Dat kon ik met mijn speklaag ook hoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:18 schreef LadyTagliatelle het volgende:
En omdat ik geen vet heb kon ik zelf voelen waar t hoofdje zat.
nou ja dat is wat ze zeiquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:29 schreef Moppert het volgende:
[..]
Dat kon ik met mijn speklaag ook hoor
+1quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:29 schreef Moppert het volgende:
[..]
Dat kon ik met mijn speklaag ook hoor
haha echt? Dat is wel gaaf ja!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mooi, LT! Toch grappig om te zien dat zelfs op zo'n 2D-echo jouw kindje al een heel ander koppie heeft dan het mijne.
geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:32 schreef kwakz0r het volgende:
Leuk
Ik moet zeggen dat het me meevalt hoeveel "slechter" het beeld met mijn adipose belleh is. Ik zie bij mezelf niet zoveel minder detail dan bij jou eigenlijk. alleen ze klagen er altijd over dat ze dingen niet goed kunnen zien... dus er zal wel verschil zijn...
haha ja he, mag ook wel met 34 wekenquote:
je klinkt nuchter, zin om je baby te ontmoeten?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:59 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Jeetje wat duurt dat lang in ziekenhuis!!! Maar het was maar goed dat we er waren. Vruchtwater word al minder, en hij ligt er nog steeds niet goed voor. Dus morgen zeven uur bellen voor een plekje en dan beginnen met ballonnen... klinkt zo best wel feestelijk! Heel spannend!
Waar blijft fee! Is ze al aan het baby snuffelen?
herkenbaar! Vandaag ook weer goedgekeurd. Bloeddruk goed, hartje goed, heb je nog vragen? Nee? Nou tot over 4 weken (ook 11e van 11equote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:15 schreef Risu het volgende:
Fee baby! Komt maar door. Ja dezeis niet echt van toepassing, maar er is geen ks smiley.
![]()
Paracetamol neem ik al de hele zwangerschap niet. Maar ik heb dan ook nergens last van, dus ik heb makkelijk praten. Ik ben ook eigenlijk nooit ziek.
Net weer een stickertje van de vk. Ze vertelde dat mijn meisje toch wel al met het koppie naar beneden lag, maar dat kan nog veranderen. Nou dan ligt ze met de benen overal want ik voel het geschop ook overal. En dat als seo vk zegt dat het een meisje is, dat ik er wel van uit kan gaan. Die heeft het maar een keer mis gehad, en sindsdien zegt ze het alleen als ze het zeker weet. (In 22 jaar best een goed record)
Verder ietsjes onder gemiddeld, maar dat noemde ze opvallend gemiddeld. Bloeddruk was hetzelfde als vorige keer, dus ook dat vond ze wel opvallend gemiddeld.
Saai eigenlijk, zo gemiddeld.![]()
De 11e van de 11e mag ik weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |