekte baas!

Ja hoor, heldquote:

quote:Op zondag 16 november 2014 22:35 schreef Santello het volgende:
Ik zoek:
http://www.rtlxl.nl/#!/vo(...)11-95d1-576cf7336d15
Vanaf 1:08:30
Gaat om achtergrond muziek.

thenk joe!quote:Op zondag 16 november 2014 22:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Gewoon soundhound of shazam gebruiken

quote:Op donderdag 13 november 2014 22:22 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:

Het doet mij denken aan Scooter - Friends:quote:Op donderdag 13 november 2014 22:22 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:

Dat zou kunnenquote:Op maandag 17 november 2014 20:26 schreef Szikha het volgende:
[..]
Mischien zit het liedje hierbij? Even afluisteren

Nee, die is het niet. Dit klinkt totaal anders.quote:Op maandag 17 november 2014 20:40 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Het doet mij denken aan Scooter - Friends:
 . Ik weet zeker dat het best een populair nummer was ooit.
. Ik weet zeker dat het best een populair nummer was ooit.

Ik zoek nog steeds dit nummer: Maar ik heb nu de beat gevonden, hier word deze ook gebruikt:quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:10 schreef TheHunterAmin het volgende:
Oke, ik zoek dus een nummer vergelijkbaar met dit alleen in een rustiger tempo.
Het is een bekend nummer en wordt ook op slam fm gedraaid, volgens mij is het al een wat ouder nummer. Meer weet ik niet meer van het nummer aangezien het me ontschoten is om te vragen. Het is dus genre als het nummer hier boven met een rustig of nauwelijks soort beat eronder en een rustige zang. Het is moeilijk, maar wie weet helpt iemand me.

Jouw geurie klinkt in iig niet vrolijkquote:Op maandag 3 november 2014 13:48 schreef men9 het volgende:
Gezocht lied begint met: ohehoheho, en ook ergens: bebe (of baby) its my life.
Zou uit jaren 90-2000 moeten zijn. Moet zeker in die kl*** top 40 gestaan hebben. Maar weet ik niet zeker.
Vast 1 of andere zomerhit.... Het heeft ook iets kinderlijks vind ik.
Dit schiet niet op, gelukkig heb ik de melodie wel aardig in mn hoofd, dus heb een stukje genuried.:
https://soundcloud.com/user595457746/unnamed-2014-10-2-22-51-57
Op 7-9 seconden zou dat ohehoheho moeten staan.
En
https://soundcloud.com/user595457746/unnamed-2014-10-2-22-51-33
PS. Is online stream, hoeft dus niet eerst gedownload te worden!
Oja nog een detai het nummer lijkt me beginnen met een vrolijk deuntje dat ik zou omschrijven als draaiorgel geluid.
 . Als ik puur op jouw genurie af ga dan zou ik zeggen:
 . Als ik puur op jouw genurie af ga dan zou ik zeggen:  

quote:Op donderdag 13 november 2014 22:22 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:

Kan goed een paar jaar eerder of later geweest zijn. Het was volgens mij een vrij populair nummer. Ik heb het in ieder geval vaak gehoord.quote:Op maandag 17 november 2014 21:33 schreef Szikha het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het uit 2005 komt?

kun je dan niet wat meer details geven als je hem zo vaak gehoord hebt?quote:Op maandag 17 november 2014 21:51 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
[..]
Kan goed een paar jaar eerder of later geweest zijn. Het was volgens mij een vrij populair nummer. Ik heb het in ieder geval vaak gehoord.

Long shot, deze misschien?quote:Op maandag 17 november 2014 21:51 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
[..]
Kan goed een paar jaar eerder of later geweest zijn. Het was volgens mij een vrij populair nummer. Ik heb het in ieder geval vaak gehoord.

Of Maria I like it Loud...quote:Op maandag 17 november 2014 20:40 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Het doet mij denken aan Scooter - Friends:

Anders moet je 'm eens inzingen en op internet plaatsen. Met du du du dududududu kunnen we nog vrij weinig.quote:Op maandag 17 november 2014 21:51 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
[..]

Iemand alsjeblieft?quote:Op maandag 17 november 2014 20:57 schreef TheHunterAmin het volgende:
[..]
Ik zoek nog steeds dit nummer: Maar ik heb nu de beat gevonden, hier word deze ook gebruikt:
Wordt ook op Funx gedraaid btw. Hopelijk kan iemand me nu helpen

Nee, dat is hem helaas nietquote:

Is dat stuk in het liedje dat je zoekt ook door trompet/blaasinstrument gespeeld?quote:Op woensdag 19 november 2014 16:35 schreef oudemu het volgende:
Hallo, ik zoek een liedje (hoogstwaarschijnlijk gezongen door een grote neger... hoogstwaarschijnlijk want ik meende dat ''Kiss'' van Tom Jones ook gezongen was door een neger maar die wordt dus door Tom Jones zelf gezongen)
Het liedje dat ik zoek heeft dan ook overeenkomsten met Kiss van Tom Jones, het is echter wel een totaal anders liedje maar het lijkt er wel op. Het stuk met de trompet, maar bij het liedje wat ik zoek gaat het getrompetter nog net iets langer door.
Iemand die enig idee heeft wat ik bedoel?

Vanaf ongeveer 4:40quote:Op woensdag 19 november 2014 20:49 schreef terrastegel het volgende:
kan iemand me helpen met het zoeken van een nummer?
Er wordt in het nummer gefloten.
Eerst zit degene die zingt gewoon te zingen, dan stopt hij opeens en dan fluit hij.
Even hoog dan weer laag, en dan fluit het hele publiek dezelfde toon na.
Het is niet lang het gefluit. Maar het lijkt wel op een live concert want als hij fluit 1 of 2 seconde later hoor je het hele publiek hem nafluiten en dan gaat ie weer door met zingen.
Wie o wie weet dit

1000 maal bedanktquote:

Een van de mooiste nummers van mijn favoriete band, dus die had ik snel gevonden.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:54 schreef terrastegel het volgende:
[..]
1000 maal bedankt
en zo snel
ik hoorde hem vandaag op de radio maar vond hem niet in de playlist. toch even opnieuw kijken of hij er werkelijk wel tussen staat
EDIT: hij stond niet tussen de playlist, ik had nog lang kunnen zoeken dus

Ik moet hier aan denken:quote:Op woensdag 19 november 2014 16:35 schreef oudemu het volgende:
Hallo, ik zoek een liedje (hoogstwaarschijnlijk gezongen door een grote neger... hoogstwaarschijnlijk want ik meende dat ''Kiss'' van Tom Jones ook gezongen was door een neger maar die wordt dus door Tom Jones zelf gezongen)
Het liedje dat ik zoek heeft dan ook overeenkomsten met Kiss van Tom Jones, het is echter wel een totaal anders liedje maar het lijkt er wel op. Het stuk met de trompet, maar bij het liedje wat ik zoek gaat het getrompetter nog net iets langer door.
Iemand die enig idee heeft wat ik bedoel?

zeer zeker een mooi nummerquote:Op woensdag 19 november 2014 20:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Een van de mooiste nummers van mijn favoriete band, dus die had ik snel gevonden.

Weet je ook wanneer ongeveer?quote:Op donderdag 20 november 2014 22:52 schreef mistermaniac het volgende:
Op Slam!FM heb ik nu een aantal keer een nummer voorbij horen komen met een Duitse tekst, echter kan ik het nummer nergens weervinden... wie heeft een idee?

Deze misschien?quote:Op donderdag 20 november 2014 22:52 schreef mistermaniac het volgende:
Op Slam!FM heb ik nu een aantal keer een nummer voorbij horen komen met een Duitse tekst, echter kan ik het nummer nergens weervinden... wie heeft een idee?

Je bent geweldig! Super!quote:

Sorry al gevonden ik bedoelde sam smith met I'm not the only onequote:Op vrijdag 21 november 2014 20:47 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Hoi, zoek een nummer wat ik nu vaak op de radio hoor. Iets met "crazy" erin geloof ik. Iemand enig idee wat ik bedoel?

Graag gedaan!quote:

Het enige album wat ik tegenkom en beide nummers op staan, is deze: http://www.discogs.com/Va(...)gged/release/4268178, maar die is uit 2002.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:06 schreef Boca_Raton het volgende:
Mensen, ik ben op zoek naar een CD die al uit was in 1993 (in die tijd heb ik 'm vaak gehoord). Volgens mij was het er een van MTV Unplugged, met Tears in Heaven van Eric Clapton erop en volgens mij Linger van The Cranberries. Meer kan ik me even niet herinneren.
Het is wat lastig zoeken via Google omdat er veel individuele artiesten zo'n MTV Unplugged hebben uitgegeven. Ik vond wel twee exemplaren van The Best Of MTV Unplugged maar ik herinner me die voorkant helemaal niet.
Wie weet welke CD ik kan bedoelen?

Ja, ik kwam deze ook al tegen. De nummers die ik nog herinner staan er op. De hele CD staat zelfs op YouTube. Maar ik herken een aantal nummers niet en ook is inderdaad deze cd uit 2002. Dat is zo raar.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het enige album wat ik tegenkom en beide nummers op staan, is deze: http://www.discogs.com/Va(...)gged/release/4268178, maar die is uit 2002.

zoek eens op de cddb site, ik meen me te herinneren dat je daar een nummer kunt opgeven, en dat je vervolgens elk verzamelalbum waar dat nummer op staat kunt zien.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:06 schreef Boca_Raton het volgende:
Mensen, ik ben op zoek naar een CD die al uit was in 1993 (in die tijd heb ik 'm vaak gehoord). Volgens mij was het er een van MTV Unplugged, met Tears in Heaven van Eric Clapton erop en volgens mij Linger van The Cranberries. Meer kan ik me even niet herinneren.
Het is wat lastig zoeken via Google omdat er veel individuele artiesten zo'n MTV Unplugged hebben uitgegeven. Ik vond wel twee exemplaren van The Best Of MTV Unplugged maar ik herinner me die voorkant helemaal niet.
Wie weet welke CD ik kan bedoelen?

Die site heet nu anders en ik kan er geen wegwijs in worden.quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:32 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
zoek eens op de cddb site, ik meen me te herinneren dat je daar een nummer kunt opgeven, en dat je vervolgens elk verzamelalbum waar dat nummer op staat kunt zien.

sodetering ja wat een kutsite is dat gewordenquote:Op zaterdag 22 november 2014 19:14 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Die site heet nu anders en ik kan er geen wegwijs in worden.

quote:Op zondag 23 november 2014 11:13 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
sodetering ja wat een kutsite is dat geworden

Jee, uit 1993, dat je die nog gevonden hebtquote:Op zondag 23 november 2014 12:43 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
De site heet discogs:
http://www.discogs.com/Various-MTV-Greatest-Hits/release/4935767

Deze dan?quote:Op zondag 23 november 2014 12:52 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Jee, uit 1993, dat je die nog gevonden hebt
Maar dit is geen 'unplugged' cd. Wel een verzamelcd. En het moet een unplugged zijn.

Je zit er zó dichtbij, twee van de drie die je noemde zijn uit 1993. En dat jaar moet het wel zijn (of 1992, heel misschien '91 nog). Die uit een latere tijd zijn volgens mij nieuw samengesteld.quote:Op zondag 23 november 2014 12:55 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Deze dan?
http://www.discogs.com/Various-Unplugged/release/1568673
Of deze:
http://www.discogs.com/Various-Unplugged/release/3464419

http://www.discogs.com/Va(...)tics/release/3878799quote:Op zondag 23 november 2014 13:07 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Je zit er zó dichtbij, twee van de drie die je noemde zijn uit 1993. En dat jaar moet het wel zijn (of 1992, heel misschien '91 nog). Die uit een latere tijd zijn volgens mij nieuw samengesteld.
Maar ik herken de voorkant niet, het eerste nummer klopt niet (welke het wel is, weet ik niet meer), en ik mis 'Linger' van The Cranberries erop.
Maar: ik denk dat ik dingen niet goed onthouden heb. Dat voorkantplaatje van Nirvana Unplugged, daar moet ik maar aan denken als voorkant, maar ja, dat is Nirvana alleen.
Toch nog een vraag: kun je nog meer 'unplugged' of MTV unplugged uit begin 90er jaren opduikelen? Het was namelijk absoluut een verzamelcd.

Als The Cranberries - Linger er op staat is de CD zeker niet van 1991 of 1992.quote:Op zondag 23 november 2014 13:07 schreef Boca_Raton het volgende:
Je zit er zó dichtbij, twee van de drie die je noemde zijn uit 1993. En dat jaar moet het wel zijn (of 1992, heel misschien '91 nog). Die uit een latere tijd zijn volgens mij nieuw samengesteld.

quote:Op zondag 23 november 2014 14:43 schreef Tanden68 het volgende:
Ik zoek een nummer wat zo gaat:
TUTUTUTUTUT TUU TUDU TUDU TUDU DUDUD DUUU DUUU
Misschien is het deze maar ik meen te herinneren dat er ook een op zichzelf staande was.
vanaf 0:56

Een paar pogingen met soort gelijke beat:quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:03 schreef TheHunterAmin het volgende:
[..]
Nee, dat is hem helaas niet

Deze lijkt nog het meest. Hartstikke bedankt voor je tijd en moeite Roland. Ik ben zelf ook op die site aan het snuffelen nu.quote:Op zondag 23 november 2014 14:25 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
http://www.discogs.com/Va(...)tics/release/3878799

Klopt inderdaad. Dan moet het echt 1993 zijn geweest. Kan bijna niet anders.quote:Op zondag 23 november 2014 14:25 schreef Arcee het volgende:
[..]
Als The Cranberries - Linger er op staat is de CD zeker niet van 1991 of 1992.

Graag gedaan!quote:Op zondag 23 november 2014 20:34 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Deze lijkt nog het meest. Hartstikke bedankt voor je tijd en moeite Roland. Ik ben zelf ook op die site aan het snuffelen nu.

Het lijkt alsof het speciaal voor de commercial is gecomponeerd.quote:Op maandag 24 november 2014 16:28 schreef Zwitzalfcremetje het volgende:
Help ik zoek het achtergrondsliedje van reaal verzekeren. Iets met het leven van Arthur ofzo.

Weet je het jaar? Afkomstig uit welk land?quote:Op zondag 23 november 2014 22:16 schreef jamesdeen het volgende:
Ik zoek een liedje over de seksualisering van vrouwen in de hip-hop scene, of eigenlijk een statement daartegen. Liedje wordt gerapt door een zwarte vrouwelijke komiek.

Zoals donroyco al zegt is het waarschijnlijk speciaal gemaakt voor de commercial. Het is in ieder geval van de hand van Erik Jan Grob.quote:Op maandag 24 november 2014 16:28 schreef Zwitzalfcremetje het volgende:
Help ik zoek het achtergrondsliedje van reaal verzekeren. Iets met het leven van Arthur ofzo.

2000-2012, VS.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:33 schreef Szikha het volgende:
[..]
Weet je het jaar? Afkomstig uit welk land?

Lovers on the sun van David guettaquote:Op woensdag 26 november 2014 12:41 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Hoe heet dat nummer eigenlijk dat begint als een soort western muziekje? Je hoort het echt heel vaak. Ik luister alleen nooit radio omdat ik het druk heeft en muziek dan afleidend werkt.

Thanks!quote:Op woensdag 26 november 2014 12:43 schreef magikmichael het volgende:
Lovers on the sun van David guetta

Ken er alleen een van de dichteres Sarah Jones, wel geestige tekst, dat wel.quote:Op zondag 23 november 2014 22:16 schreef jamesdeen het volgende:
Ik zoek een liedje over de seksualisering van vrouwen in de hip-hop scene, of eigenlijk een statement daartegen. Liedje wordt gerapt door een zwarte vrouwelijke komiek.

Mijn dank is groot.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:23 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ken er alleen een van de dichteres Sarah Jones, wel geestige tekst, dat wel.

quote:Op woensdag 26 november 2014 23:04 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Ik ben op zoek naar een videoclip die al heel wat jaartjes oud is. Het enige wat ik mij nog weet te herinneren is dat het een soort house nummer was waarbij je een dj zag met dansende "soda" blikjes op een kleurrijke discovloer. Iemand enig idee aan de hand van deze ietwat vage beschrijving ?
Alvast bedankt!

quote:Op woensdag 26 november 2014 22:12 schreef Huisdealer het volgende:
Onlangs heb ik een optreen van Armin van Buuren bezocht, aan het einde van de show draaide hij tijdens een afterparty verschillende Trancenummers uit de oude doos.Van alle nummers die hij op dat moment draaide vond ik helemaal te gek, maar ik ben de naam stomweg vergeten van dat nummer. Gelukkig heb ik een kleine opname gemaakt toen het nummer voorbij kwa. De video klinkt super slecht, maar het liedje wat ik zoek begint op 1:04 en is wel goed te verstaan.
Hier de video:

quote:Op woensdag 26 november 2014 23:12 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
JUIST!
Mijn dank is groot!
Geen dank.quote:

Deze kwam gelijk in me op:quote:Op donderdag 27 november 2014 12:59 schreef PietPossum het volgende:
Pfoe, ik zoek al lang een plaatje, niet dat het nou zó bijzonder goed was, maar het vreet aan je als je er maar niet opkomt.
Omschrijving: Beetje funky, old skool disco plaat, vooral gewoon een beat-clap-beat-clap. Ik denk een jaar of 10 oud.
Het wordt gezongen/verteld door een mannenstem. Het gaat om te leren disco dansen. De stem praat wat traag. Er komt steeds iets in voor van ‘we’re going to proceed to the next step’ en op het einde zit iets van als je het nog niet onder controle hebt ‘go back to the beginning of this tape’ gevolgd door een terugspoelgeluidje geloof ik. Veel gedetailleerder kan ik het niet vertellen. Iemand een idee?

Oef nee wel een 'lang niet gehoord!' plaatje en heel erg in de goede richting, zeker dezelfde stijl maar de stem is net wat meer ehm blank en ouder naar m'n idee. Bovendien wordt het woord '(one two?) Dis-ko-tek' ofzo letterlijk gebruikt. Zegt je dat wellicht iets?quote:Op donderdag 27 november 2014 13:11 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Deze kwam gelijk in me op:
'DJ Casper - 'Cha Cha Slide (Part 2)'' bekijken op YouTube
DJ Casper - 'Cha Cha Slide (Part 2)':

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |