Sorry man wist niet dat je kwaad werd.quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:32 schreef Specularium het volgende:
Ik heb de TT aangepast, ik ben met hoofdletter.
Godverdomme.
Organiseer eens een meet in 2016.quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Sorry man wist niet dat je kwaad werd.
1 januari 2016 zal ik er eens naar kijken. Ik kan niet zover vooruit plannen hoor.quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Organiseer eens een meet in 2016.
Njovelin wil ook wel komen deze keer.
qftquote:Op maandag 13 oktober 2014 12:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Organiseer eens een meet in 2016.
Njovelin wil ook wel komen deze keer.
Waarom log je snel uit als je een nieuw deel moet openen?quote:
Neuh joh. Ben aan het werk. Was bezig met een nieuw deel, maar kwam ff iets tussen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
qft
[..]
Waarom log je snel uit als je een nieuw deel moet openen?
Oh, je hebt een baan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:43 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Neuh joh. Ben aan het werk. Was bezig met een nieuw deel, maar kwam ff iets tussen.
Ik heb anders nog wel babypijltjes liggen. Uiteraard gekocht toen die nog niet illegaal waren.quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:37 schreef Karina het volgende:
[..]
1 januari 2016 zal ik er eens naar kijken. Ik kan niet zover vooruit plannen hoor.
Dan maken we er een NWS Nieuwjaarsmeet van natuurlijk! Misschien heb ik nog wel ergens strijkersquote:Op maandag 13 oktober 2014 13:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb anders nog wel babypijltjes liggen. Uiteraard gekocht toen die nog niet illegaal waren.
Jij wil die drie wel op het naaktstrand zien?quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kwam hier door de aantrekkelijke TT trouwens.
En dan gaan we allemaal de nieuwjaarsduik doen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan maken we er een NWS Nieuwjaarsmeet van natuurlijk! Misschien heb ik nog wel ergens strijkers
[..]
Jij wil die drie wel op het naaktstrand zien?
Huh WTF, zijn babypijltjes tegenwoordig illegaal?quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb anders nog wel babypijltjes liggen. Uiteraard gekocht toen die nog niet illegaal waren.
http://www.powned.tv/nieu(...)es_in_de_ban_af.htmlquote:Op maandag 13 oktober 2014 13:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Huh WTF, zijn babypijltjes tegenwoordig illegaal?
laten we het dan in een warm land doen. Anders valt er bij de mannen niks te zienquote:Op maandag 13 oktober 2014 13:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dan gaan we allemaal de nieuwjaarsduik doen.
Naakte nieuwjaarsduik
Niks mag meer Yoki.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Huh WTF, zijn babypijltjes tegenwoordig illegaal?
Het hele idee van zo'n duik is juist dat het koud is.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:13 schreef Karina het volgende:
[..]
laten we het dan in een warm land doen. Anders valt er bij de mannen niks te zien
Ja dat weet ik maar mij te koud. Ik vind het water in het zwembad meestal al te koud manquote:Op maandag 13 oktober 2014 13:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het hele idee van zo'n duik is juist dat het koud is.
En na afloop vreet je een rookworst.
Met een romeinse kaars in je hand de zee in rennen, zo trek je wel de aandacht.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik hou niet zo van vuurwerk, maar nieuwjaarsduik klinkt goed.
Je hebt in van die thermen ook wel extra koude baden, maar daar ben jij niet het type voor?quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar mij te koud. Ik vind het water in het zwembad meestal al te koud man
Ik ren wel achter je aan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met een romeinse kaars in je hand de zee in rennen, zo trek je wel de aandacht.
Is wel goed voor je bloedsomloop. En tegen cellulitis, volgens de vrouwenbladenquote:Op maandag 13 oktober 2014 13:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar mij te koud. Ik vind het water in het zwembad meestal al te koud man
Ik heb pas wel in mijn nakie in zo'n ijsgrot gestaan in zo'n wellness centrum.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt in van die thermen ook wel extra koude baden, maar daar ben jij niet het type voor?
Nee het moet wel een beetje aangename temperatuur zijn anders ben ik snel uitgezwommen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt in van die thermen ook wel extra koude baden, maar daar ben jij niet het type voor?
Ja nou pech. Geen zin om te bibberen van de kou.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is wel goed voor je bloedsomloop. En tegen cellulitis, volgens de vrouwenbladen
Met andere mensen erbij? Echt niet hequote:Op maandag 13 oktober 2014 13:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb pas wel in mijn nakie in zo'n ijsgrot gestaan in zo'n wellness centrum.
Dat viel best mee eigenlijk.
Word jij het nieuwe Unox-meisje?quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.powned.tv/nieu(...)es_in_de_ban_af.html
Klopt weer geen kut van.quote:"Het is legaal vuurwerk maar er gebeuren te veel ongelukken mee. Je moet ze in de grond steken, maar veel jongelui schieten hele bossen vanuit hun hand waardoor ze alle kanten opvliegen", aldus één van de initiatiefnemers.
Die heeft Uccie al.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het prima, maar laten we Specularium niet al te jaloers maken.
Was sws op een vrouwendag en daar is het altijd heel erg rustig.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja nou pech. Geen zin om te bibberen van de kou.
[..]
Met andere mensen erbij? Echt niet heDan schaam ik me dood.
Ja, en daarna zo snel mogelijk in het warmste bad! En dan weer in het koude.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Na het lezen van het artikel kan ik het aan de ene kant wel begrijpen maar aan de andere kant is het ook onzin want er is nog veel meer wat je dan in de ban kan doen. Anyways, als ik iets doe met oud en nieuw is het toch illegaal dus ze zoeken het maar lekker uit. Het ligt er allemaal maar net aan wat, hoe en waar je iets doet.quote:
In mijn bikini in de Telegraaf.. Nee, dankjewelquote:
Zelfs bij andere vrouwen ga ik niet in mijn blootje.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Was sws op een vrouwendag en daar is het altijd heel erg rustig.
Dit vind ik een goed verhaal.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik was even in zo'n sauna van 100 graden....alsof ik een crematieoven instaptequote:Op maandag 13 oktober 2014 13:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, en daarna zo snel mogelijk in het warmste bad! En dan weer in het koude.
Dat soort stoomdouches of wat dat ook is, dat is dan weer niks voor mij, mijn ogen gaan dan prikken.
Was je toen ook even voor Ajax?quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik was even in zo'n sauna van 100 graden....alsof ik een crematieoven instapte
Ik zie het je wel doen, worst in de hand en allesquote:Op maandag 13 oktober 2014 13:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is nog geen Unox-jongen toch?
Mss moet ik eens profiteren van dit gat in de markt.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik was even in zo'n sauna van 100 graden....alsof ik een crematieoven instapte
Eigenlijk kan vuurwerk me tegenwoordig weinig meer schelen, behalve een romeinse kaarsen gevecht uiteraard.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Klopt weer geen kut van.
Maar dit is stap 1 in het helemaal uitbannen van consumentenvuurwerk.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was je toen ook even voor Ajax?
Klinkt niet echt Telegraaf-geschiktquote:Op maandag 13 oktober 2014 13:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zie het je wel doen, worst in de hand en alles
Ik was bij zoiets op een mannendag, maar alleen maar ouwe mannetjes nakend, daar wordt niemand vrolijk van.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Was sws op een vrouwendag en daar is het altijd heel erg rustig.
Nee, maar als je wat jonger bent is het wel cool.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eigenlijk kan vuurwerk me tegenwoordig weinig meer schelen, behalve een romeinse kaarsen gevecht uiteraard.
Misschien toch niet nee.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Klinkt niet echt Telegraaf-geschikt
Oh ieeuuww nee.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was bij zoiets op een mannendag, maar alleen maar ouwe mannetjes nakend, daar wordt niemand vrolijk van.
Ik ging niet naakt.
Misschien wil ik wel gelijk voor de kwaliteitsbladen gaanquote:Op maandag 13 oktober 2014 13:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Klinkt niet echt Telegraaf-geschikt
Jij mocht gewoon Sinterklaas vieren met Zwarte Piet en dat pakt niemand je meer af.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:24 schreef Karina het volgende:
Enige voordeel van het nu oud zijn, alle leuke dingen mochten vroeger nog. Dat heb ik dan mooi meegemaakt.
Zuipen voor je 18e.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij mocht gewoon Sinterklaas vieren met Zwarte Piet en dat pakt niemand je meer af.
Kut bejaarden! Nitraat door de brievenbus dan maar.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, maar als je wat jonger bent is het wel cool.
Nu gaan zure bejaarden dat plezier weghalen.
Zie hier de reden waarom ik niet in mijn blootje ga, krijg je dit soort reacties.quote:
En roken, drinken en wat mag er allemaal nog meer niet tegenwoordig.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij mocht gewoon Sinterklaas vieren met Zwarte Piet en dat pakt niemand je meer af.
Bij v rouwen heb ik dat niet hoor.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Zie hier de reden waarom ik niet in mijn blootje ga, krijg je dit soort reactie.
[..]
En roken, drinken en wat mag er allemaal nog meer niet tegenwoordig.
Uccie en jij in de sauna: de movie.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Zie hier de reden waarom ik niet in mijn blootje ga, krijg je dit soort reacties.
[..]
En roken, drinken en wat mag er allemaal nog meer niet tegenwoordig.
Meeste mensen hebben dat wel gewoon bij oude vrouwen. Dus vandaar.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bij v rouwen heb ik dat niet hoor.
Maar ik vind naakte mannen in het algemeen sws niet heel fijn om tegenaan te kijken.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar ik vind naakte mannen in het algemeen sws niet heel fijn om tegenaan te kijken.
Dat moet je niet willen downloaden.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uccie en jij in de sauna: de movie.
Oh echt? Ik weet de braakneigingen voor die spiegel meestal wel te onderdrukken.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Toen ik jong was, was Uccie nog lang niet geboren manquote:Op maandag 13 oktober 2014 13:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uccie en jij in de sauna: de movie.
Leuk woordgrapje weer Cnor.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Toen ik jong was, was Uccie nog lang niet geboren man
quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh echt? Ik weet de braakneigingen voor die spiegel meestal wel te onderdrukken.
Flesje olijfolie erbij en gaan voor die spiegel.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh echt? Ik weet de braakneigingen voor die spiegel meestal wel te onderdrukken.
Ja want jij bent echt zoveel prehistorischer dan ik.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Toen ik jong was, was Uccie nog lang niet geboren man
Zij is jong en mooi en ik lelijk en oud, mag ik ook een keer een grappie maken.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Leuk woordgrapje weer Cnor.
Zal onze Uc leuk vinden.
Ik kan je moeder zijn ja.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja want jij bent echt zoveel prehistorischer dan ik.
Met die instelling blijf je natuurlijk je hele leven maagd.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:27 schreef Uccie het volgende:
Zo vaak kijk ik niet naar andere mannenlichamen. Je ziet nog wel eens wat als je met wat jongens op vakantie gaat, maar ik heb daar geen diepe gedachtes bij.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:30 schreef Uccie het volgende:
[..]maar serieus, mannenlichamen zijn het mooist als er nog iets aan de verbeelding wordt overgelaten. Vrouwenlichamen ook trouwens, maar daar kijk ik dan weer anders naar.
Valt wel mee hoor. Ook dat was vroeger 'normaal' op je 18e of zo een kind krijgen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan was je wel jong toen je haar kreeg.
heel jong moslimbruidje....had ik niet achter onze Corrie gezocht nee.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan was je wel jong toen je haar kreeg.
Gelukkig heb ik zo'n hele lange spiegel op mijn kledingskast dus dan kan ik in vol ornaat van mezelf genietenquote:Op maandag 13 oktober 2014 13:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Flesje olijfolie erbij en gaan voor die spiegel.
en dat als getrouwde vrouw.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Met die instelling blijf je natuurlijk je hele leven maagd.
Ik heb een korte spiegel, maar ik kan dat ook.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik zo'n hele lange spiegel op mijn kledingskast dus dan kan ik in vol ornaat van mezelf genieten
quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:35 schreef Uccie het volgende:
Ik heb een korte spiegel, maar ik kan dat ook.
Oh gelukkig, dat is bekend.quote:
Staan de vogels dan ook naar je te fluiten?quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb een korte spiegel, maar ik kan dat ook.
Altijdquote:Op maandag 13 oktober 2014 13:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Staan de vogels dan ook naar je te fluiten?
Hoiquote:
Nee, ik zag Uccie postenquote:Op maandag 13 oktober 2014 13:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jij zag de TT en dacht; hier moet ik gepost hebben?
Corrie heeft nog Sinterklaas gevierd met de echte Nicolaas van Myra.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat doe ik tegenwoordig digitaal, met camerastream en lcd scherm en zo. Ga helemaal met de tijd mee.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:48 schreef Kally het volgende:
En toen las ik naakte mannen en voor spiegels staan.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat doe ik tegenwoordig digitaal, met camerastream en lcd scherm en zo. Ga helemaal met de tijd mee.
En met echte negers.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:50 schreef Latert het volgende:
[..]
Corrie heeft nog Sinterklaas gevierd met de echte Nicolaas van Myra.
Mijn hond ook, en dan heb ik gewoon mijn kleren aan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Altijddie zijn heel erg onder de indruk van mij.
De échte staf van Sinterklaas.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:50 schreef Latert het volgende:
[..]
Corrie heeft nog Sinterklaas gevierd met de echte Nicolaas van Myra.
Vergeleken met Cor ben jij nog een ukkie.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja want jij bent echt zoveel prehistorischer dan ik.
Is ideaal, ga ik gewoon midden in de kamer staan en dan kijk ik op mijn TV of alles nog een beetje in shape is. Zet ik hem bijvoorbeeld op Ass Cam en dan ga ik even met mijn billen schudden, kijken of dat er nog een beetje goed uitziet en dan weet ik of ik meer moet squatten of niet.quote:
Of in KPD zetten en heel FOK! laten meegenieten.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Is ideaal, ga ik gewoon midden in de kamer staan en dan kijk ik op mijn TV of alles nog een beetje in shape is. Zet ik hem bijvoorbeeld op Ass Cam en dan ga ik even met mijn billen schudden, kijken of dat er nog een beetje goed uitziet en dan weet ik of ik meer moet squatten of niet.
Topshow is het, eigenlijk zou ik het gewoon online moeten gooien via een webserver en er geld voor vragen.
Het is wel een goed concept, en dat ze dan verzoekjes kunnen doen. Maar ik ben niet zo een exhibitionist denk ik.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Of in KPD zetten en heel FOK! laten meegenieten.
Onder welke kloon post jij in KPD?quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:04 schreef Njosnavelin het volgende:
Of in KPD zetten en heel FOK! laten meegenieten.
Knetterkrankjorum.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Onder welke kloon post jij in KPD?
Terwijl je er een speciaal mapje voor hebt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Uiteraard zegt die nickname mij helemaal niets.
Ik heb alleen Yasmin.rar in de aanbieding, maar ik sta open voor een ruil.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:17 schreef Specularium het volgende:
Terwijl je er een speciaal mapje voor hebt.
Ik wil niet dat je met Speculaas ruilt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die draagt hippe baretten. No deal.
Ik vond het wel sexy.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die draagt hippe baretten. No deal.
Dat moet je even met Uccie regelen. Dat is de bazin van Speculaas.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:24 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik wil niet dat je met Speculaas ruilt.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit ben ik met baret in het VI oranje publiek (volgens mijn medeusers dan)
[ afbeelding ]
Willekeurige gif:
[ afbeelding ]
Er zat toen ook een gast voor ons die zijn middelvinger op ging steken enzo. Tenminste, dat bleek achteraf, als je zo in het publiek zit let je daar niet op.quote:
Tja, VI oranje he...quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zat toen ook een gast voor ons die zijn middelvinger op ging steken enzo. Tenminste, dat bleek achteraf, als je zo in het publiek zit let je daar niet op.
Blijkbaar nietquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bovendien was de entreeprijs wel hoog genoeg om het plebs te weren.
55 euro, inclusief braziliaanse grill. Corrie was hier zeer kritisch over. Ik eigenlijk ook wel, maar ik heb stiekem een tweede keer opgeschept.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Blijkbaar niet
Hoeveel was de entree dan?
Uccie en ik gaan gratis naar dwdd binnenkort
Wow, dat is wel prijzig inderdaad. Braziliaane grill, gewoon een bbq ofzo?quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
55 euro, inclusief braziliaanse grill. Corrie was hier zeer kritisch over. Ik eigenlijk ook wel, maar ik heb stiekem een tweede keer opgeschept.
LeukIk wil ook nog wel een keer, en dan op een woensdag uiteraard om Nic0n live te zien.
Wanneer gaan jullie?
Die Cnor klapt bijna tegen Jan Koojerman aan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit ben ik met baret in het VI oranje publiek (volgens mijn medeusers dan)
[ afbeelding ]
Willekeurige gif:
[ afbeelding ]
Ja, oké, maar dan mag je wel de groten der aarde zoals Johan Derksen, Littlerabbit, Wilfred Genee, Karina, René van der Gijp, sp3c, Erik Dijkstra, live meemaken. En mee op de foto.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wow, dat is wel prijzig inderdaad. Braziliaane grill, gewoon een bbq ofzo?
We gaan de laatste vrijdag van de maand, dus media-uitzending. Nic0 kan ik wel missen.
Gewoon een onderonsje tussen twee van je collega's.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die Cnor klapt bijna tegen Jan Koojerman aan.
Dat is wel wat waard natuurlijk.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, oké, maar dan mag je wel de groten der aarde zoals Johan Derksen, Littlerabbit, Wilfred Genee, Karina, René van der Gijp, sp3c, Erik Dijkstra, live meemaken. En mee op de foto.
Ik zit dan altijd zo voor de buis:quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:38 schreef Specularium het volgende:
Op vrijdag krijg je Peter Pannenkoek voor je anus.
Ik had eigenlijk gehoopt dat Specularium en Tem er ook bij waren, dat wil je live meemaken.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat is wel wat waard natuurlijk.
Dan moet je wel extra betalen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gehoopt dat Specularium en Tem er ook bij waren, dat wil je live meemaken.
Daar was ik al bang voor. Wel met happy ending?quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan moet je wel extra betalen.
Die mogen de deur niet uit, van hun begeleider c.q. vriendin.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gehoopt dat Specularium en Tem er ook bij waren, dat wil je live meemaken.
Hebben ze ook een enkelbandje?quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die mogen de deur niet uit, van hun begeleider c.q. vriendin.
Voor de dames laten we dan ook Dries junior komen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:48 schreef YokiKater het volgende:
Als iedereen nou gewoon 450 euro inlegd dan kunnen we een zaaltje huren met Dries Roelvink als entertainment.
Of gewoon een halsband.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hebben ze ook een enkelbandje?
Ik neem aan dat dit over dat Jennifer filmpje gaat? Dat is een van mijn meest smaakvolle producties inderdaadquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Of gewoon een halsband.
Dat filmpje in jouw handtekeningen die reacties op YT
Ja die bedoelde ik inderdaad.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit over dat Jennifer filmpje gaat? Dat is een van mijn meest smaakvolle producties inderdaad
Ik vond het debat dat in de comments ontstond ook wel apart ja, net alsof het filmpje de indruk wekte dat Jennifer was overledenquote:
Whahaquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Is ideaal, ga ik gewoon midden in de kamer staan en dan kijk ik op mijn TV of alles nog een beetje in shape is. Zet ik hem bijvoorbeeld op Ass Cam en dan ga ik even met mijn billen schudden, kijken of dat er nog een beetje goed uitziet en dan weet ik of ik meer moet squatten of niet.
Topshow is het, eigenlijk zou ik het gewoon online moeten gooien via een webserver en er geld voor vragen.
Eerst de merchandise op orde hebben.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan moet je wel extra betalen.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:13 schreef YokiKater het volgende:
Een Spec en Tem shirt, ik zou het kopen.
Naaktstrand is elfletterig. Automagisch trouwens ook.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:03 schreef timmmmm het volgende:
Als je met mij, sp3c en spec op het naaktstrand zit, krijg je er frutsel automagisch ook bij he
Timmmmm en zijn matties die op elfletterig zitten is vast wel hip, maar ik sla even over.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:20 schreef Uccie het volgende:
Elfletterig op het naakstrand...dat moeten we toch allemaal niet willen met zijn allen.
Nee, dat is een hype die ik ook even oversla.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Timmmmm en zijn matties die op elfletterig zitten is vast wel hip, maar ik sla even over.
Dat soort gekkigheid is me een beetje te wild.
Zijn dat doperwten...ik houd niet van doperwten.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:26 schreef YokiKater het volgende:
Bord 1
[ afbeelding ]
Bord 2
[ afbeelding ]![]()
Voordat je het weet wordt er een challenge van gemaakt en moet je filmpjes daarvan op YT gaan posten.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:26 schreef Uccie het volgende:
Nee, dat is een hype die ik ook even oversla.
Hm, dit ziet er niet zo goed uit, yoki. En dat komt van iemand wiens maaltijden hier altijd als goor worden bestempeld.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:26 schreef YokiKater het volgende:
Bord 1
[ afbeelding ]
Bord 2
[ afbeelding ]![]()
Ja en wat steun je dan?quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voordat je het weet wordt er een challenge van gemaakt en moet je filmpjes daarvan op YT gaan posten.
Ja, is doperwten ovenschotelquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zijn dat doperwten...ik houd niet van doperwten.
Met sperziebonen lijkt me wel lekker.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, is doperwten ovenschotel
Gehakt met nasi goreng kruiden in de pan rullen en daar dan doperwten doorheen jassen. Dat dan in een ovenschaal met aardappelpuree erop en dan in de oven. Superyummie!
Lijkt mij ook wel een goed verhaalquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met sperziebonen lijkt me wel lekker.
Het ziet er dan misschien niet uit maar het smaakt geweldig.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm, dit ziet er niet zo goed uit, yoki. En dat komt van iemand wiens maaltijden hier altijd als goor worden bestempeld.
Lekker, creme fraiche en bieslook er doorheen òf spekjes.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:31 schreef sp3c het volgende:
wel lekker makkelijk maar ik vind aardappelpuree vies
Roomboter en foelie er doorheen, maakt het een stuk beter.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:31 schreef sp3c het volgende:
wel lekker makkelijk maar ik vind aardappelpuree vies
Behalve vanillevla, dat niet.quote:
Dat stond pas voor morgen op het programma.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:31 schreef Uccie het volgende:
Ik eet straks spinazie en kip in spek gemarineerd in iets.
Het klinkt ook lekkerquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het ziet er dan misschien niet uit maar het smaakt geweldig.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:35 schreef sp3c het volgende:
als ik geen zin heb om te koken roerbak ik altijd gewoon gehakt en bami kruiden en n00dles
beetje ui, beetje champignon en klaar ben je
2 euro, meteen betalen
Paddy is supergezellig dus die mag mee. Al is het maar voor het verslagquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:04 schreef timmmmm het volgende:
Als je stiekem ook wel van de vrouwtjes bent, regelen we zelfs paddy voor je
Ik zag het op mijn Facebookquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:39 schreef Webschip het volgende:
Kees was net bij EenVandaag. Hij klaagde over de herrie van bladblazers.
Eet jij dan altijd van die magnetronmaaltijden of zo?quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:42 schreef Karina het volgende:
Ow het gaat weer over eten, daar weet ik niks van.
Iig makkelijke dingen ja.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Eet jij dan altijd van die magnetronmaaltijden of zo?
Ja maar dat is toch geen maaltijd man. Eet ik nooit.quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je bent zelf een makkelijk ding.
Nee dat was spinazietaart.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat stond pas voor morgen op het programma.
Ons een beetje voorliegen over je weekmenu is niet tof Uccie.
Oh jammer, ik dacht dan kom ik een keertje pannekoeken bij je eten.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch geen maaltijd man. Eet ik nooit.
[..]Nee in tegendeel.
Gisteren had ik chicken tonight.quote:
Eigenlijk zou ik gisteren gekookte spinazie eten, maar dat is vandaag geworden. En er zit teveel in zo'n zak voor 1 maaltijd.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je eet dus 2 dagen achter elkaar spinazie?
Dat klinkt wel supergezond.
hehehehehehequote:Op maandag 13 oktober 2014 18:51 schreef Uccie het volgende:
er zit teveel in zo'n zak voor 1 maaltijd.
Morgen kan ze 450 kilo deadliften.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je eet dus 2 dagen achter elkaar spinazie?
Dat klinkt wel supergezond.
Ja die zakken zijn altijd zo groot he? Ik maak ook altijd voor 2-3 dagen daarmee.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik gisteren gekookte spinazie eten, maar dat is vandaag geworden. En er zit teveel in zo'n zak voor 1 maaltijd.
Ik heb nu van de Aldi 300 gram, dat scheelt wel.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja die zakken zijn altijd zo groot he? Ik maak ook altijd voor 2-3 dagen daarmee.
Oja dat is al ietsjes minder, die van mij is altijd 400 geloof ik.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb nu van de Aldi 300 gram, dat scheelt wel.
Zelfs dat zou ik denk ik verprutsen hoorquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh jammer, ik dacht dan kom ik een keertje pannekoeken bij je eten.
Ja normaal is 400 gram.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oja dat is al ietsjes minder, die van mij is altijd 400 geloof ik.
Dat is volgens mij wel een gat in de markt! Wel spekpannenkoeken dan hequote:Op maandag 13 oktober 2014 18:55 schreef sp3c het volgende:
zit er eigenlijk niets op thuisbezorgd.nl
soms wil ik ineens een paar pannekoeken maar dat kan ik echt voor geen meter
Ja dit dusquote:
Ik kan wel pannekoekie bakken hoor, geen probleem voor deze boy. Ga ik het Corrie leren.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:55 schreef sp3c het volgende:
yoki kan prima langs zo'n pannekoekenhuisje voor hij langskomt
400 gram spinazie is perfect voor 1 maaltijd. Stukje zalmfilet erbij en je hebt een complete avondmaaltijd.quote:
Doe dan poffertjes met ijs en warme kersen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:57 schreef sp3c het volgende:
ja dat kan ook maar we doen gewoon met een beetje ijs
sorbetijs
Oehquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Doe dan poffertjes met ijs en warme kersen.
Kan ook.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:59 schreef Karina het volgende:
Warme kersen vind ik niet zo lekker, wel koude.
Nee joh, warme sinaasappelsaus met stukjes sinaasappel op de kip (of eend, maar dat is zo gruwelijk prijzig).quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:00 schreef Njosnavelin het volgende:
Als kersen warm zijn worden ze zo zacht.
Gebakken ananas ook.quote:
nee dat niet Ucciequote:
Jawel...nu heb ik trek in een oliebolquote:
Oh dat ziet er wel goed uit, alleen dan niet met camembert.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:03 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ga dit maken denk ik. http://www.ah.nl/allerhan(...)hartige-pannenkoeken
Wel met spinazie maarja, zeg ik gewoon dat het iets anders is. Living on the edge.
Omdat wij gebakken banaan hebben met oudjaar.quote:
voor Uccie is dat gewoon mount everest beklimmenquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:04 schreef Karina het volgende:
[..]
lijkt me heel vies sp3c op een oliebol komen.
Hihi, Corrie maakte een grapjequote:Op maandag 13 oktober 2014 19:04 schreef Karina het volgende:
[..]
lijkt me heel vies sp3c op een oliebol komen.
Nee daar hou ik ook niet zo van. En heb geen keukenmachine dus weet niet wat ik met die aardappel aan moet.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dat ziet er wel goed uit, alleen dan niet met camembert.
Staat die gast bij HS er al denk je?quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:03 schreef sp3c het volgende:
al heb ik er nu ineens ook trek in
met krentjes en een berg poeder
nee man volgende maand pas volgens mijquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Staat die gast bij HS er al denk je?
Met oliebollen, niet die van de bergen poeder.
Heb je niet een gewone rasp? Anders kaasschaaf en dan stukjes snijden?quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee daar hou ik ook niet zo van. En heb geen keukenmachine dus weet niet wat ik met die aardappel aan moet.
bon appétit!quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:26 schreef YokiKater het volgende:
Bord 1
[ afbeelding ]
Bord 2
[ afbeelding ]
![]()
Jammer.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee man volgende maand pas volgens mij
gister scheen de zon nog ffs
Nee ook niet (waaghals heeft echt haast niks), zal eens kijken of ze een rasp hebben bij de AH.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb je niet een gewone rasp? Anders kaasschaaf en dan stukjes snijden?
Oh je bent in limboland.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee ook niet (waaghals heeft echt haast niks), zal eens kijken of ze een rasp hebben bij de AH.
Ja, zelfstudiequote:
what the hellquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb het al een uur geleden op, maar bedankt.
Nederlands ijshockey is een beetje gekquote:
SOG-en dusquote:
Je bent zelf een beetje gek.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nederlands ijshockey is een beetje gek
tis eigenlijk Smoke Eatersquote:
Klinkt niet beter.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
tis eigenlijk Smoke Eaters
lekker paffen
het klinkt iets beterquote:
Oeh, die kruisbessenschuimvlaai, dat is wel een topshow, alleen jammer dat die bodems altijd een beetje meh zijn.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
het klinkt iets beter
Limburg Eaters klinkt als een vlaaieneetgemeenschap
Mijn pollquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:15 schreef sp3c het volgende:
kruisbes is gewoon een winnaar
waar is die gare poll ook weer?
Ik zit WoW te spelenquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:15 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Moet jij niet naar je kinderserie kijken?
Ik kan dat gewoon niet, ik kan niet gamenquote:
Nu is het meer 1 player in de wijde wereld. Al kwam ik net 2 mensen tegen maar verder is het behoorlijk stil hier.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:24 schreef sp3c het volgende:
toen je nog echt zoiets had van 'waauw, al die spelers zijn eckte eckte mensen!'
nu is het gewoon singleplayer met zijn 100den tegelijk
Beetje Mario Karten, Mario Partyen? Niet?quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan dat gewoon niet, ik kan niet gamen
das naast de deur man n00bquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:27 schreef Karina het volgende:
The Barrens is altijd wel een topshow jaMaar daar ben ik nu niet, ben in Durotar.
OK die boeit echt niemand natuurlijk.
Nee, ik verlies altijd meteen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:27 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Beetje Mario Karten, Mario Partyen? Niet?
Geen idee ken hem niet.quote:
Jaja ik doe rustig aan en met horde ben ik een n00b ik speelde meestal Alliance.quote:
Zelfs geen LEGO Batman, LOTR, Star Wars?quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik verlies altijd meteen.
Ik heb wel zo'n ds-ding, heb ik alleen puzzelspelletjes op.
Dat ken ik niet eensquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:30 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Zelfs geen LEGO Batman, LOTR, Star Wars?
quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat ken ik niet eens
Ja als speelgoed en films.
Nou sowieso heel weinig (beetje impuls aankoopquote:
Leyton is zo slecht nog nietquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou sowieso heel weinig (beetje impuls aankoop) maar professor Leyton, en cube 3D.
Nee, maar binnenkort weer eens kijken voor iets leuks. Ben er ook niet zoveel mee bezig.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:39 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Leyton is zo slecht nog niet.
Doe een omgebouwde Wii. Krijg je met 200 spellen ofzo. Mag wel niet.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, maar binnenkort weer eens kijken voor iets leuks. Ben er ook niet zoveel mee bezig.
Ja, je hebt gelijk
quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:42 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Doe een omgebouwde Wii. Krijg je met 200 spellen ofzo. Mag wel niet.
Dat had ik begrepen. Maar dan kan je beter een Wii doen. Spellen zijn daar zeg maar extended.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:43 schreef Uccie het volgende:
[..]nee ik bedoelde een spelletje voor die 3ds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |