abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145521964
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 09:27 schreef Chewie het volgende:
[..]
Bij de gesponsorde programma's word keurig aangegeven door wie dat gedaan word, dat is bij DWDD beslist niet zo.
DWDD wordt ook niet gesponsord. De VARA is herhaaldelijk om de oren geslagen vanwege overtredingen in DWDD, daar niet van, maar volgens mij kleuren ze inmiddels netjes binnen de lijntjes.
pi_145522026
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 09:32 schreef justanick het volgende:
[..]
DWDD wordt ook niet gesponsord. De VARA is herhaaldelijk om de oren geslagen vanwege overtredingen in DWDD, daar niet van, maar volgens mij kleuren ze inmiddels netjes binnen de lijntjes.
Het word niet gesponsord maar reclame word er zeker nog wel gemaakt in dat programma.

Vorige week mocht nog een regelmatig terugkerende tafelgast ruim 10 minuten zijn boekje promoten (2 dagen later zat hij er weer als tafelgast), het is misschien wel wat minder geworden sinds het serviesgoed van Yvon Jaspers maar het blijft een reclamezuil voor vriendjes.
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 09:46:50 #178
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_145522176
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 09:53:49 #179
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_145522290
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 09:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij komt met leugens en misleidende cijfers. Oplichtertje.
Welke misleidende cijfers?

Aan jou om de juiste te tonen.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_145522333
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 09:53 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Zie eerder in dit draadje en dan moet je nu niet de bewijslast om gaan draaien.
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 09:56:14 #181
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_145522338
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 09:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je loopt hier al 6 reeksen af te geven op alles wat geen (extreem) linkse media is
POL / Rechtse Media dommig #6
Ow, omdat ik kritiek heb op de Telegraaf en RTL ben ik gelijk tegen onafhankelijke media en onafhankelijke financiering. Wat een rare redenatie.

Volgens de WRR is scherpe (onderlinge) kritiek op het functioneren juist een teken van een gezond landschap.
http://www.wrr.nl/fileadm(...)t_medialandschap.pdf
Pagina 20 tot 32 om precies te zijn.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_145522346
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 09:53 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Waarom moet hij dat ineens doen als je al talloze malen is uitgelegd dat de NPO-cijfers die jij aanhaalt de regionale en lokale omroepen niet meeneemt, terwijl dat in enkele andere budgetten in dat staatje wel is verwerkt vanwege de wijze waarop de publieke omroep in diverse landen is georganiseerd?

Waarbij nogmaals de vraag ontstaat waarom dit uberhaubt relevant is voor een stelselwijziging bij de NPO, waardoor de boel opener wordt.
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 09:57:31 #183
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_145522365
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 09:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zie eerder in dit draadje en dan moet je nu niet de bewijslast om gaan draaien.
Omdat iemand anders zegt dat ze misleidend zijn is het gelijk zo? De bewijslast ligt bij die personen.

Komt nog eens bij dat wordt beweerd dat deze cijfers van de NPO zelf afkomstig zijn terwijl het een EBU onderzoek betreft. Dát is pas bewuste misleiding.
Deuger, Woke & Gutmensch
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 09:58:13 #184
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_145522379
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 09:25 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Als hier DWDD had gestaan ipv RTL Z had je enigszins een punt gehad.
De commerciële omroepen zijn simpelweg vele malen transparanter.
Feitelijk wordt er met de nieuwe plannen een kweekvijver gecreëerd voor de commerciële omroepen. Logische vervolgstap is om die kweekvijver te voorzien van private financiering.
Schiet allemaal nog niet echt op maar het gaat wel de goede kant op, eindelijk.
Waarom ben jij een fan van Rockefeller?
Deuger, Woke & Gutmensch
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 09:59:15 #185
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_145522396
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 09:56 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ow, omdat ik kritiek heb op de Telegraaf en RTL ben ik gelijk tegen onafhankelijke media en onafhankelijke financiering. Wat een rare redenatie.
Volgens de WRR is scherpe (onderlinge) kritiek op het functioneren juist een teken van een gezond landschap.
http://www.wrr.nl/fileadm(...)t_medialandschap.pdf
Pagina 20 tot 32 om precies te zijn.
Nee, jij doet daar niet anders dan afgeven op alles wat rechts is in jouw ogen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_145522468
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 09:57 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Omdat iemand anders zegt dat ze misleidend zijn is het gelijk zo? De bewijslast ligt bij die personen.

Komt nog eens bij dat wordt beweerd dat deze cijfers van de NPO zelf afkomstig zijn terwijl het een EBU onderzoek betreft. Dát is pas bewuste misleiding.
En die personen hebben je dat ook al uitgelegd.

Kiss at first sight, echt programma voor de PO hoor :')
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 10:05:13 #187
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_145522528
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 09:24 schreef justanick het volgende:
Ja, en? Dat doet er toch niets aan af dat deze standaarden zijn gecodificeerd in de diverse lokale wetgevingen? Je begint er nu ineens van alles en nog wat bij te halen, maar ook dat verandert de feiten niet.
[..]
Tegelijkertijd legt de EU wel quota op aan Europese producties en bevatten diverse lokale wetgevingen aanvullende eisen omtrent lokaal geproduceerde content. So your point is?
Ten eerste sloeg mijn "aan minder regels gebonden zijn" helemaal niet op de productiequotas. Dat is andermaal misleiding.

Ten tweede geef je nu zelf aan dat individuele lidstaten zelf (vrijelijk) invulling geven aan deze quotas en minimale bepalingen. En je ontkent niet dat de EU de Franse bepalingen aan valt.

Ten derde is het wel degelijk zo, en dat is de kern van de zaak, dat de Nederlandse PO vanuit hun beleid meer binnenlandse producties uit zendt als het Luxemburgse RTL dat doet. Dat is de kern.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_145522537
Kunnen we die hele publieke omroep niet gewoon eindelijk eens geheel afschaffen? Please?
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 10:05:49 #189
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_145522549
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 09:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, jij doet daar niet anders dan afgeven op alles wat rechts is in jouw ogen.
Zegt iemand die de Volkskrant gelijkstelt aan de Telegraaf.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_145522569
Als je hier kijkt naar wat de voorstanders van de PO aandragen als programma's die nodig zijn en nooit gemaakt zouden worden door de commerciëlen, hou je een matig gevuld youtube kanaal over
pi_145522589
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 10:05 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zegt iemand die de Volkskrant gelijkstelt aan de Telegraaf.
Kwalitatief gezien is dat ook ongeveer gelijk.
pi_145522620
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 10:05 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ten eerste sloeg mijn "aan minder regels gebonden zijn" helemaal niet op de productiequotas. Dat is andermaal misleiding.
Ah, je hebt door dat de feiten je tegenspreken. Goedzo!
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 10:10:32 #193
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_145522667
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 20:36 schreef justanick het volgende:
De regels qua programmaquota zijn identiek voor publieke en commerciële omroepen. De regels rondom programmaquota zijn gebaseerd op een EU-richtlijn, dus ook in Luxemburg geldig.
Dit is dus misleiding: Luxemburg kent andere regels dan Nederland. Lidstaten mogen hun eigen invulling geven. De Fransen doen dat (iets te ruim naar de mening van EC).

Ook SBS, dat in Nederland gevestigd is, volgt een ander beleid dan de NPO vwb buitenlandse producties. De NPO volgt dat beleid onder politieke druk (terecht is de politiek strenger voor de NPO als voor SBS).
Deuger, Woke & Gutmensch
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 10:12:00 #194
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_145522709
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 10:08 schreef justanick het volgende:
[..]
Ah, je hebt door dat de feiten je tegenspreken. Goedzo!
Heb jij door dat de EU het vooral gaat om Europese producties als geheel beschermen?
Deuger, Woke & Gutmensch
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 10:12:59 #195
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_145522737
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 10:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
En die personen hebben je dat ook al uitgelegd.
Oké, de EBU matst de NPO dus. Leuke complottheorie
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_145522765
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 10:10 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ook SBS, dat in Nederland gevestigd is, volgt een ander beleid dan de NPO vwb buitenlandse producties. De NPO volgt dat beleid onder politieke druk (terecht is de politiek strenger voor de NPO als voor SBS).
Een ander beleid staat niet gelijk aan andere regels. Dus je punt is...?
pi_145522889
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 10:12 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Is geen complot hoor. Het is voor de EBU gewoon nagenoeg onmogelijk om het staatje zuiver te krijgen.

Wat niet wegneemt dat de cijfers een onvolledig beeld geven en dus in het kader van deze discussie misleidend zijn, zoals jij heel goed weet.
pi_145522934
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 10:12 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Dat hoeft niet opzettelijk te zijn gebeurd.
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 10:19:54 #199
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_145522939
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 10:14 schreef justanick het volgende:
[..]
Een ander beleid staat niet gelijk aan andere regels. Dus je punt is...?
Dat ik gelijk had met mijn stelling ondanks jouw herhaaldelijke rookgordijnen.

Hier staat niets dat niet klopt
NWS / Publieke Omroep krijgt forse concurrentie van nieuwe, externe partijen

Maar weet je wat? Jij verdient mijn aandacht niet. Je begon me persoonlijk in meerdere posts te beledigen en aan te vallen. Je trok mijn integriteit in twijfel, terwijl er juist alle reden toe is om de jouwe te bevragen.
In het verleden ging je ook keihard tekeer en wat stelde je daar tegenover? Het schermen met niet openbare rapporten en niet openbare cijfers, die je derhalve ook niet wilde noemen.
Deuger, Woke & Gutmensch
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 10:21:14 #200
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_145522985
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 10:18 schreef justanick het volgende:
[..]
Is geen complot hoor. Het is voor de EBU gewoon nagenoeg onmogelijk om het staatje zuiver te krijgen.
Wat niet wegneemt dat de cijfers een onvolledig beeld geven en dus in het kader van deze discussie misleidend zijn, zoals jij heel goed weet.
En jij weet ook heel goed dat de regionale tak niet is meegenomen vwb DLD. En dat er geen "miljarden worden verbrandt" (jouw uitspraak).
Deuger, Woke & Gutmensch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')