SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Note: voor de comiclezers en degene die de tallgames spelen.
Wat er in de spellen, comics of in de serie afspeelt, het wijkt allemaal af, maar bepaalde elementen komen terug.
Het gaat hier om de serie, dus wat er in andere media speelt, zet het gaarne in een spoiler."Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door The_Playmaker op 13-10-2014 08:11:12 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens lijken spoilers me wat overbodig aangezien nieuwe afleveringen gewoon besproken mogen worden.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Epic.Ja eigenlijk wel, maar aangezien de aflevering vanavond op FOX komt kunnen we het voor 1 dagje wel in spoilers zetten lijkt me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens lijken spoilers me wat overbodig aangezien nieuwe afleveringen gewoon besproken mogen worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Donnie-Brasco op 13-10-2014 10:55:21 ]I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
Kwam na de credits pas.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:06 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Iemand een sceenshot van Morgan? Ik lijk hem totaal gemist te hebben en ik zoek terug maar ik zie 'm echt niet.
Overigens vette episode, heerlijk tempo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Wat een zuur stukje zeg.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:51 schreef Ryan3 het volgende:
Artikel uit VK; waarom kijken we massaal naar een zombie serie
Komt nog.quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:31 schreef GimmeGore het volgende:
Ik was alleen benieuwd naar Beth! Waar is ze?
Ow en misschien een beetje mierenneuken hoor, maar ik vond het wel een beetje raar dat er in die totale chaos helemaal niemand van de groep gewond raakt (of erger).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Then waren de huidige Terminus bewoners.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:53 schreef Omega het volgende:
Vraagje, je had Then, Now, Then. Wie waren die gasten bij Then?
Had ik dat moeten weten of is dat een secret die later bekend wordt?
En wel gave aflevering, die vuurpijl vond ik wel wat te veel, maar ach dat soort dingetjes zit wel in elke serie.
Daar moeten we nog achter komen ^^quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:03 schreef Omega het volgende:
Ok dan begreep ik dat wel, maar wie hun gevangen hield is nog niet bekend?
ik heb wel een vermoedenquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:03 schreef Omega het volgende:
Ok dan begreep ik dat wel, maar wie hun gevangen hield is nog niet bekend?
Then waren de huidige bewoners die gevangen genomen werden door een andere groep.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:53 schreef Omega het volgende:
Vraagje, je had Then, Now, Then. Wie waren die gasten bij Then?
Had ik dat moeten weten of is dat een secret die later bekend wordt?
En wel gave aflevering, die vuurpijl vond ik wel wat te veel, maar ach dat soort dingetjes zit wel in elke serie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:29 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Then waren de huidige bewoners die gevangen genomen werden door een andere groep.Thanks, nu snap ik dat stukje helemaal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begreep al niet wie die vent was.
Het kwam na de preview nog volgens mij.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:56 schreef MouzurX het volgende:
Een aflevering met wat gang erin idd.
Jammer dat de volgende 5 afleveringen waarschijnlijk weer enorm traag zijn. Ook gezien de preview van de volgende aflevering, zal er waarschijnlijk maar 1 ding gebeuren. (was dat morgan dan? snap niet waar jullie hem hebben gezien, heb je preview wel maar heel snel bekeken maar toch)
wat voor n mongool ben je dan als je ''SPOILERS!'' zet en gelijk erachter typt wat de spoiler isquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het kwam na de preview nog volgens mij.
Jammer dat er geen tiet te zien was ofnie Mikeyquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vonden jullie het echt heel goed ? Ik vond het allemaal een beetje snel en rommelige gebeuren.
En wat had die Glenn een mazzel.
Dat ook maar het was ook een matige afleveringen,quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Jammer dat er geen tiet te zien was ofnie Mikey
quote:Op maandag 13 oktober 2014 07:54 schreef The_Playmaker het volgende:
Heerlijke eerste aflevering!Is dat nou een man, of een blonde lesbienne?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
Niet mee eens, toffe EPquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat ook maar het was ook een matige afleveringen,
Heel seizoen 4 bouwt op naar Terminus en ze staan nu al weer buiten..
Kannibalisme als thema hadden ze ook veel beter kunnen aanpakken zo als de game dat Rik en co aan een tafel zitten niet wetende dat ze Beth burgers aan het eten zijn.. Nee dit viel me een beetje tegen, Psyco lizzie dat was een goeie episode niet dit.
Dat jaquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:36 schreef rubensanti het volgende:
[..]
Is dat nou een man, of een blonde lesbienne?
Op het moment dat ze opgesloten werden in de container werd al duidelijk dat ze niet gezellig burgers zouden gaan eten. Beetje onzinnige opmerking dus.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kannibalisme als thema hadden ze ook veel beter kunnen aanpakken zo als de game dat Rik en co aan een tafel zitten niet wetende dat ze Beth burgers aan het eten zijn.. Nee dit viel me een beetje tegen, Psyco lizzie dat was een goeie episode niet dit.
Als je dit matig vindt vraag ik me af hoe en waarom je in vredesnaam alles hebt gekeken.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tijdgewijs vond ik het ook echt een rommelige aflevering. Niet omdat het "ingewikkeld" was, maar omdat de uitwerking gewoon niet helemaal goed uitpakte.Verder waren de cinematics echt zeer pover, maarja dat is al normaal he. (vuurwerk van carol dat precies goed vliegt en de daarop volgende explosie, neppe vlammen uit gebouw etc)quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vonden jullie het echt heel goed ? Ik vond het allemaal een beetje snel en rommelige gebeuren.
En wat had die Glenn een mazzel.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:15 schreef The_Playmaker het volgende:
Ik vind het juist goed hoe ze Terminus hebben afgehandeld. In voorgaande seizoen hadden ze een aantal afleveringen gebruikt om alles langzaam uit te leggen maar nu gebruikten ze gewoon flashbacks om perfect uit te leggen wat er met Terminus en de bewoners gebeurd is. Paste prima in de hele "butcher or cattle" thema van deze eerste aflevering.Ben ik trouwens de enige die bij deze scene heeft van: "bij de tweede zombie zit ze er compleet naast met haar stok?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
Hoezo foute beslissingen?quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:04 schreef YellowBlacks het volgende:
Een hele goeie opening van het seizoen. Gelukkig dat ze dit niet hebben uitgerekt, maar alles in 1 aflevering hebben gestopt.
Heb alleen een vraag. Moet Rick wel de leider blijven van de groep? Hij heeft zoveel foute beslissingen gemaakt. Moet iemand anders nu een kans krijgen en wie?
Ik bedoel beslissingen tijdens de hele serie.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:22 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hoezo foute beslissingen?
Voor hetzelfde geld leven die idioten nog en komt dat je later duur te staan. (niet dat het een zeer goed idee zou zijn om terug te gaan maar toch)
Wie is Abraham?quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:09 schreef YellowBlacks het volgende:
Poll: Wie moet de leider worden?
• Rick
• Carol
• Daryl
• Abraham
• iemand anders
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Carlquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:09 schreef YellowBlacks het volgende:
Poll: Wie moet de leider worden?
• Rick
• Carol
• Daryl
• Abraham
• iemand anders
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:41 schreef Fylax het volgende:
Dat kippenvel moment ook toenEens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vond het ook erg rommeling en opportunistisch geschreven. Tyrese en Carol die net die guy tegenkomen waardoor ze weten dat Terminus slecht is, het geluk hebben een hord te zien, Carrol net op het moment komt voordat ze Glenn afmaken, ze precies het traject van die vuurpijl weet (sowieso was het logischer geweest om hem gewoon direct te richten en dan een grote vuurpijl te gebruiken, ipv als een soort van mortier), dat Rick ongemerkt vrij komt door een plastic tie-rap door te snijden met een soort van houten mes, en wat andere zaken. Allemaal erg toevallig.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:29 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Tijdgewijs vond ik het ook echt een rommelige aflevering. Niet omdat het "ingewikkeld" was, maar omdat de uitwerking gewoon niet helemaal goed uitpakte.Verder waren de cinematics echt zeer pover, maarja dat is al normaal he. (vuurwerk van carol dat precies goed vliegt en de daarop volgende explosie, neppe vlammen uit gebouw etc)
Na met een mes maak je die wel in een paar seconden, maar is idd meer werk dan een simpel takje ombuigen of 1 snee maken in een boom.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:21 schreef Kenju het volgende:
[..]
Vond het ook erg rommeling en opportunistisch geschreven. Tyrese en Carol die net die guy tegenkomen waardoor ze weten dat Terminus slecht is, het geluk hebben een hord te zien, Carrol net op het moment komt voordat ze Glenn afmaken, ze precies het traject van die vuurpijl weet (sowieso was het logischer geweest om hem gewoon direct te richten en dan een grote vuurpijl te gebruiken, ipv als een soort van mortier), dat Rick ongemerkt vrij komt door een plastic tie-rap door te snijden met een soort van houten mes, en wat andere zaken. Allemaal erg toevallig.
En Morgan volgt die kruizen, zijn die door Rick en zijn gang gemaakt? Zien er uit als markeringen die je niet zomaar effe in het voorbijgaan maakt.
Als je zo elke serie gaat bekijken, dan blijft geen enkele serie of film overeind. In elke serie/film zitten wel toevalligheden.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:21 schreef Kenju het volgende:
[..]
Vond het ook erg rommeling en opportunistisch geschreven. Tyrese en Carol die net die guy tegenkomen waardoor ze weten dat Terminus slecht is, het geluk hebben een hord te zien, Carrol net op het moment komt voordat ze Glenn afmaken, ze precies het traject van die vuurpijl weet (sowieso was het logischer geweest om hem gewoon direct te richten en dan een grote vuurpijl te gebruiken, ipv als een soort van mortier), dat Rick ongemerkt vrij komt door een plastic tie-rap door te snijden met een soort van houten mes, en wat andere zaken. Allemaal erg toevallig.
En Morgan volgt die kruizen, zijn die door Rick en zijn gang gemaakt? Zien er uit als markeringen die je niet zomaar effe in het voorbijgaan maakt.
Weet je wat misschien helpt tijdens het kijken? Jezelf voorstellen dat er nog honderden van zulke groepen zijn, alleen deze groep volgen wij omdat deze groep relatief veel geluk heeft.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:21 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ooit wel eens met vuurpijlen gespeeld?quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:11 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Weet je wat misschien helpt tijdens het kijken? Jezelf voorstellen dat er nog honderden van zulke groepen zijn, alleen deze groep volgen wij omdat deze groep relatief veel geluk heeft.
En dat met die vuurpijl, een vuurpijl schiet kei veel vuurballen af he? die grote kan dat wanneer je er eentje die richting op schiet zo'n vuurbal het gas zou raken.
En waarom zou je met een scherp stuk hout geen tie-rip door kunnen snijden? Het is maar plastic.
Dat moment was wel redelijk debiel ja. Beetje vergelijkbaar als de infinite ammo shotgun van Hershel in seizoen 2quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:31 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ooit wel eens met vuurpijlen gespeeld?
Die schieten niet a la onderstaande foto op iets af:
[ afbeelding ]
Vuurpijlen vliegen overal en nergens naartoe juist, en sowieso niet met een boogje naar beneden.
Maar dat zijn details waar je niet meer op moet letten in deze serie.
Een houten mes??quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:24 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Na met een mes maak je die wel in een paar seconden, maar is idd meer werk dan een simpel takje ombuigen of 1 snee maken in een boom.
In veel wel, dat klopt. Het onderscheidt het betere schrijfwerk van het mindere wanneer je kijkt naar de zaken waar dat niet gebeurt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:38 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Als je zo elke serie gaat bekijken, dan blijft geen enkele serie of film overeind. In elke serie/film zitten wel toevalligheden.
Heb je wel eens iets vast gemaakt met een tie-rap? Dat gaat echt niet zomaar door hoor. Zeker niet een wazig stukje hout. Bob had toegang tot staal, die had immers zo'n Wolverine achtig ding. Met is van metaal was het veel geloofwaardiger geweest.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:11 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Weet je wat misschien helpt tijdens het kijken? Jezelf voorstellen dat er nog honderden van zulke groepen zijn, alleen deze groep volgen wij omdat deze groep relatief veel geluk heeft.
En dat met die vuurpijl, een vuurpijl schiet kei veel vuurballen af he? die grote kan dat wanneer je er eentje die richting op schiet zo'n vuurbal het gas zou raken.
En waarom zou je met een scherp stuk hout geen tie-rip door kunnen snijden? Het is maar plastic.
Op de dvd komt een deleted shower scene met Korl, speciaal voor de liefhebbers.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:15 schreef MouzurX het volgende:
O ja als we toch bezig zijn:
Hoezo was Carol ineens vrijwel helemaal schoon toen ze bij de groep aankwam?
Ze heeft in het complex een plek met stromend water gevonden om zich rustig schoon te maken zonder zombies? Opgedroogd bloed op je gezicht krijg je er niet 1 2 af zonder flink schrobben namelijk.
Nee gewoon een mes/zwaard/iets anders om mee te snijden.quote:
Ok, dan inderdaad wel. Maar Rick deed het met een stuk hout.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:19 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee gewoon een mes/zwaard/iets anders om mee te snijden.
Ik denk dat je over iets anders praat.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:34 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ok, dan inderdaad wel. Maar Rick deed het met een stuk hout.
O, ok dan begrepen we elkaar verkeerd. Dat teken maken is niet moeilijk inderdaad. Maar het is niet iets dat je in het voorbijgaan effe doet zonder dat derest van de groep moet stoppen. Boomschors is best wel taai namelijk, en dit was gewoon helemaal door de schors heen gekerfd.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:36 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik denk dat je over iets anders praat.
Mijn post was een reactie op het ronde teken uitgesneden in een boom, waar morgan langsloopt.
Niet het tiewrap verhaal.
Rosita heeft volgens mij ook wat nieuwe kleren gevonden.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:15 schreef MouzurX het volgende:
O ja als we toch bezig zijn:
Hoezo was Carol ineens vrijwel helemaal schoon toen ze bij de groep aankwam?
Ze heeft in het complex een plek met stromend water gevonden om zich rustig schoon te maken zonder zombies? Opgedroogd bloed op je gezicht krijg je er niet 1 2 af zonder flink schrobben namelijk.
Ook niks van meegekregen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:07 schreef stinkie het volgende:
WOW
Ik vrees alleen dat hele hele special effects budget er nu doorheen is.
Om me voor te bereiden dit weekend aan de strips begonnen. Mezelf uiteindelijk gedwongen te stoppen bij Rick's 'fucking with the wrong people'
Overigens vroeg ik me aan het eind ineens af waar was Glenn. Terwijl ik die een paar keer gezien heb. Die mag best wat meer te doen krijgen.
Hoe zit dat trouwens met Beth burgers? Heb ik iets gemist?
Zwaard is ze kwijt, schede had ze nog wel en daar heeft ze het nieuwe wapen van gemaakt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:09 schreef stinkie het volgende:
Wat is er trouwens met het zwaard gebeurd? Michionne gebruikte toch het handvat om twee stokken op te zetten?
Volgens mij denkt iedereen dat Beth ook in Terminus was. Maar dat denk ik niet, hadden ze echt wel duidelijker aan bod laten komen als dat zo was geweest.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:07 schreef stinkie het volgende:
...
Hoe zit dat trouwens met Beth burgers? Heb ik iets gemist?
het leek of het handvat er nog aan zat. De witte greep. En dat zit dusdanig ingewikkeld in elkaar dat je dat niet in 5 minuten namaakt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:13 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Zwaard is ze kwijt, schede had ze nog wel en daar heeft ze het nieuwe wapen van gemaakt.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:21 schreef stinkie het volgende:
[..]
het leek of het handvat er nog aan zat. De witte greep. En dat zit dusdanig ingewikkeld in elkaar dat je dat niet in 5 minuten namaakt.
Overigens vraag ik me af of we Gareth nog tegenkomen. Niet dood zoen gaan en de THEN op het eind......
Die enorme kerel bedoel je? Die hoorde bij de groep die van Terminus een hel maakte. Of begrijp ik je verkeerd?quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:11 schreef Remqo het volgende:
Waarom hebben ze die baardaap uit he THEN stukje opgesloten in die trailer? Terwijl de rest Terminus binnenloopt op de BBQ beland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |