Hoe je het ook wil berekenen, de PO is hoe dan ook spotgoedkoop. Welke methode men ook hanteert.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat hoeft niet opzettelijk te zijn gebeurd.
Het kan veel goedkoper door bij de kerntaak te blijven. Het is nu dus te duur.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:22 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Hoe je het ook wil berekenen, de PO is hoe dan ook spotgoedkoop. Welke methode men ook hanteert.
Als het niet om je eigen geld gaat is alles natuurlijk spotgoedkoop te noemen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:22 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Hoe je het ook wil berekenen, de PO is hoe dan ook spotgoedkoop. Welke methode men ook hanteert.
Grappig dat jij altijd zo tekeer gaat tegen mensen die meer verdienen dan jij,quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:22 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Vergeleken met 0 is 650.000.000 een aanzienlijk bedrag.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:22 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Omdat ik via de belasting meebetaal aan bijvoorbeeld voetbalvelden waar ik niets mee heb. mag er best een fractie van dat bedrag naar een mooie docu.quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:47 schreef Chewie het volgende:
[..]
Hoe is het sociaal om anderen te dwingen om mee te betalen (zeker als het om iets triviaals als radio en tv gaat)?
En deze reactie toont ook wel aan dat jij blijkbaar alleen gedwongen sociaal kan doen, als een kleine groep iets nodig heeft betekend het nog niet dat alleen die kleine groep moet betalen, anderen mogen prima meebetalen.
alleen dwang is per definitie asociaal.
Voor voetbalvelden geldt voor mij eigenlijk exact hetzelfde.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:00 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Omdat ik via de belasting meebetaal aan bijvoorbeeld voetbalvelden waar ik niets mee heb. mag er best een fractie van dat bedrag naar een mooie docu.
Wat is je punt nu precies?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:21 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
En jij weet ook heel goed dat de regionale tak niet is meegenomen vwb DLD. En dat er geen "miljarden worden verbrandt" (jouw uitspraak).
Als je daadwerkelijk wat anders bedoelde dat je in eerste instantie suggereerde zou je een punt kunnen hebben. Met dien verstande dat het dan de vraag is waarom je de regels aanhaalde, want dat is in dat geval volstrekt irrelevant door de discussie. Je ontkenning is dus nogal ongeloofwaardig.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:19 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat ik gelijk had met mijn stelling ondanks jouw herhaaldelijke rookgordijnen.
Paul is een uniek talent. Terecht dat hij zoveel salaris krijgt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Grappig dat jij altijd zo tekeer gaat tegen mensen die meer verdienen dan jij,
Pak even drie van je lievelingetjes
Matthijs van Nieuwkerk Jaar: ¤ 502,968.00
Jeroen Pauw Jaar: Jaar: ¤ 240,000.00
Paul de Leeuw: Jaar: ¤ 455,000.00
Wat vind jij dat deze mensen zouden mogen verdienen, klopkoek?
Ik vraag het Klopkoekquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:10 schreef superniger het volgende:
[..]
Paul is een uniek talent. Terecht dat hij zoveel salaris krijgt.
Op de sociale werkplaats zitten ook allemaal unieke talentjes... ach ja, zo veel verschilt de sociale werkplaats ook niet van de POquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:10 schreef superniger het volgende:
[..]
Paul is een uniek talent. Terecht dat hij zoveel salaris krijgt.
RTL en SBS zijn in vergelijking met het buitenland ook goedkoop ja.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:36 schreef Chewie het volgende:
vergeleken met RTL en SBS is de nederlandse PO natuurlijk gewoon duur.
Je doet je nickname eer aanquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:14 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Op de sociale werkplaats zitten ook allemaal unieke talentjes... ach ja, zo veel verschilt de sociale werkplaats ook niet van de PO
De Nederlandse politiek stelt andere regels op voor de NPO als voor de commerciëlen. Dat is een feit.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:10 schreef justanick het volgende:
[..]
Als je daadwerkelijk wat anders bedoelde dat je in eerste instantie suggereerde zou je een punt kunnen hebben. Met dien verstande dat het dan de vraag is waarom je de regels aanhaalde, want dat is in dat geval volstrekt irrelevant door de discussie. Je ontkenning is dus nogal ongeloofwaardig.
Over rookgordijnen gesproken...
De vergelijking met het buitenland is in deze discussie totaal niet interessant (en is ook niet wat ik zei)quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:15 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
RTL en SBS zijn in vergelijking met het buitenland ook goedkoop ja.
Jij vergelijkt appels met peren. Ik vergelijk appels met appels.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:17 schreef Chewie het volgende:
[..]
De vergelijking met het buitenland is in deze discussie totaal niet interessant (en is ook niet wat ik zei)
Jij stelt dat de PO goedkoop is maar dat is deze in vergelijking met de commerciëlen niet
Ja - en dat geldt dus ineens ook voor de programmaquota?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:16 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De Nederlandse politiek stelt andere regels op voor de NPO als voor de commerciëlen. Dat is een feit.
Nee, jij vergelijkt ook appels met peren.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:20 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Jij vergelijkt appels met peren. Ik vergelijk appels met appels.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Grappig dat jij altijd zo tekeer gaat tegen mensen die meer verdienen dan jij,
Pak even drie van je lievelingetjes
Matthijs van Nieuwkerk Jaar: ¤ 502,968.00
Jeroen Pauw Jaar: Jaar: ¤ 240,000.00
Paul de Leeuw: Jaar: ¤ 455,000.00
Wat vind jij dat deze mensen zouden mogen verdienen, klopkoek?
Haha wat een grapquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:20 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Jij vergelijkt appels met peren. Ik vergelijk appels met appels.
Is dat erg?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:45 schreef ThePlaneteer het volgende:
De kijkcijfers zullen kelderen vrees ik.
Uiteindelijk wil je de nieuwe programmering toch ook kunnen financieren lijkt me.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |