Skittles!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:36 schreef Skittles het volgende:
[..]
Nou, zo eigenwijs dat ze zelfs niet indaalt met weeën![]()
Zit nou al vanaf een uur of 8 met pijnlijke weeën en het doet niks![]()
Vk langsgeweest en ik zat na 5 uur regelmatige weeën op 1 cm, een niet verstreken baarmoeder en bbbi kind.
Een SQ sneaky turbo bevalling zit er niet in. Denk dat ik het maar zie als zeer pijnlijk voorwerk
Oh, wat balen zeg!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:36 schreef Skittles het volgende:
[..]
Nou, zo eigenwijs dat ze zelfs niet indaalt met weeën
Zit nou al vanaf een uur of 8 met pijnlijke weeën en het doet niks
Vk langsgeweest en ik zat na 5 uur regelmatige weeën op 1 cm, een niet verstreken baarmoeder en bbbi kind.
Een SQ sneaky turbo bevalling zit er niet in. Denk dat ik het maar zie als zeer pijnlijk voorwerk
Op die vliezen ben ik nu aan het wachtenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:39 schreef Tante_Soesa het volgende:
Noh, Skittles, wat een eigenwijs! S.uze was ook niet ingedaald, lag bibi de avond voor haar geboortedag, toen mijn vliezen braken is ze in 1x naar beneden geploftwant toen lag ze vibi
komt allemaal goed schatje! als je echt geen zin hebt in de rest dan doe je lekker je gordijntjes rond je bed dicht.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:25 schreef kwakz0r het volgende:
[..]![]()
nee helaas niet. Ik moet op een vierpersoonskamer.... en er is geen plek voor vriendje.
wel in t kraamhotel, wat we ook geboekt hebben, maar ja, daar mag ik niet heen omdat de baby medische controles moet
(hier moet ik stiekem nog wel een beetje van huilen, had het zo graag anders gewild en zie wel op tegen die nacht. aan de andere kant, dan heb ik een beeeeeebie! en dan lig ik daar toch de hele nacht naar te staren waarschijnlijk)
Ja, dat was bij mij dus ook zo. Hopelijk breken ze snel!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:47 schreef Skittles het volgende:
[..]
Op die vliezen ben ik nu aan het wachtenvolgens de vk plopt ze, als die breken, er waarschijnlijk wel in.
Oeh spannend ook!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:47 schreef Skittles het volgende:
[..]
Op die vliezen ben ik nu aan het wachtenvolgens de vk plopt ze, als die breken, er waarschijnlijk wel in.
Ja het opvangen gaat wel goed en het is (nog) niet vermoeiend. Alleen die rugweeën laten me soms wat gillen als een speenvarkenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
Och Skittleshopelijk zet t sneller door als die vliezen ploppen! Hou je t vol?
rugweeen zijn ook evil!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:13 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ja het opvangen gaat wel goed en het is (nog) niet vermoeiend. Alleen die rugweeën laten me soms wat gillen als een speenvarken
Hete kruik ertegen deed hier wonderen! Ik had steeds alleen rugweeen en omdat ik me tussendoor niet ontspande schoot de ontsluiting niet op. Sterkte!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:13 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ja het opvangen gaat wel goed en het is (nog) niet vermoeiend. Alleen die rugweeën laten me soms wat gillen als een speenvarken
"in december" ... weet jij toevallig ook wanneer?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:31 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Tsja, ik heb gewoon pech: in december sluit deze bevalafdeling en gaat t hele geboortecentrum over naar een nieuwe locatie (kinderziekenhuis verhuist ook) met luxere en kleinere kamers en meer mogelijkheden. Maar dan hoop ik dat t kint er al is
Ik had ook een ander ziekenhuis kunnen kiezen, maar juist deze gekozen omdat t aan t kinderziekenhuis vastzit en de dienstdoende kinderartsen eigenlijk altijd daar zijn. En t is dichterbij dan de andere twee... (de nieuwe locatie van t geboortecentrum is nóg dichterbij, de controles heb ik daar al steeds).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |