Ook dat weekend heb ik al een ander loopjequote:Op maandag 13 oktober 2014 21:40 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
De omgeving is ook mooi. Laatst getraind met de marathongroep: prachtige heide

TWC denkt heule rare dingen van pijll.quote:

Die wilde ik graag doen ja. Maar ik was stuk.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:42 schreef SEMTEX het volgende:
Dit was ook een mooie dit weekend:
de Asics duinentrail:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schoorl
meer hier: https://www.facebook.com/(...).369366399230&type=1

tedere dominantie...ik zie nu al weer een TT-optiequote:Op maandag 13 oktober 2014 21:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
TWC denkt heule rare dingen van pijll.
Dattie dominant is betekent niet dat ie een lompe hork is

Moeten we ff doorspammenquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
tedere dominantie...ik zie nu al weer een TT-optie

| 1 2  | [b]26 oktober 2014- [url=http://www.pacrotterdam.nl/index.php?page=461&sid=1]Kralingse Bos Cross (Rotterdam)[/url][/b] [*] Murmeli - 6,6 km  | 

Ik heb me net ingeschreven voor de HM in Valkenswaard.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:46 schreef Guard het volgende:
[..]
Ook dat weekend heb ik al een ander loopje

| 1 2  | [b]2 November 2014 - [url=http://www.valkenloop.nl/]Valkenloop (Valkenswaard) [/url][/b] [*] Streamnl - HM  | 

Jup.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:02 schreef Murmeli het volgende:
Loopje
[ code verwijderd ]
Voccar wil je me toevoegen?
Staat erbij, mede dankzij Daywalk3rquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:06 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik heb me net ingeschreven voor de HM in Valkenswaard.
(Code maak ik morgen als ik achter de PC zit)
Is dat geen badge op smashrun als je 2 HM achter, in 2 dagen loopt?

quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:23 schreef Quoi het volgende:
Hats, ga jij nu nog vrijwilligen zondag?
Ik heb een prachtige plek gevonden waar ik met meneer op een terras in A'dam wil gaan zitten. Toeeeeeevallig zit daar een brouwerij die best lekkere biertjes maaktDus LT, YUR, bij 35 km schreeuw ik jullie die laatste 7 km door

Die stond op mijn verlanglijstje, maar ik verhuis dat weekendquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:06 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik heb me net ingeschreven voor de HM in Valkenswaard.
(Code maak ik morgen als ik achter de PC zit)
Is dat geen badge op smashrun als je 2 HM achter, in 2 dagen loopt?

Oh, nee, uiteindelijk toch maar niet. Ik heb eigenlijk toch weer even te weinig energie om daar de hele dag te staan. Ik vrijwillig wel een keer ergens anders, in een leukere stad.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:23 schreef Quoi het volgende:
Hats, ga jij nu nog vrijwilligen zondag?
Ik heb een prachtige plek gevonden waar ik met meneer op een terras in A'dam wil gaan zitten. Toeeeeeevallig zit daar een brouwerij die best lekkere biertjes maaktDus LT, YUR, bij 35 km schreeuw ik jullie die laatste 7 km door

Eerste murmipost!quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:52 schreef Murmeli het volgende:
Jeejjjjj..... Ik heb net 6,5 km gelopen in 42.31
Ik zat op de 5 km, maar had zin om los te gaan. Nu gaar op de bank met wijn haha, lekker gezond, not!
Wel gezonde slaai gegeten verder :p

Mag hoor. Geldt voor iedereenquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:32 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Oh, nee, uiteindelijk toch maar niet. Ik heb eigenlijk toch weer even te weinig energie om daar de hele dag te staan. Ik vrijwillig wel een keer ergens anders, in een leukere stad.
Een terras zie ik misschien nog wel zitten

Ik laat het afhangen van het weer, en van de schade van de bokbierpuzzelfietstocht, of wat het ook mag wezen, zaterdagquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:33 schreef Quoi het volgende:
[..]
Mag hoor. Geldt voor iedereen
Lekker met een Zatte of een Natte

Herstel, dit was de eerstequote:Op maandag 5 november 2012 19:15 schreef Murmeli het volgende:
*komt even om een hoekje kijken*
leuk, een hardlooptopic
Ik loop sinds begin dit jaar, heb afentoe wat pauzes en dipjes gehad en zit nu voor de 2e keer sinds ik ben begonnen op de 5 kmtussen de 31 en 32 minuten doe ik erover
ik merk nu dat ik het wel steeds leuker ga vinden ook, en er echt naar uitkijk om te gaan lopen soms. en ik ga vaak ook gewoon lopen als ik een beetje ruzie met mezelf heb.dan is het daarna weer goed

De wáaat?quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:35 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik laat het afhangen van het weer, en van de schade van de bokbierpuzzelfietstocht, of wat het ook mag wezen, zaterdag(daar heb ik wel energie voor
)

Langs verschillende kroegen in Alkmaar waar ze verschillende bokbieren op de tap hebben. Ik kan alleen nergens meer info vindenquote:

quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[ code verwijderd ]
Twentsche noaberschap![]()
quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:14 schreef Voccar het volgende:
Jup.
Staat erbij, mede dankzij Daywalk3r

Tussen het inpakken door loop ik nogquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:32 schreef Quoi het volgende:
En Diederik natuurlijk (als het niet te lang duurt)
@Nirak: Verhuizen! Drukke periode zo, gok ik. Misschien heb ik eroverheen gelopen, maar hoe gaat het met lopen?

Wat goed dat je loopt tussendoorquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:48 schreef Nirak het volgende:
[..]
Tussen het inpakken door loop ik nog
Het vervelende is dat er 2 weken zou tussen de overdracht van ons huidige huis en nieuwe huis, dus alles 2 keer verhuizen.. Afgelopen weekend 7m3 haardhout voor het eerst verhuisd en daarna de spierpijn eruit gelopen. Althans, een poging gedaan. Tijdens het lopen had ik even geen last van spierpijn, dat waren 5 zalige km's
Het voordeel van die 2 weken huisloos zijn is dat we bij mijn ouders logeren en ik geen stopweek heb als mijn mevrouw in die periode naar het buitenland moetElk nadeel heb z'n voordeel.

Nou fruit, laat ik mijn eerste dan ook maar posten:quote:
Er werd op dat moment al over me gesproken hierquote:[ quote]Ik pikte Pijllsnel (of hoe hij hier dan ook heet, niemand weet dat) ...[/quote ]
Mijn gewenste nickname was al in gebruik
Hoi Fokkers!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |