Jij voelt je anders wel aangesprokenquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
POT verwijt de ketel hahaha
snap je
quote:
Dus die is juist in de kast gekropen?quote:
Ik las het.quote:
Ik betreur enkel onjuistheden. Ik weet toevallig dat Karina een knappe minderjarige vriend heeft.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:04 schreef alors het volgende:
[..]
Jij voelt je anders wel aangesproken
Uh niet minderjarig he dat is raarquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik betreur enkel onjuistheden. Ik weet toevallig dat Karina een knappe minderjarige vriend heeft.
TR gedaan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik betreur enkel onjuistheden. Ik weet toevallig dat Karina een knappe minderjarige vriend heeft.
Oh, laten jullie Karina het vuile werk opknappen?quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Plus Siggy die niet scoort.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Frank de Boer heeft de dag van zijn leven. Kijk Nederland die middencirkel domineren
Ik zit helemaal in de wedstrijd gezogen zo spannend vind ik het. Zoveel knappe Scandinavische mannenquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:06 schreef alors het volgende:
[..]
Oh, laten jullie Karina het vuile werk opknappen?
Stijn?!quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
IJsland toevallig.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:07 schreef TLC het volgende:
Welke nationale voetbalbond heeft ook al een trainer voor in de toekomst gecontracteerd ?alleen de KNVB, zit je na Hiddink nog met fucking Blind opgescheept
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |