Crackie en ik hebben van de zomer een krabbetje gered op het strand die op zijn rug lag.quote:
Heerlijk dit. Hier ga ik vanavond eens naar kijken zonder broek aan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een baas
Krijg nu wel een heel ander beeld van Fera nu ik weet dat zij hier op lijkt.
Verveel mequote:
Zit hier met Fera op de trein te wachten.quote:
Ik ben een kale, lachende neger. Wist je dat niet?quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een baas
Krijg nu wel een heel ander beeld van Fera nu ik weet dat zij hier op lijkt.
Kom ff naar Ede danquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zit hier met Fera op de trein te wachten.There's room for more.
ik welquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben een kale, lachende neger. Wist je dat niet?
quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heerlijk dit. Hier ga ik vanavond eens naar kijken zonder broek aan.
Ik rijd er wel langs.quote:
Zou srs wel willen hoor, maar we gaan zo etenquote:
Goed plan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel genoeg kerken om af te branden in die regio
Te laat. Elke kerk vliegt spontaan in de fik wanneer ik er langs loopquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sta jij mij bij Pieter-Jan?quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het buurdorp Barneveld heeft de grootste van Nederland dacht ik. Als ik nu vertrek kan ik nog komen.quote:
Altijd Peter, altijd.quote:
Ohquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou srs wel willen hoor, maar we gaan zo eten
Maar we ontmoeten elkander gauw
Ik kan gewoon altijd komenquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het buurdorp Barneveld heeft de grootste van Nederland dacht ik. Als ik nu vertrek kan ik nog komen.
[..]
Altijd Peter, altijd.
Achtervolg jij mij?quote:
Me too matequote:Op maandag 13 oktober 2014 19:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Oheet smakelijk dan alvast
![]()
![]()
Ik kijk ernaar uit.
Behalve bij mannen toch?quote:
Haha nee, ik zat hier laatst ook weer eens, en ik verveel me. Zag pas nadat ik postte dat jij hier ook zat.quote:
Zeker waarquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat wil wel na al die hartjes die ik je gaf. Dat gaat niemand in de koude kleren zitten
Ook bij mannen, al kies ik ervoor alleen te komen bij vrouwenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |