ik maak je wc-potquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
1 op 1 flikkertje
ik maak je ka-pot
Nee, leg eens uitquote:
Fffffuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:
Niet van een gebande. Ik gok dus op Dven.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet jij wiens kloon FredRutten is?
quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Komt helemaal goed
Zal met mijn destructieve aura niet in de buurt van een kerk komen
OMFG JA!quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet van een gebande. Ik gok dus op Dven.
[..]
Zal ik in mijn Burzum of Behemoth bandshirt komen?
GEWOON 15/16 JAAR GELEDEN JONGE. MIJN HART, WAT DOE JEquote:
Ik voel je.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
GEWOON 15/16 JAAR GELEDEN JONGE. MIJN HART, WAT DOE JE
Wow, als je nu ook nog graag met dieren werkt gaat Heppie concurrentie van me krijgen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben een kale, lachende neger. Wist je dat niet?
Wacht. Jij luistert oprecht naar black/blackened metal?quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
OMFG JA!
Ik zou een Marduk of Opeth shirt aan doen in dat geval, maar die heb ik dan weer niet
Hold mequote:
Laatste tijd niet zoveel meer, maar vroeger wel dus veel naar bovenstaande. En Slayerquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wacht. Jij luistert oprecht naar black/blackened metal?
Al zijn dat kerkbrand technisch niet echt sterke shirts. Opeth is zelfs wel heel erg soft daarin.
De brugklas voor jou? Dan was je een late leerling want die van mij is 14 jaar geleden.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
GEWOON 15/16 JAAR GELEDEN JONGE. MIJN HART, WAT DOE JE
Waarom is Dven er niet?quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet van een gebande. Ik gok dus op Dven.
[..]
Zal ik in mijn Burzum of Behemoth bandshirt komen?
Straks ga ik nog echt balen van je seksuele voorkeurquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Laatste tijd niet zoveel meer, maar vroeger wel dus veel naar bovenstaande. En Slayer
This world don’t give you nothing it can’t take awayquote:
ik was 12/13 toen ik in de brugklas kwamquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:36 schreef aeque het volgende:
[..]
De brugklas voor jou? Dan was je een late leerling want die van mij is 14 jaar geleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |