Komt het door FC Groningen dat men je wil beukenquote:
FC Groningenquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Komt het door FC Groningen dat men je wil beuken?
HAHAHAHA OMGquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier was hij ook model voor, wist je dat?
[ afbeelding ]
Johannes is groot fan van FC Groningen!quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Komt het door FC Groningen dat men je wil beuken?
GGMM haakt ook nog echt afquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zei GGMM ook een keer
Gelukkig maarquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]Jullie worden juist niet buitengesloten
Wees welkom JanCees
Dat wist ik.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier was hij ook model voor, wist je dat?
[ afbeelding ]
Dat klopt, vooral van Nickgod.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Johannes is groot fan van FC Groningen!
James May is ook een baas, zijn Top Gear intro op de piano is geniaal.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat wist ik.
Wist je dat de Ains en James May mij hebben beïnvloed in mijn kledingkeuze?
Is dat Jack?quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
James May is ook een baas, zijn Top Gear intro op de piano is geniaal.
Ainsley was een groot voorbeeld van mij op het gebied van practical jokes. Dit is één van mijn favorieten:
[ afbeelding ]
Het zijn de blik en de hoofdbeweging aan het einde die het hem hier doen. Mooi.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
James May is ook een baas, zijn Top Gear intro op de piano is geniaal.
Ainsley was een groot voorbeeld van mij op het gebied van practical jokes. Dit is één van mijn favorieten:
[ afbeelding ]
Ainsley in de slaapkamer:quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het zijn de blik en de hoofdbeweging aan het einde die het hem hier doen. Mooi.
Zou ik wel tof vinden.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
You never know Ainsley, you never know
Mocht de wereld ooit op zijn kop gaan staan en ik een vrouw in mijn slaapkamer weet te krijgen, zal ik dit zeker onthouden.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ainsley in de slaapkamer:
quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mocht de wereld ooit op zijn kop gaan staan en ik een vrouw in mijn slaapkamer weet te krijgen, zal ik dit zeker onthouden.
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denk je dat ik nu zit te huilen en vannacht niet meer kan slapen?
Neequote:Op maandag 13 oktober 2014 18:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
FC Groningen
Ben jij ook fan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |