In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:49 schreef Evertjan het volgende:
Spanje wint van LuxemburgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
bij manu en boetius hebben ze er ook ongeveer 2 jaar over gedaan om door te hebben dat ze rechtsbenig zijnquote:
verbannen naar IJslandquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is Jack opgepakt bij het wedstrijdje van AFC ofzo, dat ie niet aan tafel zit?
Sturen ze die ziekte van hedel gast naar IJslandquote:
FC UTRECHT TEGEN DE MUURquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit soort kansen krijgt hij genoeg bij Ajax.
COOTJE ROT OP, COOTJE ROT OP
Gefeliciteerdquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:53 schreef opperkleurder het volgende:
Benzema had ik als topscorer van het afgelopen WK.
Net als met Immers.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:53 schreef Pedroso het volgende:
Trainers zien schijnbaar veel meer in Siggy dan de buitenwacht.
lijken wel op de shirts van Bayernquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
KOEKOEK SOWWWWWWWW
Lekker spelertje die Silva. Wat een lelijke kutshirts trouwens, blijf ik bij
Ach ga weg man, jij kijkt teveel VI en te weinig PL.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:56 schreef Evertjan het volgende:
[..]
kan er helemaal niks van toevallig pas net 1 wedstrijd redelijk gespeeld
ik hoop dat die sterftquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Seumeren die zijn geld eruit rukt --> utrecht failliet
Anders is het sluikreclame voor de Macdonaldsquote:
Montenegro zou ik nog wel leuk vinden.quote:
2022quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:59 schreef Evertjan het volgende:
wanneer is die EK kwalificatie reeks afgelopen?
Haha dat is wel duidelijk ja.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:58 schreef alors het volgende:
[..]
Ach ga weg man, jij kijkt teveel VI en te weinig PL.
Dat liecht er niet om.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:01 schreef Zorro het volgende:
Zweden
Tegen Liechtenstein moeten winnen met een van richting veranderde bal en een keepersblunder.
die heb ik nog nooit gehoordquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:02 schreef Gramulanion het volgende:
Er zijn geen kleintjes meer in het hedendaagse voetbal.
Ik ben het hier mee eens.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:02 schreef Gramulanion het volgende:
Bij VI weten ze allesquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:58 schreef alors het volgende:
[..]
Ach ga weg man, jij kijkt teveel VI en te weinig PL.
Bijna net zo erg als tegen Kazachstan winnen dankzij een schwalbe, buitenspeldoelpunt en een afgeweken schot.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:01 schreef Zorro het volgende:
Zweden
Tegen Liechtenstein moeten winnen met een van richting veranderde bal en een keepersblunder.
Jan is het er niet mee eens.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:02 schreef Gramulanion het volgende:
Ja het moet wel in een supermarkt, anders werkt het niet he.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie de naam Oeki Hoekema vijf keer hardop uitspreekt in een supermarkt, uh oké
dit keerquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Tegenvallend stukje dit keer. De diepzinnigheid ontbrak dit keer.
Ik ookquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bij VI weten ze alles
Rens is dit met mij eens.
Ik kan hem nog wegeditten als je wil.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Johannes gebruikt een oprechte '''' in zijn post.
Gezelligheidsdier, mooi begrip.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:04 schreef MPC60 het volgende:
Liever schut dan gezelligheidsdier sjek. Dat weet ik wel na gisteren.
Die zien wij ook welquote:Op zondag 19 oktober 2014 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Arno, chef voetbal, wil de zwakheden van Ajax bloot leggen.
DWDD zou ik niet zonder FOK! kijken nee, maar verderq..quote:Op zondag 19 oktober 2014 22:47 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat geldt voor 95% van de tvprogramma's.
vooral Arno.quote:Op zondag 19 oktober 2014 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij de NOS zijn ze echt gefrustreerd dat Ajax al 4 seizoenen op rij kampioen is geworden. Al vier jaar ontzettende zuurkoolvreters bij die kneuzenboel
.
Barcalona, een eenzame boot ofzo?quote:
0 tegendoelpunten in de competitiequote:Op zondag 19 oktober 2014 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Appeltje eitje. Barcelona krijgt gelukkig makkelijk tegendoelpunten dit seizoen.
Helemaal bovenaan zetten ze "Telegraaf" en "Algemeen Dagblad"quote:Op zondag 19 oktober 2014 22:52 schreef Gramulanion het volgende:
Schandalig die koppen van AD en De Telegraaf.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Appeltje eitje. Barcelona krijgt gelukkig makkelijk tegendoelpunten dit seizoen.
Nou, hopen dat hij dan niet speeltquote:Op zondag 19 oktober 2014 22:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
je krijgt 2.65 keer je inzet als Messi niet scoort.
18x je inzet als Ajax wint, ik zet er even 100 euro opquote:Op zondag 19 oktober 2014 22:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
je krijgt 2.65 keer je inzet als Messi niet scoort.
Het forum lag er net uit hansquote:Op zondag 19 oktober 2014 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Topic gaat niet echt snel vandaag.
hoe laat is die komend weekend?quote:Op zondag 19 oktober 2014 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedereen verwacht dinsdag vooraf 8-0/9-0
Zal wel weer slechts 3-0/4-0 worden met wat mazzel omdat Barça toewerkt naar de CLASICO.
zaterdag 18:00quote:Op zondag 19 oktober 2014 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hoe laat is die komend weekend?
pff, dan ben ik er niet ben ik bangquote:
Is dat voor of na de wintertijd?quote:Op zondag 19 oktober 2014 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hoe laat is die komend weekend?
Met van Marwijk haalden we wel de finale van het WK.quote:Op zondag 19 oktober 2014 22:55 schreef Halcon het volgende:
Gelukkig ging het onder Bert zo lekker op het EK
Toen was zijn Nederlands nog niet zo goed, hij dacht dat het net zo erg was als "druifluis" of "schobbejak".quote:
oh, ik word altijd boos van die mensenquote:Op zondag 19 oktober 2014 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Studio voetbal is het enige fenomeen wat mij buiten FOK! in een constante staat vanbrengt.
Helaas is het toch gelukt.quote:Op zondag 19 oktober 2014 22:56 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik had wat moeite om op Fok te komen
Moet je een keer naar debat op 2 kijken.quote:Op zondag 19 oktober 2014 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Studio voetbal is het enige fenomeen wat mij buiten FOK! in een constante staat vanbrengt.
bedoel je hollandse zaken?quote:Op zondag 19 oktober 2014 22:58 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Moet je een keer naar debat op 2 kijken.
Qua eindresultaat op een WK wel ja.quote:Op zondag 19 oktober 2014 22:57 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Met van Marwijk haalden we wel de finale van het WK.
Dus Van Marwijk > Van Gaal
Ik begon zelfs in capslock te typenquote:Op zondag 19 oktober 2014 22:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
oh, ik word altijd boos van die mensen
vooral van arno
quote:Op zondag 19 oktober 2014 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
HOE KAN ARNO DEZE POSITIE BIJ DE NOS BEKLEDEN________!
[..]
sorry
Enkel als ze met hun mokken beginnen te roffelen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 22:58 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Moet je een keer naar debat op 2 kijken.
Denk aan je hart, Gramu. Morgen moet je Humberto Tan weer kijken.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:00 schreef Gramulanion het volgende:
3 van de 4 verloren
2 van de 3 hoor idioot
Wij gingen in de haxball chat commentaar leveren.quote:Op zondag 19 oktober 2014 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het forum lag er net uit hans
Oke?quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:00 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Gelukkig zei hij geen zwarte Piet
Arno (quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:00 schreef Gramulanion het volgende:
3 van de 4 verloren
2 van de 3 hoor idioot
waarom niet nu meteen?quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:01 schreef tralalala het volgende:
Eens, nog één keer en optyfen Van Persie.
Voorspelbaar.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij gingen in de haxball chat commentaar leveren.
Van de Belgjesquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:01 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja en dat Van Gaal zijn eerste oefenwedstrijd verloor vergeten we.
Hij verloor dit jaar toch ook nog kansloos van Frankrijk?quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:01 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja en dat Van Gaal zijn eerste oefenwedstrijd verloor vergeten we.
Ik googelde op dit topic. Ik post normaal zonder pagina.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:05 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
achterlijk veel pagina's hebben
Het niveau van het Nederlands Elftal holt achteruit. De aanwas van nieuwe spelers is dramatisch.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij verloor dit jaar toch ook nog kansloos van Frankrijk?
De meeste spelers zijn niet zo goed als ze denken en Hiddink ziet het meer als een gezellig kaartclubje.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:06 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Het niveau van het Nederlands Elftal holt achteruit. De aanwas van nieuwe spelers is dramatisch.
Dit hebben we met afbraakvoetbal op het WK nog kunnen verbloemen.
Hiddink is echt zo de verkeerde keus als bondscoach.
Ik zag een foto van een vriendin langskomen waarop ze met Humberto op de foto stond. En je zal het niet geloven maar hij droeg een petje!quote:
Ja.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zag een foto van een vriendin langskomen waarop ze met Humberto op de foto stond. En je zal het niet geloven maar hij droeg een petje!
Jaloers?
Ha ha ha, wat een gezellige man is het toch!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:57 schreef Evertjan het volgende:
slappe lach nekt Jack van Gelder
http://nos.nl/video/71256(...)s-nabeschouwing.html
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:57 schreef Evertjan het volgende:
slappe lach nekt Jack van Gelder
http://nos.nl/video/71256(...)s-nabeschouwing.html
nu ook te zien in de TV draait door bij DWDDquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ha ha ha, wat een gezellige man is het toch!
Verklaar de keuze voor Cola Light.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tijd om te kijken met een bakje chips en cola light.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |