SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
In Buffy ook niet nee. Vond ze vies klefquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Angel was ook al niet echt mijn favoriete personage in Buffy, heb toen wel een paar afleveringen gekeken van de spinoff maar that's it.
Illyria is een personage toch?
Binnenkort. Anders word ik dikquote:
Fera was Ainsley dacht ik.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Prima, mocht ik naar Arnhem gaan, het liefst doordeweeks anders kost het een vermogen aan OV.
Wie werd de Ainsley ook al weer?
[..]
quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mwah
Zou alsnog drinken tho, want alcoholic idd
Hoe lang het duurt hangt ook een beetje af van de stoplichten.quote:
Doesn't matter, had sex :$quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fera was Ainsley dacht ik.
En Sof en Heppie waren de hulpjes die de zakjes boodschappen gingen halen.
Doordeweeks moet wel eens lukken denk ik. Eens kijken of ik eens de auto kan lenen.
[..]![]()
Nooit gedacht dat ik ooit een derde minpuntje bij jou neer zou moeten zetten.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Toen ik Dqodje leerder kennen was ze zo: I
Nu is Dqodje zo: O.
Zelfs maagden hebben meer seks dan ik. Onder de gordel dit.quote:
Feeder-foodie relaties.quote:
Volgens mij speelt hier nog wat oud zeer van de discussie die je verloren hebt. Of gewonnen. Het was onduidelijk.quote:
Om die reden heb ik dus ook niet veel verder gekeken bij Angel, ik zei al, ik ben niet echt een seriekijker. Maar wat betreft Buffy, dat was een topshow.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
In Buffy ook niet nee. Vond ze vies klef![]()
Jawohl.. Zou raken
[..]
Binnenkort. Anders word ik dik
Oh wacht :$
Wie wordt dan mijn hulpje? Sof of heppie?quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fera was Ainsley dacht ik.
En Sof en Heppie waren de hulpjes die de zakjes boodschappen gingen halen.
Doordeweeks moet wel eens lukken denk ik. Eens kijken of ik eens de auto kan lenen.
[..]![]()
Nooit gedacht dat ik ooit een derde minpuntje bij jou neer zou moeten zetten.
Leuk voor jequote:Op maandag 13 oktober 2014 18:45 schreef Paxcon het volgende:
Mensen
Brugklas begint ook weer vandaag!!
TV / Brugklas #10 Op naar seizoen 2: Vandaag om 19:25!
Dan komt het vast allemaal wel goedquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe lang het duurt hangt ook een beetje af van de stoplichten.
Maar de route is echt super makkelijk.
Ik bedoelde dat heul niet zoquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zelfs maagden hebben meer seks dan ik. Onder de gordel dit.
[..]
Feeder-foodie relaties.
Dat gaan we woensdag kijkenquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:45 schreef Paxcon het volgende:
Mensen
Brugklas begint ook weer vandaag!!
REOquote:
Ik heb het over jouquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
voor alle fans*
en geloof me, dat zijn er een heleboel
quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat gaan we woensdag kijken
Ligt eraan. Lijk je op Johnny Depp?quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:48 schreef Etsu het volgende:
Ik heb Johannes een selfie gestuurd.
Zijn jullie jaloers?
Ik denk Sof. Ik denk dat jullie meer in sync zijn dan jij en hep.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie wordt dan mijn hulpje? Sof of heppie?
quote:
Vandaag niet. Er moet nog gewerkt worden aan de presentatie.quote:
Alweer geloosd jeetje. Leuke meid mee naar bed genomen vannacht?quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat heul niet zo
Puur dat ik mijn pussyjuice heb weten te lozen
En niet
Ik ben heul niet dik
quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat het zo wordt
Topshow!
Bedankt, ik ben er erg tevreden meequote:Op maandag 13 oktober 2014 18:48 schreef Etsu het volgende:
Ik heb Johannes een selfie gestuurd.
Zijn jullie jaloers?
jaaaaa leukquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:48 schreef Toto69 het volgende:
nu gai k hem ook luisteren bedankt sofje
M'n eigenquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk Sof. Ik denk dat jullie meer in sync zijn dan jij en hep.
[..]
[..]
Vandaag niet. Er moet nog gewerkt worden aan de presentatie.
[..]
Alweer geloosd jeetje. Leuke meid mee naar bed genomen vannacht?
Al zou je dik zijn. Mijn liefde voor jou blijft bestaan.
Ik zou niet durven.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
EtsuNiet mijn kaartje(s) vergeten he woensdag
![]()
Helaas is het tegenwoordig pas om 19:25quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat gaan we woensdag kijken
t dan?quote:
Ik had het over deze woensdag.quote:
quote:Stylist van het Zuiden Roy Donders heeft afgelopen weekend een optreden moeten verlaten nadat hij continu bekogeld werd met bier.
quote:
Ah leukquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had het over deze woensdag.
De woensdag daarna als jullie nasi komen eten mag jij Pax in elkaar beuken en dan kan hij geen Brugklas kijken.
Ik denk het ook wel, alhoewel Heppie mij nu al een paar keer ondergewaardeerd heeft genoemdquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk Sof. Ik denk dat jullie meer in sync zijn dan jij en hep.
[..]
[..]
Vandaag niet. Er moet nog gewerkt worden aan de presentatie.
[..]
Alweer geloosd jeetje. Leuke meid mee naar bed genomen vannacht?
Al zou je dik zijn. Mijn liefde voor jou blijft bestaan.
Bier is goed voor 't haar. Mijn haar glansde altijd als een spiegel na een Normaal-concert.quote:
Ik ga as donderdag Pax al in elkaar beuken.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De woensdag daarna als jullie nasi komen eten mag jij Pax in elkaar beuken en dan kan hij geen Brugklas kijken.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bier is goed voor 't haar. Mijn haar glansde altijd als een spiegel na een Normaal-concert.
Wow.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
M'n eigen
It was special als vanouds
Bohhhhhh, lobi terug
Feer mag de rol van Ainsley vervullen. Lachen, praten, gay lijken en mooie shirts aandoen en de boel aan elkaar praten.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ainsley, toch? Of zo. Of mis ik wat?
Heeft die 6 dagen om te herstellenquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga as donderdag Pax al in elkaar beuken.
Oh. Waarom heeft ze die rolquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wow.wat leuk.
Je blijft mijn grote zusje toch :$
[..]
Feer mag de rol van Ainsley vervullen. Lachen, praten, gay lijken en mooie shirts aandoen en de boel aan elkaar praten.
Als ze dat goed doet, dan wil ik haar wel Ainsley noemen.
Het is een hele grote eer om Ainsley te mogen zijn. Als ze het goed doet wil ik haar definitief Ainsley noemenquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wow.wat leuk.
[..]
Feer mag de rol van Ainsley vervullen. Lachen, praten, gay lijken en mooie shirts aandoen en de boel aan elkaar praten.
Dat was zeker leuk. Was een goede zondag dusquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wow.wat leuk.
[..]
quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jongens jongens, er is genoeg Pax voor iedereen om in elkaar te beukenquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heeft die 6 dagen om te herstellen
Gelukkigquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Jongens jongens, er is genoeg Pax voor iedereen om in elkaar te beuken
Zo'n lekker nummerquote:
Als Kaneel en ik op culinaire wijze willen battle-en op Ready Steady Cook wijze heb je er nu eenmaal een Ainsley voor nodig en in Fera zien wij de nieuwe Ainsley. De potentiële talentenjachtshow slaan we over.quote:
Ik las het, ja. Ontluikende liefde leek het. Ik kan niet ontkennen dat ik een beetje jaloers was.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk het ook wel, alhoewel Heppie mij nu al een paar keer ondergewaardeerd heeft genoemd
Omdat ze dat wilde.quote:
Het is een moeilijke rol, maar ik heb vertrouwen in haar kunnen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is een hele grote eer om Ainsley te mogen zijn. Als ze het goed doet wil ik haar definitief Ainsley noemen
Hmmm... I can agree with that.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo'n lekker nummerHeb hem helemaal afgeluisterd.
[..]
Als Kaneel en ik op culinaire wijze willen battle-en op Ready Steady Cook wijze heb je er nu eenmaal een Ainsley voor nodig en in Fera zien wij de nieuwe Ainsley. De potentiële talentenjachtshow slaan we over.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een eng gezelschapquote:
en jij ookquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laten we maar hopen dat er rijst in ons pakket zitquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Kaneel en ik op culinaire wijze willen battle-en op Ready Steady Cook wijze heb je er nu eenmaal een Ainsley voor nodig en in Fera zien wij de nieuwe Ainsley. De potentiële talentenjachtshow slaan we over.
Hier was hij ook model voor, wist je dat?quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las het, ja. Ontluikende liefde leek het. Ik kan niet ontkennen dat ik een beetje jaloers was.
Maar ik gun het jullie van harte.
[..]
Omdat ze dat wilde.
[..]
Het is een moeilijke rol, maar ik heb vertrouwen in haar kunnen.
Ze heeft wel een beetje dezelfde creepy lach.
Komt het door FC Groningen dat men je wil beukenquote:
FC Groningenquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Komt het door FC Groningen dat men je wil beuken?
HAHAHAHA OMGquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier was hij ook model voor, wist je dat?
[ afbeelding ]
Johannes is groot fan van FC Groningen!quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Komt het door FC Groningen dat men je wil beuken?
GGMM haakt ook nog echt afquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zei GGMM ook een keer
Gelukkig maarquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]Jullie worden juist niet buitengesloten
Wees welkom JanCees
Dat wist ik.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier was hij ook model voor, wist je dat?
[ afbeelding ]
Dat klopt, vooral van Nickgod.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Johannes is groot fan van FC Groningen!
James May is ook een baas, zijn Top Gear intro op de piano is geniaal.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat wist ik.
Wist je dat de Ains en James May mij hebben beïnvloed in mijn kledingkeuze?
Is dat Jack?quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
James May is ook een baas, zijn Top Gear intro op de piano is geniaal.
Ainsley was een groot voorbeeld van mij op het gebied van practical jokes. Dit is één van mijn favorieten:
[ afbeelding ]
Het zijn de blik en de hoofdbeweging aan het einde die het hem hier doen. Mooi.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
James May is ook een baas, zijn Top Gear intro op de piano is geniaal.
Ainsley was een groot voorbeeld van mij op het gebied van practical jokes. Dit is één van mijn favorieten:
[ afbeelding ]
Ainsley in de slaapkamer:quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het zijn de blik en de hoofdbeweging aan het einde die het hem hier doen. Mooi.
Zou ik wel tof vinden.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
You never know Ainsley, you never know
Mocht de wereld ooit op zijn kop gaan staan en ik een vrouw in mijn slaapkamer weet te krijgen, zal ik dit zeker onthouden.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ainsley in de slaapkamer:
quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mocht de wereld ooit op zijn kop gaan staan en ik een vrouw in mijn slaapkamer weet te krijgen, zal ik dit zeker onthouden.
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denk je dat ik nu zit te huilen en vannacht niet meer kan slapen?
Neequote:Op maandag 13 oktober 2014 18:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
FC Groningen
Ben jij ook fan?
Crackie en ik hebben van de zomer een krabbetje gered op het strand die op zijn rug lag.quote:
Heerlijk dit. Hier ga ik vanavond eens naar kijken zonder broek aan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een baas
Krijg nu wel een heel ander beeld van Fera nu ik weet dat zij hier op lijkt.
Verveel mequote:
Zit hier met Fera op de trein te wachten.quote:
Ik ben een kale, lachende neger. Wist je dat niet?quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een baas
Krijg nu wel een heel ander beeld van Fera nu ik weet dat zij hier op lijkt.
Kom ff naar Ede danquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zit hier met Fera op de trein te wachten.There's room for more.
ik welquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben een kale, lachende neger. Wist je dat niet?
quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heerlijk dit. Hier ga ik vanavond eens naar kijken zonder broek aan.
Ik rijd er wel langs.quote:
Zou srs wel willen hoor, maar we gaan zo etenquote:
Goed plan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel genoeg kerken om af te branden in die regio
Te laat. Elke kerk vliegt spontaan in de fik wanneer ik er langs loopquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sta jij mij bij Pieter-Jan?quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het buurdorp Barneveld heeft de grootste van Nederland dacht ik. Als ik nu vertrek kan ik nog komen.quote:
Altijd Peter, altijd.quote:
Ohquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou srs wel willen hoor, maar we gaan zo eten
Maar we ontmoeten elkander gauw
Ik kan gewoon altijd komenquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het buurdorp Barneveld heeft de grootste van Nederland dacht ik. Als ik nu vertrek kan ik nog komen.
[..]
Altijd Peter, altijd.
Achtervolg jij mij?quote:
Me too matequote:Op maandag 13 oktober 2014 19:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Oheet smakelijk dan alvast
![]()
![]()
Ik kijk ernaar uit.
Behalve bij mannen toch?quote:
Haha nee, ik zat hier laatst ook weer eens, en ik verveel me. Zag pas nadat ik postte dat jij hier ook zat.quote:
Zeker waarquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat wil wel na al die hartjes die ik je gaf. Dat gaat niemand in de koude kleren zitten
Ook bij mannen, al kies ik ervoor alleen te komen bij vrouwenquote:
wp wanneer samen bier drinkenquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:19 schreef wietparkiet het volgende:
plottwist
aeque is stiekem toch een stalker
quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Haha nee, ik zat hier laatst ook weer eens, en ik verveel me. Zag pas nadat ik postte dat jij hier ook zat.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:19 schreef wietparkiet het volgende:
plottwist
Nee een overloper, dat is iets anders.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:19 schreef wietparkiet het volgende:
plottwist
Het is dat ik mijzelf momenteel niet zo heel best voel maar anders was ik geheid langsgekomen met een zak marshmallows om samen met jou langs een kerk te lopenquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zeker waar
[..]
Ook bij mannen, al kies ik ervoor alleen te komen bij vrouwen
Ik voel mij hevig gevleidquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is dat ik mijzelf momenteel niet zo heel best voel maar anders was ik geheid langsgekomen met een zak marshmallows om samen met jou langs een kerk te lopen
ik heb een foto van lr in mijn nachtkastje liggen voor in noodquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
lekker
ik heb wodka in mijn nachtkastje liggen voor in nood
Ik wil nog steeds een mini fridge naast mijn bed.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
lekker
ik heb wodka in mijn nachtkastje liggen voor in nood
niet aan je muur/plafond hebben hangenquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb een foto van lr in mijn nachtkastje liggen voor in nood
quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb een foto van lr in mijn nachtkastje liggen voor in nood
Bedankt. En dat je in de tussentijd maar een kerk voor ons samen overhoudtquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik voel mij hevig gevleid
En hoop dat je je gauw weer goed voelt
Komt helemaal goedquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Bedankt. En dat je in de tussentijd maar een kerk voor ons samen overhoudt
dan gaat de magie zo snel verlorenquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
niet aan je muur/plafond hebben hangen
De brugklas, dat is lang geleden. Nu voel ik mij oud.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:23 schreef Fylax het volgende:
Zitten jullie er ook al klaar voor?
Weet jij wiens kloon FredRutten is?quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Bedankt. En dat je in de tussentijd maar een kerk voor ons samen overhoudt
QFTquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:25 schreef aeque het volgende:
[..]
De brugklas, dat is lang geleden. Nu voel ik mij oud.
ik maak je wc-potquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
1 op 1 flikkertje
ik maak je ka-pot
Nee, leg eens uitquote:
Fffffuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:
Niet van een gebande. Ik gok dus op Dven.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet jij wiens kloon FredRutten is?
quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Komt helemaal goed
Zal met mijn destructieve aura niet in de buurt van een kerk komen
OMFG JA!quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet van een gebande. Ik gok dus op Dven.
[..]
Zal ik in mijn Burzum of Behemoth bandshirt komen?
GEWOON 15/16 JAAR GELEDEN JONGE. MIJN HART, WAT DOE JEquote:
Ik voel je.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
GEWOON 15/16 JAAR GELEDEN JONGE. MIJN HART, WAT DOE JE
Wow, als je nu ook nog graag met dieren werkt gaat Heppie concurrentie van me krijgen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben een kale, lachende neger. Wist je dat niet?
Wacht. Jij luistert oprecht naar black/blackened metal?quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
OMFG JA!
Ik zou een Marduk of Opeth shirt aan doen in dat geval, maar die heb ik dan weer niet
Hold mequote:
Laatste tijd niet zoveel meer, maar vroeger wel dus veel naar bovenstaande. En Slayerquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wacht. Jij luistert oprecht naar black/blackened metal?
Al zijn dat kerkbrand technisch niet echt sterke shirts. Opeth is zelfs wel heel erg soft daarin.
De brugklas voor jou? Dan was je een late leerling want die van mij is 14 jaar geleden.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
GEWOON 15/16 JAAR GELEDEN JONGE. MIJN HART, WAT DOE JE
Waarom is Dven er niet?quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet van een gebande. Ik gok dus op Dven.
[..]
Zal ik in mijn Burzum of Behemoth bandshirt komen?
Straks ga ik nog echt balen van je seksuele voorkeurquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Laatste tijd niet zoveel meer, maar vroeger wel dus veel naar bovenstaande. En Slayer
This world don’t give you nothing it can’t take awayquote:
ik was 12/13 toen ik in de brugklas kwamquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:36 schreef aeque het volgende:
[..]
De brugklas voor jou? Dan was je een late leerling want die van mij is 14 jaar geleden.
Geen idee, maar daarom verdenk ik hem aangezien hij wel meer teringklonen heeft aangemaakt.quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Straks ga ik nog echt balen van je seksuele voorkeur.
so so romantischquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
This world don’t give you nothing it can’t take away
Everybody holding on to something
Nobody wants to fade away
Tonight I need you
More than yesterday
Tonight I need you
Take me, touch me, hold me like you mean it
Make me come alive
Hurt me, heal me, come and make me feel it
Rescue me tonight
Love me back to life![]()
![]()
Rond die tijd leerde ik lezen en schrijvenquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
ik was 12/13 toen ik in de brugklas kwam
Scootmobiel. Zet ik vast op m'n verlanglijstjequote:Op maandag 13 oktober 2014 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Rond die tijd leerde ik lezen en schrijven
Ik had persoonlijk gehoopt op wat Knopfler teksten. Ik wil wel alles mee kunnen zingen met mijn engelenstem tijdens het concert.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
This world don’t give you nothing it can’t take away
Everybody holding on to something
Nobody wants to fade away
Misschien kan je een gastrol krijgen in dat programma van Geer & Goor op bezoek bij bejaardenquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Scootmobiel. Zet ik vast op m'n verlanglijstje
Nou zeg. Je bent 4 en half jaar ouder dan ik en ik kreun al bij het opstaan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Scootmobiel. Zet ik vast op m'n verlanglijstje
Gvdquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je een gastrol krijgen in dat programma van Geer & Goor op bezoek bij bejaarden
Dat heb ik alleen op de dagen dat ik een selfie van jou ontvang.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou zeg. Je bent 4 en half jaar ouder dan ik en ik kreun al bij het opstaan.
Dat is hoe ik rol.quote:
Dit is Bon Jovi, daar ben ik een stuk bekender mee dan Knopfler. Daarvan ken ik bijna alleen maar Dire Straits liedjes.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had persoonlijk gehoopt op wat Knopfler teksten. Ik wil wel alles mee kunnen zingen met mijn engelenstem tijdens het concert.
Ja, dus waar denk je waar ik sta. Gewoon driedubbele hernia elke keer bij het opstaan :$quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou zeg. Je bent 4 en half jaar ouder dan ik en ik kreun al bij het opstaan.
O wacht, ik zat verkeerd te rekenen. Excuses het is al laat.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
ik was 12/13 toen ik in de brugklas kwam
Hmm. Nou oké dan, maar ik heb vandaag niks aan mijn haar gedaan en geen oog dichtgedaan vannacht.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat heb ik alleen op de dagen dat ik een selfie van jou ontvang.
Niet zo vaak dus
Zou met je dansen. Just remember I'm your sisterquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is hoe ik rol.
Van die lieve liedjes opzetten en dan slowdancen met een lief meisje die je tegen je aandrukt.
[..]
Dit is Bon Jovi, daar ben ik een stuk bekender mee dan Knopfler. Daarvan ken ik bijna alleen maar Dire Straits liedjes.
Ik weet dat het Bon Jovi is, daarom hoopte ik voor de verandering op Knopfler teksten, maar met Dire Straits liedjes heb ik geen probleem, want die zullen ook wel gespeeld worden.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is hoe ik rol.
Van die lieve liedjes opzetten en dan slowdancen met een lief meisje die je tegen je aandrukt.
[..]
Dit is Bon Jovi, daar ben ik een stuk bekender mee dan Knopfler. Daarvan ken ik bijna alleen maar Dire Straits liedjes.
Ik ken hetquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:41 schreef aeque het volgende:
[..]
O wacht, ik zat verkeerd te rekenen. Excuses het is al laat.
Raw pic dusquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm. Nou oké dan, maar ik heb vandaag niks aan mijn haar gedaan en geen oog dichtgedaan vannacht.
Keertje blijven zitten?quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:41 schreef aeque het volgende:
[..]
O wacht, ik zat verkeerd te rekenen. Excuses het is al laat.
Ik ben dierenverzorger van beroep.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wow, als je nu ook nog graag met dieren werkt gaat Heppie concurrentie van me krijgen.
Dat zou fijn zijn.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou met je dansen. Just remember I'm your sister
Ik wist niet dat je thuis was in Bon Jovi muziek. Ik wist niet dat het mogelijk was, maar ik ben zojuist nog meer van je gaan houden.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet dat het Bon Jovi is, daarom hoopte ik voor de verandering op Knopfler teksten, maar met Dire Straits liedjes heb ik geen probleem, want die zullen ook wel gespeeld worden.
En dat was natuurlijk gewoon een excuus voor het slecht kunnen rekenen want dementie want oud.quote:
Ik ben oud, laat me ja.quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijn.Even zorgen dat Feertje de juiste muziek heeft dan.
En natuurlijk. :$ Ik ben geen Katwijker of Urker.
[..]
Ik wist niet dat je thuis was in Bon Jovi muziek. Ik wist niet dat het mogelijk was, maar ik ben zojuist nog meer van je gaan houden.
Kun je een romantisch liedje van Knopfler noemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |