t dan?quote:
Ik had het over deze woensdag.quote:
quote:Stylist van het Zuiden Roy Donders heeft afgelopen weekend een optreden moeten verlaten nadat hij continu bekogeld werd met bier.
quote:
Ah leukquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had het over deze woensdag.
De woensdag daarna als jullie nasi komen eten mag jij Pax in elkaar beuken en dan kan hij geen Brugklas kijken.
Ik denk het ook wel, alhoewel Heppie mij nu al een paar keer ondergewaardeerd heeft genoemdquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk Sof. Ik denk dat jullie meer in sync zijn dan jij en hep.
[..]
[..]
Vandaag niet. Er moet nog gewerkt worden aan de presentatie.
[..]
Alweer geloosd jeetje. Leuke meid mee naar bed genomen vannacht?
Al zou je dik zijn. Mijn liefde voor jou blijft bestaan.
Bier is goed voor 't haar. Mijn haar glansde altijd als een spiegel na een Normaal-concert.quote:
Ik ga as donderdag Pax al in elkaar beuken.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De woensdag daarna als jullie nasi komen eten mag jij Pax in elkaar beuken en dan kan hij geen Brugklas kijken.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bier is goed voor 't haar. Mijn haar glansde altijd als een spiegel na een Normaal-concert.
Wow.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
M'n eigen
It was special als vanouds
Bohhhhhh, lobi terug
Feer mag de rol van Ainsley vervullen. Lachen, praten, gay lijken en mooie shirts aandoen en de boel aan elkaar praten.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ainsley, toch? Of zo. Of mis ik wat?
Heeft die 6 dagen om te herstellenquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga as donderdag Pax al in elkaar beuken.
Oh. Waarom heeft ze die rolquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wow.wat leuk.
Je blijft mijn grote zusje toch :$
[..]
Feer mag de rol van Ainsley vervullen. Lachen, praten, gay lijken en mooie shirts aandoen en de boel aan elkaar praten.
Als ze dat goed doet, dan wil ik haar wel Ainsley noemen.
Het is een hele grote eer om Ainsley te mogen zijn. Als ze het goed doet wil ik haar definitief Ainsley noemenquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wow.wat leuk.
[..]
Feer mag de rol van Ainsley vervullen. Lachen, praten, gay lijken en mooie shirts aandoen en de boel aan elkaar praten.
Dat was zeker leuk. Was een goede zondag dusquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wow.wat leuk.
[..]
quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jongens jongens, er is genoeg Pax voor iedereen om in elkaar te beukenquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heeft die 6 dagen om te herstellen
Gelukkigquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Jongens jongens, er is genoeg Pax voor iedereen om in elkaar te beuken
Zo'n lekker nummerquote:
Als Kaneel en ik op culinaire wijze willen battle-en op Ready Steady Cook wijze heb je er nu eenmaal een Ainsley voor nodig en in Fera zien wij de nieuwe Ainsley. De potentiële talentenjachtshow slaan we over.quote:
Ik las het, ja. Ontluikende liefde leek het. Ik kan niet ontkennen dat ik een beetje jaloers was.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk het ook wel, alhoewel Heppie mij nu al een paar keer ondergewaardeerd heeft genoemd
Omdat ze dat wilde.quote:
Het is een moeilijke rol, maar ik heb vertrouwen in haar kunnen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is een hele grote eer om Ainsley te mogen zijn. Als ze het goed doet wil ik haar definitief Ainsley noemen
Hmmm... I can agree with that.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo'n lekker nummerHeb hem helemaal afgeluisterd.
[..]
Als Kaneel en ik op culinaire wijze willen battle-en op Ready Steady Cook wijze heb je er nu eenmaal een Ainsley voor nodig en in Fera zien wij de nieuwe Ainsley. De potentiële talentenjachtshow slaan we over.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een eng gezelschapquote:
en jij ookquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laten we maar hopen dat er rijst in ons pakket zitquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Kaneel en ik op culinaire wijze willen battle-en op Ready Steady Cook wijze heb je er nu eenmaal een Ainsley voor nodig en in Fera zien wij de nieuwe Ainsley. De potentiële talentenjachtshow slaan we over.
Hier was hij ook model voor, wist je dat?quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las het, ja. Ontluikende liefde leek het. Ik kan niet ontkennen dat ik een beetje jaloers was.
Maar ik gun het jullie van harte.
[..]
Omdat ze dat wilde.
[..]
Het is een moeilijke rol, maar ik heb vertrouwen in haar kunnen.
Ze heeft wel een beetje dezelfde creepy lach.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |