Dat kon ik met mijn speklaag ook hoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:18 schreef LadyTagliatelle het volgende:
En omdat ik geen vet heb kon ik zelf voelen waar t hoofdje zat.
nou ja dat is wat ze zeiquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:29 schreef Moppert het volgende:
[..]
Dat kon ik met mijn speklaag ook hoor
+1quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:29 schreef Moppert het volgende:
[..]
Dat kon ik met mijn speklaag ook hoor
haha echt? Dat is wel gaaf ja!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mooi, LT! Toch grappig om te zien dat zelfs op zo'n 2D-echo jouw kindje al een heel ander koppie heeft dan het mijne.
geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:32 schreef kwakz0r het volgende:
Leuk
Ik moet zeggen dat het me meevalt hoeveel "slechter" het beeld met mijn adipose belleh is. Ik zie bij mezelf niet zoveel minder detail dan bij jou eigenlijk. alleen ze klagen er altijd over dat ze dingen niet goed kunnen zien... dus er zal wel verschil zijn...
haha ja he, mag ook wel met 34 wekenquote:
je klinkt nuchter, zin om je baby te ontmoeten?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:59 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Jeetje wat duurt dat lang in ziekenhuis!!! Maar het was maar goed dat we er waren. Vruchtwater word al minder, en hij ligt er nog steeds niet goed voor. Dus morgen zeven uur bellen voor een plekje en dan beginnen met ballonnen... klinkt zo best wel feestelijk! Heel spannend!
Waar blijft fee! Is ze al aan het baby snuffelen?
herkenbaar! Vandaag ook weer goedgekeurd. Bloeddruk goed, hartje goed, heb je nog vragen? Nee? Nou tot over 4 weken (ook 11e van 11equote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:15 schreef Risu het volgende:
Fee baby! Komt maar door. Ja dezeis niet echt van toepassing, maar er is geen ks smiley.
![]()
Paracetamol neem ik al de hele zwangerschap niet. Maar ik heb dan ook nergens last van, dus ik heb makkelijk praten. Ik ben ook eigenlijk nooit ziek.
Net weer een stickertje van de vk. Ze vertelde dat mijn meisje toch wel al met het koppie naar beneden lag, maar dat kan nog veranderen. Nou dan ligt ze met de benen overal want ik voel het geschop ook overal. En dat als seo vk zegt dat het een meisje is, dat ik er wel van uit kan gaan. Die heeft het maar een keer mis gehad, en sindsdien zegt ze het alleen als ze het zeker weet. (In 22 jaar best een goed record)
Verder ietsjes onder gemiddeld, maar dat noemde ze opvallend gemiddeld. Bloeddruk was hetzelfde als vorige keer, dus ook dat vond ze wel opvallend gemiddeld.
Saai eigenlijk, zo gemiddeld.![]()
De 11e van de 11e mag ik weer.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat gevoel alsof je op de zwaarste dag van je menstruatie zit heb ik trouwens helemaal niet gemist de afgelopen maanden..
uiteindelijk wel! Als in de Exorcist ongeveerquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:05 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Krijg je daar ook een grappig stemmetje van?
Oeh met draaiende nekquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
uiteindelijk wel! Als in de Exorcist ongeveer![]()
het is ook enorm spannend! Maar hij komt er nu écht aan!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:08 schreef DagenNachtdromer het volgende:
K heb er heel veel zin in! Maar vind het ook wel een beetje spannend.
Overheersende gevoel nu is mazzel dat we gegaan zijn vanwege het vruchtwater!
Oh ja...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
laten we nu Dnd niet te hard ontmoedigen
De bevalclownquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:12 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Oh ja...
DnD: Morgen komt er een clown, met bijpassende schoenen, bij jou de kamer in met een stel ballonnen. Die vouwt hij dan als dieren en die worden dan ingebrachtSucces he
ik zou het niet doen, maar ik ben misschien niet zo'n goede referentie met mijn turbo bevalling en drie uur later weer thuis. Ik had m in elk geval niet bij me en heb m ook niet gemist. Een warm vest is waardevoller.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:29 schreef krijgerrtje het volgende:
Okay, nog even on the topic of vluchttas: badjas, yay or nay?neemt zoveel ruimte in, en ik weet niet zo goed wanneer je die nodig hebt.. Ja, als je meerdere dagen blijft is het misschien wel fijn, maar dan kan vriend die ook nog wel ophalen dacht ik
![]()
Ik wil ook wel bevallen met die opblaasdieren
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Aww Kwak, het begint ook wel heel dichtbij te komen nu hè! Ik heb echt aldoor het idee dat ik van alles over het hoofd zie omdat ik eigenlijk niet weet wat ik nog moet doen.. Wat staat er zoal nog op je lijstje?
Niet uitlachen hè?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:43 schreef Crumpette het volgende:
Mooi LT!
Ben benieuwd wat er bij mij nog te zien is vrijdag
Kwak, ik kan me helemaal niet voorstellen dat al die dingen écht nog moetenzoals wat dan? Wel lief van je vriendje dat hij nou met jou je to-do list gaat doen.
In 8 dagen ziekenhuis niet gemist. Wel fijn: vesten, met flexibele sluiting (ik had met zo'n badjaskoordquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:29 schreef krijgerrtje het volgende:
Okay, nog even on the topic of vluchttas: badjas, yay or nay?neemt zoveel ruimte in, en ik weet niet zo goed wanneer je die nodig hebt.. Ja, als je meerdere dagen blijft is het misschien wel fijn, maar dan kan vriend die ook nog wel ophalen dacht ik
Ik wil ook wel bevallen met die opblaasdieren
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
Moet jij sowieso 24 uur blijven kwak? Zo niet, zet dan in elk geval dat bed omhoog. Haal de bedsteun en de douchekruk en je kraamverband en maak je tas in orde. De rest kan écht - hoe stom het nu misschien klinkt- wachten.
ik vind t een eng idee... zak er liever pas na de bevalling doorheenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
waarom pas na de bevalling t bed omhoog kwak? nu kun je vast wennen...
ja, alles wat gekocht moet worden is nu een apart lijstje en dat gaat vriendje morgenochtend allemaal halenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
En al die dingen die je nog moet kopen zijn één ritje naar de Action, zo gepiept joh! Zo onder elkaar is het wel een lijst om bang van te worden..
telefoonladerquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:13 schreef krijgerrtje het volgende:
Kwakhet benauwde gevoel ken ik zo goed, en als ik me zoiets in m'n hoofd haal dan moet het ook direct geregeld worden! Lief dat J de spullen voor je gaat halen
hoop dat dat al wat rust brengt!
DaDnog tips voor in de tas? Ik vind 't maar lastig
Eten! En ik heb de kleertjes voor de baby in ziplockzakjes gedaan met een briefje erbij in, zodat dat er zo uitgetrokken kan worden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:13 schreef krijgerrtje het volgende:
Kwakhet benauwde gevoel ken ik zo goed, en als ik me zoiets in m'n hoofd haal dan moet het ook direct geregeld worden! Lief dat J de spullen voor je gaat halen
hoop dat dat al wat rust brengt!
DaDnog tips voor in de tas? Ik vind 't maar lastig
Oeh goeie tip! J moet ook zijn laptop maar meenemen!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
telefoonlader
Entertainment voor je vriend. De mijne had zijn laptop mee en heeft een of ander age of empires achtig spel zitten spelen
Die van mij heeft mijn iPad gejat (ziekenhuis met gratis WiFi), die ik in de dagen erna nog heeel veel gebruikt heb (lifeline naar buiten, en uitzending gemist). Zoon lag op de neo, en ik mocht er ivm mijn eigen gezondheid maar 2x per dag kort heenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Oeh goeie tip! J moet ook zijn laptop maar meenemen!
Maarrehhh jullie zijn lief hoor, maar door mijn stomme lijstje en een dikke knuffel van J gisteren ben ik nu echt best wel zen... alleen mag t vandaag nog even niet komen omdat J twee uur verderop zit.
Ik heb al sinds t begin 15 oktober in mijn hoofd... zal wel tegenvallen morgen als ie nog steeds niet ingedaald is bij de controle
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:21 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Die van mij heeft mijn iPad gejat (ziekenhuis met gratis WiFi), die ik in de dagen erna nog heeel veel gebruikt heb.
Over het bed: Mag vriend niet blijven slapen in het zkh na de bevalling? Hier mocht dat wel, zelfs gewoon op de verloskamer (ik was nog niet stabiel genoeg om te verhuizen midden in de nacht). Ik vond t heel fijn dat jij er was, hij ook
Zo ja, vergeet de schone kleren + toilettas voor hem niet
Ah bah, da's wel ff een verschil. Mijn zkh heeft niet eens 4-persoonskamers op de kraamafdeling. Alleen 1-persoonskamers, en 1 2-persoons, maar die was (volgens de verpleegkundigen) alleen voor vrouwen die nog moesten bevallen, na de bevalling altijd privequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:25 schreef kwakz0r het volgende:
[..]![]()
nee helaas niet. Ik moet op een vierpersoonskamer.... en er is geen plek voor vriendje.
wel in t kraamhotel, wat we ook geboekt hebben, maar ja, daar mag ik niet heen omdat de baby medische controles moet
(hier moet ik stiekem nog wel een beetje van huilen, had het zo graag anders gewild en zie wel op tegen die nacht. aan de andere kant, dan heb ik een beeeeeebie! en dan lig ik daar toch de hele nacht naar te staren waarschijnlijk)
wieso? ben jij stiekem begonnen, met je eigenwijze niet ingedaalde kinT?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:27 schreef Skittles het volgende:
Ook zonder indaling kan de bevalling beginnen hè Kwak
Rust in je hoofd en gaan met die banaan (in je buik)
Oeh en ik zag dat het al spannend wordt voor DnD
Tsja, ik heb gewoon pech: in december sluit deze bevalafdeling en gaat t hele geboortecentrum over naar een nieuwe locatie (kinderziekenhuis verhuist ook) met luxere en kleinere kamers en meer mogelijkheden. Maar dan hoop ik dat t kint er al isquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:29 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ah bah, da's wel ff een verschil. Mijn zkh heeft niet eens 4-persoonskamers op de kraamafdeling. Alleen 1-persoonskamers, en 1 2-persoons, maar die was (volgens de verpleegkundigen) alleen voor vrouwen die nog moesten bevallen, na de bevalling altijd prive. Nu was mijn situatie ook sowieso anders, ik had (vertelde vriend later) een briefje op de deur met: niet storen, bezoekers melden bij zusterspost, max. 2 bezoekers per keer.
Ik vond dat toen heel normaal, dacht dat t overal zo was, maar realiseer me nu weer eens dat dat dus niet zo is...
oeh, watvoor?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:31 schreef Zoë23 het volgende:
Kwakhet komt erg dichtbij allemaal. Uiteindelijk komt t allemaal wel goed
We gaan binnenkort een nieuwe auto kopen voor mij (mijn auto is nu 5jr oud, daar krijgen we nog wel wat voor)
Vind het wel spannend. Zit nu in de 35e weeken als de baby's eerder komen mag man die keuze alleen maken, komt vast ook wel goed..
Geen ideequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:32 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
oeh, watvoor?
mijn yarisje is 13 jaar oudmaar doet t echt heel goed nog, dus wij houden deze voorlopig nog wel.
Nou, zo eigenwijs dat ze zelfs niet indaalt met weeënquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:29 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
wieso? ben jij stiekem begonnen, met je eigenwijze niet ingedaalde kinT?
Skittles!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:36 schreef Skittles het volgende:
[..]
Nou, zo eigenwijs dat ze zelfs niet indaalt met weeën![]()
Zit nou al vanaf een uur of 8 met pijnlijke weeën en het doet niks![]()
Vk langsgeweest en ik zat na 5 uur regelmatige weeën op 1 cm, een niet verstreken baarmoeder en bbbi kind.
Een SQ sneaky turbo bevalling zit er niet in. Denk dat ik het maar zie als zeer pijnlijk voorwerk
Oh, wat balen zeg!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:36 schreef Skittles het volgende:
[..]
Nou, zo eigenwijs dat ze zelfs niet indaalt met weeën
Zit nou al vanaf een uur of 8 met pijnlijke weeën en het doet niks
Vk langsgeweest en ik zat na 5 uur regelmatige weeën op 1 cm, een niet verstreken baarmoeder en bbbi kind.
Een SQ sneaky turbo bevalling zit er niet in. Denk dat ik het maar zie als zeer pijnlijk voorwerk
Op die vliezen ben ik nu aan het wachtenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:39 schreef Tante_Soesa het volgende:
Noh, Skittles, wat een eigenwijs! S.uze was ook niet ingedaald, lag bibi de avond voor haar geboortedag, toen mijn vliezen braken is ze in 1x naar beneden geploftwant toen lag ze vibi
komt allemaal goed schatje! als je echt geen zin hebt in de rest dan doe je lekker je gordijntjes rond je bed dicht.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:25 schreef kwakz0r het volgende:
[..]![]()
nee helaas niet. Ik moet op een vierpersoonskamer.... en er is geen plek voor vriendje.
wel in t kraamhotel, wat we ook geboekt hebben, maar ja, daar mag ik niet heen omdat de baby medische controles moet
(hier moet ik stiekem nog wel een beetje van huilen, had het zo graag anders gewild en zie wel op tegen die nacht. aan de andere kant, dan heb ik een beeeeeebie! en dan lig ik daar toch de hele nacht naar te staren waarschijnlijk)
Ja, dat was bij mij dus ook zo. Hopelijk breken ze snel!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:47 schreef Skittles het volgende:
[..]
Op die vliezen ben ik nu aan het wachtenvolgens de vk plopt ze, als die breken, er waarschijnlijk wel in.
Oeh spannend ook!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:47 schreef Skittles het volgende:
[..]
Op die vliezen ben ik nu aan het wachtenvolgens de vk plopt ze, als die breken, er waarschijnlijk wel in.
Ja het opvangen gaat wel goed en het is (nog) niet vermoeiend. Alleen die rugweeën laten me soms wat gillen als een speenvarkenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
Och Skittleshopelijk zet t sneller door als die vliezen ploppen! Hou je t vol?
rugweeen zijn ook evil!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:13 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ja het opvangen gaat wel goed en het is (nog) niet vermoeiend. Alleen die rugweeën laten me soms wat gillen als een speenvarken
Hete kruik ertegen deed hier wonderen! Ik had steeds alleen rugweeen en omdat ik me tussendoor niet ontspande schoot de ontsluiting niet op. Sterkte!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:13 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ja het opvangen gaat wel goed en het is (nog) niet vermoeiend. Alleen die rugweeën laten me soms wat gillen als een speenvarken
"in december" ... weet jij toevallig ook wanneer?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:31 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Tsja, ik heb gewoon pech: in december sluit deze bevalafdeling en gaat t hele geboortecentrum over naar een nieuwe locatie (kinderziekenhuis verhuist ook) met luxere en kleinere kamers en meer mogelijkheden. Maar dan hoop ik dat t kint er al is
Ik had ook een ander ziekenhuis kunnen kiezen, maar juist deze gekozen omdat t aan t kinderziekenhuis vastzit en de dienstdoende kinderartsen eigenlijk altijd daar zijn. En t is dichterbij dan de andere twee... (de nieuwe locatie van t geboortecentrum is nóg dichterbij, de controles heb ik daar al steeds).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |