abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:59:15 #151
149959 SQ
snelle trees
pi_145531707
Och kwak toch! :* laat J die lijst maar even beheren ;) kan hij bepalen wat écht moet en wat ook best kan wachten. Want hier raak je inderdaad van over de rooie!
disclaimer
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 15:01:44 #152
149959 SQ
snelle trees
pi_145531798
Moet jij sowieso 24 uur blijven kwak? Zo niet, zet dan in elk geval dat bed omhoog. Haal de bedsteun en de douchekruk en je kraamverband en maak je tas in orde. De rest kan écht - hoe stom het nu misschien klinkt- wachten. :*
disclaimer
pi_145531847
waarom pas na de bevalling t bed omhoog kwak? nu kun je vast wennen...
S. 2014
J. 2016
pi_145531856
En al die dingen die je nog moet kopen zijn één ritje naar de Action, zo gepiept joh! Zo onder elkaar is het wel een lijst om bang van te worden. :*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 15:03:42 #155
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_145531869
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 14:29 schreef krijgerrtje het volgende:
Okay, nog even on the topic of vluchttas: badjas, yay or nay? :') neemt zoveel ruimte in, en ik weet niet zo goed wanneer je die nodig hebt.. Ja, als je meerdere dagen blijft is het misschien wel fijn, maar dan kan vriend die ook nog wel ophalen dacht ik :P
Ik wil ook wel bevallen met die opblaasdieren :+
In 8 dagen ziekenhuis niet gemist. Wel fijn: vesten, met flexibele sluiting (ik had met zo'n badjaskoord ;), of 2-way rits), pantoffels en grooooote onderbroeken :'( :o }:|

En Kwakz, pfff, wat een lijst. Ik ken het gevoel hoor, ik wil ook graag alles tegelijk afhebben. Maar 'categoriseren' en dan vriendlief er op uitsturen om inkopen te doen helpt, echt waar... En verder, plan voor jezelf 1 (klein) ding per dag in wat je graag wilt doen, de rest kan vast wachten....
pi_145532080
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
Moet jij sowieso 24 uur blijven kwak? Zo niet, zet dan in elk geval dat bed omhoog. Haal de bedsteun en de douchekruk en je kraamverband en maak je tas in orde. De rest kan écht - hoe stom het nu misschien klinkt- wachten. :*
:Y ivm suikersticker... moet sowieso nachtje slapen...
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 15:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
waarom pas na de bevalling t bed omhoog kwak? nu kun je vast wennen...
ik vind t een eng idee... zak er liever pas na de bevalling doorheen :@ als ik in t ziekenhuis slaap zet vriendje m omhoog, en een krukje ernaast voor mij.
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 15:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
En al die dingen die je nog moet kopen zijn één ritje naar de Action, zo gepiept joh! Zo onder elkaar is het wel een lijst om bang van te worden. :*.
ja, alles wat gekocht moet worden is nu een apart lijstje en dat gaat vriendje morgenochtend allemaal halen O+
de huishoudelijke dingen doet hij ook wanneer hij er tijd voor heeft, en de vluchttas pakken we samen morgen in (vandaag is hij er niet).

enveloppen zijn geschreven, joggingbroeken en kraamboek heb ik ook geregeld.
alle stomme knutseldingen doe ik nu wanneer ik er zin in heb :Y gewoon als ontspanning.

het is ook puur dat ik wéét dat t allemaal niet zo nodig is, maar ik loop dan helemaal over de rooie omdat t steeds door mijn hoofd schiet en dan kan ik niet meer kiezen wat ik ga doen. :') that's me! even zitten en álles wat ik me maar kon bedenken opschrijven hielp enorm (dat van de bloemen wegdoen en statiegeldflessen heb ik nog vanaf de wc vriendje nageroepen "ohja...!")
Kwak
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 15:11:54 #157
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_145532186
Kwak, meissie, ik weet even niet wat ik hierop moet zeggen, maar ik wil je sowieso een hele dikke knuffel geven :*. Het komt allemaal wel goed meis!
pi_145532230
Kwak:
pi_145532240
Kwak :* het benauwde gevoel ken ik zo goed, en als ik me zoiets in m'n hoofd haal dan moet het ook direct geregeld worden! Lief dat J de spullen voor je gaat halen O+ hoop dat dat al wat rust brengt!

DaD :D nog tips voor in de tas? Ik vind 't maar lastig :')
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 15:15:26 #160
149959 SQ
snelle trees
pi_145532304
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 15:13 schreef krijgerrtje het volgende:
Kwak :* het benauwde gevoel ken ik zo goed, en als ik me zoiets in m'n hoofd haal dan moet het ook direct geregeld worden! Lief dat J de spullen voor je gaat halen O+ hoop dat dat al wat rust brengt!

telefoonlader :+
Entertainment voor je vriend. De mijne had zijn laptop mee en heeft een of ander age of empires achtig spel zitten spelen :P
disclaimer
pi_145532384
Je lijstje klinkt als een dagboekpagina van Bridget Jones, Kwak. Maar ik kan me goed voorstellen dat je hoofd overloopt met van alles wat er gedaan moet worden. Ik heb dat ook weleens, snikkend tegen (8> 'en er moet nog dit en dat en zus en zo gedaan worden!' en dan reageert hij nuchter met: ' dan doen we dat toch.' En dan ik alleen nog heel sneu ja snuffen.
pi_145532391
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 15:13 schreef krijgerrtje het volgende:
Eten! En ik heb de kleertjes voor de baby in ziplockzakjes gedaan met een briefje erbij in, zodat dat er zo uitgetrokken kan worden.

Entertainment twijfel ik nog een beetje over. Ik wil in principe thuis bevallen, dus als we dan toch naar het ziekenhuis moeten denk ik dat er hoe dan ook weinig tijd is om je te vervelen.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_145532409
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
telefoonlader :+
Entertainment voor je vriend. De mijne had zijn laptop mee en heeft een of ander age of empires achtig spel zitten spelen :P
Oeh goeie tip! J moet ook zijn laptop maar meenemen!

Maarrehhh jullie zijn lief hoor, maar door mijn stomme lijstje en een dikke knuffel van J gisteren ben ik nu echt best wel zen... alleen mag t vandaag nog even niet komen omdat J twee uur verderop zit.

Ik heb al sinds t begin 15 oktober in mijn hoofd... zal wel tegenvallen morgen als ie nog steeds niet ingedaald is bij de controle :P
Kwak
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 15:20:01 #164
149959 SQ
snelle trees
pi_145532489
Gelukkig kwak! Hou vast, dat gaat je écht helpen :*
disclaimer
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 15:21:09 #165
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_145532540
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 15:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Oeh goeie tip! J moet ook zijn laptop maar meenemen!
Maarrehhh jullie zijn lief hoor, maar door mijn stomme lijstje en een dikke knuffel van J gisteren ben ik nu echt best wel zen... alleen mag t vandaag nog even niet komen omdat J twee uur verderop zit.
Ik heb al sinds t begin 15 oktober in mijn hoofd... zal wel tegenvallen morgen als ie nog steeds niet ingedaald is bij de controle :P
Die van mij heeft mijn iPad gejat (ziekenhuis met gratis WiFi), die ik in de dagen erna nog heeel veel gebruikt heb (lifeline naar buiten, en uitzending gemist). Zoon lag op de neo, en ik mocht er ivm mijn eigen gezondheid maar 2x per dag kort heen :'().

Over het bed: Mag vriend niet blijven slapen in het zkh na de bevalling? Hier mocht dat wel, zelfs gewoon op de verloskamer (ik was nog niet stabiel genoeg om te verhuizen midden in de nacht). Ik vond t heel fijn dat hij er was, hij ook O+

Zo ja, vergeet de schone kleren + toilettas voor hem niet ;)
pi_145532553
Entertainment voor in het ziekenhuis had ik ook bij me, maar puntje bij paaltje heb ik er 3 dagen gelegen zonder een keer mijn ereader of DS aan te zetten. De afstandbediening van de tv vond ik toen ik weer aan het inpakken was om naar huis te gaan... :')

Oh, geheugenkaartjes voor camera? batterijen opgeladen en al + reserves...
Wat 5 jaar geleden ook veel voorbij kwam: dextro energy tabletjes... lekker om op te zuigen en snelle suikers voor de energie.
pi_145532692
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 15:21 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Die van mij heeft mijn iPad gejat (ziekenhuis met gratis WiFi), die ik in de dagen erna nog heeel veel gebruikt heb.
Over het bed: Mag vriend niet blijven slapen in het zkh na de bevalling? Hier mocht dat wel, zelfs gewoon op de verloskamer (ik was nog niet stabiel genoeg om te verhuizen midden in de nacht). Ik vond t heel fijn dat jij er was, hij ook O+
Zo ja, vergeet de schone kleren + toilettas voor hem niet ;)
:N :'( nee helaas niet. Ik moet op een vierpersoonskamer.... en er is geen plek voor vriendje.

wel in t kraamhotel, wat we ook geboekt hebben, maar ja, daar mag ik niet heen omdat de baby medische controles moet

(hier moet ik stiekem nog wel een beetje van huilen, had het zo graag anders gewild en zie wel op tegen die nacht. aan de andere kant, dan heb ik een beeeeeebie! en dan lig ik daar toch de hele nacht naar te staren waarschijnlijk O+ )
Kwak
pi_145532788
Ook zonder indaling kan de bevalling beginnen hè Kwak ;)
Rust in je hoofd en gaan met die banaan (in je buik :9 )

Oeh en ik zag dat het al spannend wordt voor DnD *O*
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 15:29:16 #169
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_145532850
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 15:25 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
:N :'( nee helaas niet. Ik moet op een vierpersoonskamer.... en er is geen plek voor vriendje.
wel in t kraamhotel, wat we ook geboekt hebben, maar ja, daar mag ik niet heen omdat de baby medische controles moet
(hier moet ik stiekem nog wel een beetje van huilen, had het zo graag anders gewild en zie wel op tegen die nacht. aan de andere kant, dan heb ik een beeeeeebie! en dan lig ik daar toch de hele nacht naar te staren waarschijnlijk O+ )
Ah bah, da's wel ff een verschil. Mijn zkh heeft niet eens 4-persoonskamers op de kraamafdeling. Alleen 1-persoonskamers, en 1 2-persoons, maar die was (volgens de verpleegkundigen) alleen voor vrouwen die nog moesten bevallen, na de bevalling altijd prive *O* . Nu was mijn situatie ook sowieso anders, ik had (vertelde vriend later) een briefje op de deur met: niet storen, bezoekers melden bij zusterspost, max. 2 bezoekers per keer.

Ik vond dat toen heel normaal, dacht dat t overal zo was, maar realiseer me nu weer eens dat dat dus niet zo is...
pi_145532859
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 15:27 schreef Skittles het volgende:
Ook zonder indaling kan de bevalling beginnen hè Kwak ;)
Rust in je hoofd en gaan met die banaan (in je buik :9 )
Oeh en ik zag dat het al spannend wordt voor DnD *O*
wieso? ben jij stiekem begonnen, met je eigenwijze niet ingedaalde kinT? :7
Kwak
pi_145532928
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 15:29 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ah bah, da's wel ff een verschil. Mijn zkh heeft niet eens 4-persoonskamers op de kraamafdeling. Alleen 1-persoonskamers, en 1 2-persoons, maar die was (volgens de verpleegkundigen) alleen voor vrouwen die nog moesten bevallen, na de bevalling altijd prive *O* . Nu was mijn situatie ook sowieso anders, ik had (vertelde vriend later) een briefje op de deur met: niet storen, bezoekers melden bij zusterspost, max. 2 bezoekers per keer.
Ik vond dat toen heel normaal, dacht dat t overal zo was, maar realiseer me nu weer eens dat dat dus niet zo is...
Tsja, ik heb gewoon pech: in december sluit deze bevalafdeling en gaat t hele geboortecentrum over naar een nieuwe locatie (kinderziekenhuis verhuist ook) met luxere en kleinere kamers en meer mogelijkheden. Maar dan hoop ik dat t kint er al is ;)

Ik had ook een ander ziekenhuis kunnen kiezen, maar juist deze gekozen omdat t aan t kinderziekenhuis vastzit en de dienstdoende kinderartsen eigenlijk altijd daar zijn. En t is dichterbij dan de andere twee... (de nieuwe locatie van t geboortecentrum is nóg dichterbij, de controles heb ik daar al steeds).
Kwak
pi_145532942
Kwak :* het komt erg dichtbij allemaal. Uiteindelijk komt t allemaal wel goed :*

We gaan binnenkort een nieuwe auto kopen voor mij (mijn auto is nu 5jr oud, daar krijgen we nog wel wat voor)
Vind het wel spannend. Zit nu in de 35e week :D en als de baby's eerder komen mag man die keuze alleen maken, komt vast ook wel goed.. :+
pi_145532961
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 15:31 schreef Zoë23 het volgende:
Kwak :* het komt erg dichtbij allemaal. Uiteindelijk komt t allemaal wel goed :*
We gaan binnenkort een nieuwe auto kopen voor mij (mijn auto is nu 5jr oud, daar krijgen we nog wel wat voor)
Vind het wel spannend. Zit nu in de 35e week :D en als de baby's eerder komen mag man die keuze alleen maken, komt vast ook wel goed.. :+
oeh, watvoor?

mijn yarisje is 13 jaar oud O+ maar doet t echt heel goed nog, dus wij houden deze voorlopig nog wel.
Kwak
pi_145533081
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 15:32 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

oeh, watvoor?

mijn yarisje is 13 jaar oud O+ maar doet t echt heel goed nog, dus wij houden deze voorlopig nog wel.
Geen idee :D 1 met 3 'losse'stoelen achter zodat er 2x een maxi cosi in kan en 1x een grotere kinderstoel.

We zijn al een tijdje aan het kijken maar het budget stond nog niet vast.
Man heeft zijn auto al verkocht en een kleinere auto (alleen voor t werk) gekocht.
Nu ik nog :9
pi_145533121
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 15:29 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

wieso? ben jij stiekem begonnen, met je eigenwijze niet ingedaalde kinT? :7
Nou, zo eigenwijs dat ze zelfs niet indaalt met weeën _O-
Zit nou al vanaf een uur of 8 met pijnlijke weeën en het doet niks :')
Vk langsgeweest en ik zat na 5 uur regelmatige weeën op 1 cm, een niet verstreken baarmoeder en bbbi kind.
Een SQ sneaky turbo bevalling zit er niet in. Denk dat ik het maar zie als zeer pijnlijk voorwerk :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')