SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Note: voor de comiclezers en degene die de tallgames spelen.
Wat er in de spellen, comics of in de serie afspeelt, het wijkt allemaal af, maar bepaalde elementen komen terug.
Het gaat hier om de serie, dus wat er in andere media speelt, zet het gaarne in een spoiler."Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door The_Playmaker op 13-10-2014 08:11:12 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens lijken spoilers me wat overbodig aangezien nieuwe afleveringen gewoon besproken mogen worden.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Epic.Ja eigenlijk wel, maar aangezien de aflevering vanavond op FOX komt kunnen we het voor 1 dagje wel in spoilers zetten lijkt me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens lijken spoilers me wat overbodig aangezien nieuwe afleveringen gewoon besproken mogen worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Donnie-Brasco op 13-10-2014 10:55:21 ]I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
Kwam na de credits pas.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:06 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Iemand een sceenshot van Morgan? Ik lijk hem totaal gemist te hebben en ik zoek terug maar ik zie 'm echt niet.
Overigens vette episode, heerlijk tempo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Wat een zuur stukje zeg.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:51 schreef Ryan3 het volgende:
Artikel uit VK; waarom kijken we massaal naar een zombie serie
Komt nog.quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:31 schreef GimmeGore het volgende:
Ik was alleen benieuwd naar Beth! Waar is ze?
Ow en misschien een beetje mierenneuken hoor, maar ik vond het wel een beetje raar dat er in die totale chaos helemaal niemand van de groep gewond raakt (of erger).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |