Dat zou kunnenquote:Op maandag 17 november 2014 20:26 schreef Szikha het volgende:
[..]
Mischien zit het liedje hierbij? Even afluisteren
Nee, die is het niet. Dit klinkt totaal anders.quote:Op maandag 17 november 2014 20:40 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Het doet mij denken aan Scooter - Friends:
Ik zoek nog steeds dit nummer: Maar ik heb nu de beat gevonden, hier word deze ook gebruikt:quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:10 schreef TheHunterAmin het volgende:
Oke, ik zoek dus een nummer vergelijkbaar met dit alleen in een rustiger tempo.
Het is een bekend nummer en wordt ook op slam fm gedraaid, volgens mij is het al een wat ouder nummer. Meer weet ik niet meer van het nummer aangezien het me ontschoten is om te vragen. Het is dus genre als het nummer hier boven met een rustig of nauwelijks soort beat eronder en een rustige zang. Het is moeilijk, maar wie weet helpt iemand me.
Jouw geurie klinkt in iig niet vrolijkquote:Op maandag 3 november 2014 13:48 schreef men9 het volgende:
Gezocht lied begint met: ohehoheho, en ook ergens: bebe (of baby) its my life.
Zou uit jaren 90-2000 moeten zijn. Moet zeker in die kl*** top 40 gestaan hebben. Maar weet ik niet zeker.
Vast 1 of andere zomerhit.... Het heeft ook iets kinderlijks vind ik.
Dit schiet niet op, gelukkig heb ik de melodie wel aardig in mn hoofd, dus heb een stukje genuried.:
https://soundcloud.com/user595457746/unnamed-2014-10-2-22-51-57
Op 7-9 seconden zou dat ohehoheho moeten staan.
En
https://soundcloud.com/user595457746/unnamed-2014-10-2-22-51-33
PS. Is online stream, hoeft dus niet eerst gedownload te worden!
Oja nog een detai het nummer lijkt me beginnen met een vrolijk deuntje dat ik zou omschrijven als draaiorgel geluid.
quote:Op donderdag 13 november 2014 22:22 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Een lastige denk ik. Ik weet niet goed hoe ik 't moet omschrijven. Was volgens mij best populair ergens rond 2005, maar daarin kan ik me vergissen. Ik kan me maar een deel van het nummer herinneren zonder zang, maar ik weet vrijwel zeker dat er wel in gezongen wordt.
Het klinkt vrolijk en er zit een trompet in. Beetje als du du du dudududududu. Geen idee hoe ik het anders moet omschrijven
Heb een heleboel 'best pop songs of <insert jaar>' beluisterd, maar helaas zonder resultaat. Vreselijk frustrerend dit
Het stukje dat ik bedoel heeft (vaag) wel wat weg van dit nummer vanaf 0:20
Ik hoop dat iemand er ondanks de vage omschrijving toch iets mee kan
Kan goed een paar jaar eerder of later geweest zijn. Het was volgens mij een vrij populair nummer. Ik heb het in ieder geval vaak gehoord.quote:Op maandag 17 november 2014 21:33 schreef Szikha het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het uit 2005 komt?
kun je dan niet wat meer details geven als je hem zo vaak gehoord hebt?quote:Op maandag 17 november 2014 21:51 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
[..]
Kan goed een paar jaar eerder of later geweest zijn. Het was volgens mij een vrij populair nummer. Ik heb het in ieder geval vaak gehoord.
Long shot, deze misschien?quote:Op maandag 17 november 2014 21:51 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
[..]
Kan goed een paar jaar eerder of later geweest zijn. Het was volgens mij een vrij populair nummer. Ik heb het in ieder geval vaak gehoord.
Of Maria I like it Loud...quote:Op maandag 17 november 2014 20:40 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Het doet mij denken aan Scooter - Friends:
Anders moet je 'm eens inzingen en op internet plaatsen. Met du du du dududududu kunnen we nog vrij weinig.quote:Op maandag 17 november 2014 21:51 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
[..]
Iemand alsjeblieft?quote:Op maandag 17 november 2014 20:57 schreef TheHunterAmin het volgende:
[..]
Ik zoek nog steeds dit nummer: Maar ik heb nu de beat gevonden, hier word deze ook gebruikt:
Wordt ook op Funx gedraaid btw. Hopelijk kan iemand me nu helpen
Nee, dat is hem helaas nietquote:
Is dat stuk in het liedje dat je zoekt ook door trompet/blaasinstrument gespeeld?quote:Op woensdag 19 november 2014 16:35 schreef oudemu het volgende:
Hallo, ik zoek een liedje (hoogstwaarschijnlijk gezongen door een grote neger... hoogstwaarschijnlijk want ik meende dat ''Kiss'' van Tom Jones ook gezongen was door een neger maar die wordt dus door Tom Jones zelf gezongen)
Het liedje dat ik zoek heeft dan ook overeenkomsten met Kiss van Tom Jones, het is echter wel een totaal anders liedje maar het lijkt er wel op. Het stuk met de trompet, maar bij het liedje wat ik zoek gaat het getrompetter nog net iets langer door.
Iemand die enig idee heeft wat ik bedoel?
Vanaf ongeveer 4:40quote:Op woensdag 19 november 2014 20:49 schreef terrastegel het volgende:
kan iemand me helpen met het zoeken van een nummer?![]()
Er wordt in het nummer gefloten.
Eerst zit degene die zingt gewoon te zingen, dan stopt hij opeens en dan fluit hij.
Even hoog dan weer laag, en dan fluit het hele publiek dezelfde toon na.
Het is niet lang het gefluit. Maar het lijkt wel op een live concert want als hij fluit 1 of 2 seconde later hoor je het hele publiek hem nafluiten en dan gaat ie weer door met zingen.
Wie o wie weet dit
1000 maal bedanktquote:
Een van de mooiste nummers van mijn favoriete band, dus die had ik snel gevonden.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:54 schreef terrastegel het volgende:
[..]
1000 maal bedankt![]()
en zo snel![]()
ik hoorde hem vandaag op de radio maar vond hem niet in de playlist. toch even opnieuw kijken of hij er werkelijk wel tussen staat
EDIT: hij stond niet tussen de playlist, ik had nog lang kunnen zoeken dus![]()
Ik moet hier aan denken:quote:Op woensdag 19 november 2014 16:35 schreef oudemu het volgende:
Hallo, ik zoek een liedje (hoogstwaarschijnlijk gezongen door een grote neger... hoogstwaarschijnlijk want ik meende dat ''Kiss'' van Tom Jones ook gezongen was door een neger maar die wordt dus door Tom Jones zelf gezongen)
Het liedje dat ik zoek heeft dan ook overeenkomsten met Kiss van Tom Jones, het is echter wel een totaal anders liedje maar het lijkt er wel op. Het stuk met de trompet, maar bij het liedje wat ik zoek gaat het getrompetter nog net iets langer door.
Iemand die enig idee heeft wat ik bedoel?
zeer zeker een mooi nummerquote:Op woensdag 19 november 2014 20:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Een van de mooiste nummers van mijn favoriete band, dus die had ik snel gevonden.
Weet je ook wanneer ongeveer?quote:Op donderdag 20 november 2014 22:52 schreef mistermaniac het volgende:
Op Slam!FM heb ik nu een aantal keer een nummer voorbij horen komen met een Duitse tekst, echter kan ik het nummer nergens weervinden... wie heeft een idee?
Deze misschien?quote:Op donderdag 20 november 2014 22:52 schreef mistermaniac het volgende:
Op Slam!FM heb ik nu een aantal keer een nummer voorbij horen komen met een Duitse tekst, echter kan ik het nummer nergens weervinden... wie heeft een idee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |