abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145525619
DnD succes daar!

Skittles jammer van het geen vruchtwater, duim voor je dat er gauw iets gaat gebeuren!

Risu een gemiddeld kind *O*

Crumpette weer een sticker en hoofdje naar beneden, mooi!

DaD een sticker en ingedaald!
pi_145526349
Baby ligt met kopje naar beneden *O*

Willen jullie m'n echo filmpje zien? :9

En omdat ik geen vet heb kon ik zelf voelen waar t hoofdje zat. *O*
Born to Lose, but Built to Win.
pi_145526552
Ja leuk LT!

Goede berichten die koppies naar beneden!

Ik ben net klaar met de geboortekaartjesenveloppen schrijven *kramp*, heb extra jogging/pyjamabroeken besteld met zachte band en een kraambezoekboek.

gisteravond een licht hysterisch momentje gehad waarin ik na heel hard huilen een lange lijst heb gemaakt met alles wat door mijn hoofd spookt dat nog moet gebeuren. vriendje las de drie a5jes en zei "achgos, ben je daar zo mee bezig?"... en nu gaan we gewoon al die dingen 1 voor 1 doen samen en apart... dit is mijn nesteldrang denk ik...

vandaag is ie in Rhenen voor een departementsdag, soort congres, in de dierentuin. Ik had vannacht uiteraard een nachtmerrie dat mn bevalling zou beginnen met hem twee uur treinen bij me vandaan, maar vooralsnog is alles rustig :P
Kwak
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 12:29:28 #104
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_145526671
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 12:18 schreef LadyTagliatelle het volgende:
En omdat ik geen vet heb kon ik zelf voelen waar t hoofdje zat.
Dat kon ik met mijn speklaag ook hoor :+
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_145526677
-weg

Ik haal hem straks weg dus liever niet quoten :)

[ Bericht 54% gewijzigd door LadyTagliatelle op 14-10-2014 17:28:35 ]
pi_145526691
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 12:29 schreef Moppert het volgende:

[..]

nou ja dat is wat ze zei :+
pi_145526761
Leuk O+

Ik moet zeggen dat het me meevalt hoeveel "slechter" het beeld met mijn adipose belleh is. Ik zie bij mezelf niet zoveel minder detail dan bij jou eigenlijk. alleen ze klagen er altijd over dat ze dingen niet goed kunnen zien... dus er zal wel verschil zijn...
Kwak
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 12:37:03 #108
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_145526878
O+ wat een heel kindje al LT!
pi_145526939
Aww Kwak, het begint ook wel heel dichtbij te komen nu hè! Ik heb echt aldoor het idee dat ik van alles over het hoofd zie omdat ik eigenlijk niet weet wat ik nog moet doen. :'). Wat staat er zoal nog op je lijstje?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_145526998
Mooi, LT! Toch grappig om te zien dat zelfs op zo'n 2D-echo jouw kindje al een heel ander koppie heeft dan het mijne.
pi_145527055
Mooi LT!

Ben benieuwd wat er bij mij nog te zien is vrijdag :)

Kwak, ik kan me helemaal niet voorstellen dat al die dingen écht nog moeten :D zoals wat dan? Wel lief van je vriendje dat hij nou met jou je to-do list gaat doen. O+
pi_145527292
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 12:29 schreef Moppert het volgende:
[..]
+1
pi_145527343
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 12:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mooi, LT! Toch grappig om te zien dat zelfs op zo'n 2D-echo jouw kindje al een heel ander koppie heeft dan het mijne.
haha echt? Dat is wel gaaf ja!
pi_145527382
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 12:32 schreef kwakz0r het volgende:
Leuk O+

Ik moet zeggen dat het me meevalt hoeveel "slechter" het beeld met mijn adipose belleh is. Ik zie bij mezelf niet zoveel minder detail dan bij jou eigenlijk. alleen ze klagen er altijd over dat ze dingen niet goed kunnen zien... dus er zal wel verschil zijn...
geen idee eigenlijk :D ik ken het verschil niet zo
pi_145527411
Zeg moppert, ik bedoelde dat niet slecht of zo :@ maar zo zei ze het tegen me :X bedoelde dat naar niemand kwetsend of zo :@
pi_145527528
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 12:37 schreef purebliss het volgende:
O+ wat een heel kindje al LT!
haha ja he, mag ook wel met 34 weken :9

Ben wel blij dat ik het nu op film heb. Hebben anderen ook filmpjes gemaakt?
pi_145527549
Jeetje wat duurt dat lang in ziekenhuis!!! Maar het was maar goed dat we er waren. Vruchtwater word al minder, en hij ligt er nog steeds niet goed voor. Dus morgen zeven uur bellen voor een plekje en dan beginnen met ballonnen... klinkt zo best wel feestelijk! Heel spannend!

Waar blijft fee! Is ze al aan het baby snuffelen?
pi_145527611
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 12:59 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Jeetje wat duurt dat lang in ziekenhuis!!! Maar het was maar goed dat we er waren. Vruchtwater word al minder, en hij ligt er nog steeds niet goed voor. Dus morgen zeven uur bellen voor een plekje en dan beginnen met ballonnen... klinkt zo best wel feestelijk! Heel spannend!
Waar blijft fee! Is ze al aan het baby snuffelen?
je klinkt nuchter, zin om je baby te ontmoeten?

Fee zou pas s avonds online komen dacht ze, die is als t goed is net een uur geleden bevallen ;)
Kwak
pi_145527911
Wat spannend, DND! Hoe sta je er zelf in? Balen van de inleiding of ben je er nu wel gewoon klaar mee? :)
pi_145527979
Spannend voor morgen, DND!
pi_145528238
Dat gevoel alsof je op de zwaarste dag van je menstruatie zit heb ik trouwens helemaal niet gemist de afgelopen maanden. :X .
pi_145528714
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 10:15 schreef Risu het volgende:
Fee baby! Komt maar door. Ja deze :% is niet echt van toepassing, maar er is geen ks smiley. :P

Paracetamol neem ik al de hele zwangerschap niet. Maar ik heb dan ook nergens last van, dus ik heb makkelijk praten. Ik ben ook eigenlijk nooit ziek.
Net weer een stickertje van de vk. Ze vertelde dat mijn meisje toch wel al met het koppie naar beneden lag, maar dat kan nog veranderen. Nou dan ligt ze met de benen overal want ik voel het geschop ook overal. En dat als seo vk zegt dat het een meisje is, dat ik er wel van uit kan gaan. Die heeft het maar een keer mis gehad, en sindsdien zegt ze het alleen als ze het zeker weet. (In 22 jaar best een goed record)
Verder ietsjes onder gemiddeld, maar dat noemde ze opvallend gemiddeld. Bloeddruk was hetzelfde als vorige keer, dus ook dat vond ze wel opvallend gemiddeld.
Saai eigenlijk, zo gemiddeld. :P
De 11e van de 11e mag ik weer.
herkenbaar! Vandaag ook weer goedgekeurd. Bloeddruk goed, hartje goed, heb je nog vragen? Nee? Nou tot over 4 weken (ook 11e van 11e :D).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_145528751
Spannend DnD! Morgen sowieso baby-actie!! *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:37:16 #124
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_145528810
Phaidra weer goedgekeurd *O* !

DND succes morgen!

Hopelijk is Fee inmiddels d'r meiske aan het knuffelen O+ .
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:40:35 #125
149959 SQ
snelle trees
pi_145528945
Ooh Dnd, spannend joh! Probeer nog even goed te slapen vanavond he! :*
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')