Die collega van der is een stuk leuker.quote:Op zondag 29 april 2012 10:38 schreef Devil010 het volgende:
Jinek zou ik wel volkwarken met advocaat, ze blijft lekker.
Dus niet. Ze is gewoon lekker. Welke collega doel je op?quote:Op zondag 29 april 2012 10:59 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Die collega van der is een stuk leuker.
Eva heeft zo'n alles zit scheef face, neus, mond, haar...dikke neus.
Inderdaad, net zo lekker.quote:Op zondag 29 april 2012 13:04 schreef feeling_sinister het volgende:
Ze ziet eruit als iemand van de KGB.
Merel Westrikquote:Op zondag 29 april 2012 12:32 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Dus niet. Ze is gewoon lekker. Welke collega doel je op?
[ afbeelding ]
Tuurlijk johquote:Op zondag 29 april 2012 13:11 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Inderdaad, net zo lekker.
[ afbeelding ]
Pics van jouw mokkel, kijken of dat zo'n beauty is dan.quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 09:39 schreef borisz het volgende:
Nu met
Joop Braakhekke
Rentate Verbaan
Joost Eerdmans
Matt Herben
http://www.omroepwnl.nl/programmas/detail/eva-op-zondagquote:Bij Eva Jinek trappen Jan Mulder en Tom Egbers af voor het EK voetbal. Deze sportzomer doen de voetbalcommentatoren vanuit Krakau verslag van de prestaties van Oranje. Bij Eva Jinek komen ze vertellen over wat je niet op televisie ziet tijdens het EK. Wat is het geheim van de kleedkamer? Ook komt Tom Egbers praten over zijn nieuwe boek over de legendarische Rory Storm. Femke Halsema vertelt over sociale media en mensenrechten. Is het een zegen of een vloek? Internet zorgt niet alleen voor revoluties, het blijkt dat sociale media burgers ook kwetsbaar maakt voor meekijkende regimes en inlichtingendiensten. Komende week houdt Halsema haar oratie over dit onderwerp. Ontwerper Jan des Bouvrie viert zijn 70-jarige verjaardag op de paarse bank van Eva Jinek. Binnenkort krijgt de designer een expositie over zijn kunstverzameling en zijn roemrijke ontwerpen. In een reportage vertelt actrice Nelly Frijda over haar ochtendrituelen. Zondagmorgen 27 mei, om 09.30 uur op Ned. 1
http://www.televizier.nl/(...)lief-bram-moszkowiczquote:Eva Jinek verwelkomt manlief Bram Moszkowicz
Eva Jinek sluit het eerste seizoen van haar praatprogramma Eva Jinek Op Zondag af met demissionair premier Mark Rutte én haar vriend, topadvocaat Bram Moszkowicz.
Bram en Eva zitten niet samen in de studio, Moszkowicz verschijnt in een eerder opgenomen reportage over zijn ochtendrituelen. Eva vertelt tegen Het Parool dat ze haar vriend niet zelf heeft uitgenodigd. "Dat heeft de redactie gedaan, gewoon als geintje aan het eind van het seizoen, maar ik vond het wel geestig."
Mark Rutte
Eva heeft zondag slechts één gast: demissionair premier Mark Rutte neemt plaats op haar paarse bank om het hele uur te praten over de stand van zaken. Daarbij verklaart Eva altijd kritisch te zijn in wat ze vraagt. "Ik vraag me bij elke vraag af hoe ik het zou vinden als iemand dat aan mij zou vragen. Het mag wel kritisch zijn, maar er is een grens tussen wansmaak en fair play. Dus geen vragen waarom hij niet getrouwd is...Ik ben geen roddelrubriek."
Zomerstop
Eva Jinek Op Zondag last na de aflevering met Rutte en Moszkowicz een korte zomerstop in. Zondag 19 augustus, in het midden van de verkiezingsstrijd, keert Eva terug met het tweede seizoen van haar succesvolle zondagochtendshow.
"De publieke omroep heeft me gevraagd langer door te gaan en eerder te beginnen. Ik ben er ook heel blij mee. Maar ik verheug me op een rustige zomer. Het was een mooi, maar zwaar jaar." aldus Eva.
Uitzending
Eva Jinek op Zondag, zondag 10 juni om 09:30 op Nederland 1
quote:Jan Mulder bij Eva Jinek op zondag
AMSTERDAM -
Jan Mulder schuift zondagochtend aan bij Eva Jinek op zondag om te praten over stilte.
Mulder schreef voor de Maand van de Spiritualiteit 2013 het essay Doodstil over de wonderschone stilte die hij zich nog herinnert uit zijn jeugd.
Verder komt oud-Tweede Kamervoorzitter Gerdi Verbeet vertellen over haar leven na de politiek. Ze ging aan de slag bij Artis, dat dit jaar zijn 175-jarige jubileum viert. Ook is ze secretaris van de Bach-vereniging. Daarnaast heeft het voormalig PvdA-Kamerlid verschillende maatschappelijke functies.
Paul Schnabel, de directeur van het Sociaal en Cultureel Planbureau, schetst een beeld van de Nederlander in 2013. Hoe kijken de Hollanders naar de crisis? Hoe is de Nederlander veranderd in de loop der jaren?
Eva Jinek op zondag wordt uitgezonden om half tien s ochtends op Nederland 1
wel nee joh die heeft Jinek gewoon ingeruild voor een jonger modelquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bram moslimviets heeft nog steeds spijt
fixedquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:07 schreef Evertjan het volgende:
slechter dan Tante Es kan het niet worden
nee hoor want ze mag in de winterstop Pauw zijn tijdslot overnemenquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:07 schreef opperkleurder het volgende:
Jinek zag er slecht en gespannen uit. Het is nu of nooit voor haar.
Haar omroep komt dan ineens met een nieuwe naam binnen hetzelfde format.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:08 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee hoor want ze mag in de winterstop Pauw zijn tijdslot overnemen
Ze heeft net griep gehad afgelopen week. Dat verklaart een boelquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:07 schreef opperkleurder het volgende:
Jinek zag er slecht en gespannen uit. Het is nu of nooit voor haar.
Zieker z,on importbruidquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:07 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wel nee joh die heeft Jinek gewoon ingeruild voor een jonger model
strafbankjequote:Op zondag 12 oktober 2014 23:13 schreef Gramulanion het volgende:
Waarom moeten zij daar blijven zitten?
Waarom?quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk tussendoor de Spaanse GP van 1999.
Kom ik goed in slaap
Boeiend.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:14 schreef alors het volgende:
Beetje oud topic, het heet nu ook gewoon Jinek...
Dan ben jij geen groot Tan fan. Want dat heeft ze vrijdag uitgelegd. Ze houdt niet van een tafel. Dan is je blik gericht op één persoon.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:13 schreef Gramulanion het volgende:
Net even iets andere opzet, anders was helemaal een kopie van het ochtendprogramma van WNL.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:13 schreef Gramulanion het volgende:
Jij bent te jong om Sonja Barend meegemaakt te hebben.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Vrouwen als talkshowleider.
#cultuurshock
Het is wel op zondag.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:14 schreef alors het volgende:
Beetje oud topic, het heet nu ook gewoon Jinek...
Dat verklaart niet waarom de andere gasten ergens anders moeten zitten.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan ben jij geen groot Tan fan. Want dat heeft ze vrijdag uitgelegd. Ze houdt niet van een tafel. Dan is je blik gericht op één persoon.
morgen wordt de sonjabarandaward uitgereikt, maar dat geheel terzijde.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij bent te jong om Sonja Barend meegemaakt te hebben.
Sonja Barend deed het in de jaren 70 en 80 alquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Vrouwen als talkshowleider.
#cultuurshock
Fijn he iemand die van die goede voorzetten geeft.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
morgen wordt de sonjabarandaward uitgereikt, maar dat geheel terzijde.
Sonja mag mijn reet kussenquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
morgen wordt de sonjabarandaward uitgereikt, maar dat geheel terzijde.
Lees je mee spuit 11?quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:16 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Sonja Barend deed het in de jaren 70 en 80 al
Dat is de ebolabank. Dat is hip 2014.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:15 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Het is wel op zondag.
[..]
Dat verklaart niet waarom de andere gasten ergens anders moeten zitten.
had een mooie torrent van het 99 seizoen geplukt met een aantal mooie races.quote:
- Niets toevoegende gastenquote:
De Week van Filemonquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Kanshebbers op de Sonja Barend Award
Sophie Hilbrand met Peter Jan Rens en Virginia - Je zal het maar zijn
Filemon Wesselink met Georgina Verbaan - De Week van Filemon
Judith Pennarts met Anneke Tromp - Nieuwsuur
Jeroen Pauw met Fleur Agema - 5 jaar later
Theo Maassen met René Gude - 24 uur met…
Jos Slats met Eberhard van der Laan - Brandpunt Reporter
Mariëlle Tweebeeke met Bart Nieuwenhuizen - Nieuwsuur
Sven Kockelmann met Marianne Thieme - Een op een
Eva Jinek met Tinkebell - Een op een
Matthijs van Nieuwkerk met Peter Vandermeersch - De Wereld Draait Door
Tijs van den Brink met Diederik Stapel - Adieu God?
Twan Huys met Martin van Rijn - Nieuwsuur
Wilfried de Jong met David van Reybrouck - Zomergasten
Linda de Mol met Loes Luca en Martijn Krabbé - Linda's Zomerweek
Nog steeds niet in HD. En dat met een nieuwe studio..... Dan verdien je het ook niet net zoals PauwdewoonBoot.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
- Niets toevoegende gasten
- Raar dat de rest ergens anders moet zitten
- Jinek kan niet interviewen
Genoeg lijkt me.
Jinek kan wel interviewen, imoquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
- Niets toevoegende gasten
- Raar dat de rest ergens anders moet zitten
- Jinek kan niet interviewen
Genoeg lijkt me.
Brrrrrquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Kanshebbers op de Sonja Barend Award
Sophie Hilbrand met Peter Jan Rens en Virginia - Je zal het maar zijn
Filemon Wesselink met Georgina Verbaan - De Week van Filemon
Judith Pennarts met Anneke Tromp - Nieuwsuur
Jeroen Pauw met Fleur Agema - 5 jaar later
Theo Maassen met René Gude - 24 uur met…
Jos Slats met Eberhard van der Laan - Brandpunt Reporter
Mariëlle Tweebeeke met Bart Nieuwenhuizen - Nieuwsuur
Sven Kockelmann met Marianne Thieme - Een op een
Eva Jinek met Tinkebell - Een op een
Matthijs van Nieuwkerk met Peter Vandermeersch - De Wereld Draait Door
Tijs van den Brink met Diederik Stapel - Adieu God?
Twan Huys met Martin van Rijn - Nieuwsuur
Wilfried de Jong met David van Reybrouck - Zomergasten
Linda de Mol met Loes Luca en Martijn Krabbé - Linda's Zomerweek
Moet je klappen?quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:21 schreef Zipportal het volgende:
In Friesland is iedereen scheel. #Komtdichtbijnu
Mussert verkopen aan Heydrichquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:25 schreef Zipportal het volgende:
Hans en Eva konden zo bij de NSB aan de slag. Blondekutten
Dat was inderdaad best wel kansloos.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:14 schreef opperkleurder het volgende:
Hij is materiaalman en wordt gepresenteerd als bondscoach
Met Tsjechisch bloed.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:27 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Niet zo raar voor een Amerikaanse vrouw
Sterke comebackquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik regel wel even een monstertruck.
Minorities unite, verstop je maar alvast.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Moet je wel eerst je vriendje: Stylo erbij halen. En geen gevulde koeken.
ze zijn allebei niet natuurlijk blondquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:25 schreef Zipportal het volgende:
Hans en Eva konden zo bij de NSB aan de slag. Blondekutten
*Zet de oven aan.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:30 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ze zijn allebei niet natuurlijk blond
Bewijsquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:30 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ze zijn allebei niet natuurlijk blond
Ja Jaquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:35 schreef Zipportal het volgende:
Godverdomme wat is die Eva toch ook een saai wijf. Niks spontaan, geen grapjes. In de oven ermee.
Dat iemand in de oven moet omdat ze slecht is volgens jou,quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik trol niet. Ik geef slechts mijn mening.
Tnxs. Teun van de Keuken dus.quote:
gaylord II?quote:
Ahhhh Zat je lief te wachten op een reactie van me.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Houd maar op trollen. Of een long stay at the SS.
Eva heeft een broer: Ferry Mengele.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:45 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Ahhhh Zat je lief te wachten op een reactie van me.
Dit is een mening kerelZeggen dat Eva de oven in moet is trollen
Frisse morgen
Die vind ik dan wel weer goedquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Eva heeft een broer: Ferry Mengele.
Frisse morgen. Hou zee.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:46 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Die vind ik dan wel weer goed
Die onthoofdingsplaatjes van jou zijn ook wel leuk.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:47 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Hou zee vind ik weer zo nsb.
Doe maar niet
Leuk is het niet. De nieuwswaarde is er welquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die onthoofdingsplaatjes van jouw zijn ook wel leuk.
Onthoofding en nieuwswaarde. Er gaan koppen rollen op de redactie.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:49 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Leuk is het niet. De nieuwswaarde is er wel
Frisse morgen
Mwaaquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Onthoofding en nieuwswaarde. Er gaan koppen rollen op de redactie.
Wilde je niet naar een BBC model toe?quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:52 schreef borisz het volgende:
NPO
en dan niet de PO an zich maar wel de de baasjes bij de NPO.
en tsipsquote:
Omdat hij gelijk naar de bank toe mag.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:11 schreef Gramulanion het volgende:
Humberto heeft niet eens een eigen zetel, mensonterend.
Televisie is geen sport.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:14 schreef superniger het volgende:
Dit met een gouden medaille vergelijken.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:17 schreef opperkleurder het volgende:
Zijn er meer mensen die huilen als ze hun moeder horen spreken?
Die heeft ook vast een mening over meneer Tan.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hopelijk nodigt Jinek Johan D. ook eens uit.
Ik heb er altijd een beetje moeite mee als een volwassen man mij aanspreekt alsof ik een kleuter ben. Hij maakt alles wat mooi is aan voetbal kapot met egocentrisch gekwek, slecht acteerwerk en schaamteloze zelfverheerlijking. In het hoofd van Humberto Tan is het voor eeuwig Sesamstraat. Hij blijft Eredivisie Live presenteren alsof er aan kinderen van vijf jaar wordt uitgelegd hoe boter nu eindelijk wordt gemaakt. Daarom schreeuwt hij ook altijd zo. Dat wij het goed horen. Want wij zijn niet goed bij ons hoofd, dat is de rotsvaste overtuiging van Humberto Tan, dat je de kijkers moet toespreken alsof je net een grote bah hebt gedaan. Als ik naar Humberto luister is het alsof ik gebukt voor hem sta, en hem moet laten zien dat ik zelf al heel goed mijn billen kan afvegen. Humberto infantiliseert zijn publiek, hij kreeg het afgelopen zondag voor elkaar een hele middag topamusement in zijn eentje de nek om te draaien. Iedereen die zondag naar EredivisieLive keek zag een slecht toneelstuk met in de hoofdrol een d-acteur, nooit is hij oprecht geraakt, nooit ziet hij de emotie, altijd is hij bezig met het schijtlollig geformuleerde bruggetje naar het volgende itempje.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die heeft ook vast een mening over meneer Tan.
Bedankt Nico.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb er altijd een beetje moeite mee als een volwassen man mij aanspreekt alsof ik een kleuter ben. Hij maakt alles wat mooi is aan voetbal kapot met egocentrisch gekwek, slecht acteerwerk en schaamteloze zelfverheerlijking. In het hoofd van Humberto Tan is het voor eeuwig Sesamstraat. Hij blijft Eredivisie Live presenteren alsof er aan kinderen van vijf jaar wordt uitgelegd hoe boter nu eindelijk wordt gemaakt. Daarom schreeuwt hij ook altijd zo. Dat wij het goed horen. Want wij zijn niet goed bij ons hoofd, dat is de rotsvaste overtuiging van Humberto Tan, dat je de kijkers moet toespreken alsof je net een grote bah hebt gedaan. Als ik naar Humberto luister is het alsof ik gebukt voor hem sta, en hem moet laten zien dat ik zelf al heel goed mijn billen kan afvegen. Humberto infantiliseert zijn publiek, hij kreeg het afgelopen zondag voor elkaar een hele middag topamusement in zijn eentje de nek om te draaien. Iedereen die zondag naar EredivisieLive keek zag een slecht toneelstuk met in de hoofdrol een d-acteur, nooit is hij oprecht geraakt, nooit ziet hij de emotie, altijd is hij bezig met het schijtlollig geformuleerde bruggetje naar het volgende itempje.
Die man schijnt een prettige uitstraling te hebben, dat geloof ik wel, maar die mag stuntelen en kwekken en uit z'n nek lullen en als je dan een net pak draagt en er glad geschoren uitziet dan ben je een goeie presentator, maar ik dacht dat anchorman een vak was.
Wat is daar mis mee?quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:22 schreef Caland het volgende:
Ah ze gaan nu Humberto Tan met Oprah vergelijken.
Dat zou ik totaal niet op prijs stellen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:22 schreef Caland het volgende:
Dat is best racistisch eigenlijk.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:22 schreef Caland het volgende:
Lijken allebei op Zwarte Piet.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:22 schreef Caland het volgende:
Dat compenseert ze met haar tetten.quote:
Of Tiger Woods, of Michael Jordan.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:24 schreef Kenju het volgende:
Inderdaad onzin om twee mensen te vergelijken, alleen maar omdat ze een talkshow hebben. Dadelijk gaan ze hem ook vergelijken met Arsenio...
Tiger Woods is trouwens meer Aziaat dan zwart. Maar goed de logica is ongeveer van gelijke mate...quote:
Jaloers?quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:25 schreef Shreyas het volgende:
Jinek is echt een dom blondje, waarom is zij nog op televisie?
Ze zal haar kwaliteiten hebben.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:25 schreef Shreyas het volgende:
Jinek is echt een dom blondje, waarom is zij nog op televisie?
quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:26 schreef Mani89 het volgende:
Wow Humberto is al bijna 50, black dont crack.
Op een blond wijfquote:
Daar wonen er veel van in Afrika.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:27 schreef superniger het volgende:
Waarom hebben bijna alleen maar negers ebola?
Vond het juist ontzettend nep. 'Kijk ons eens rechts zijn', en dan ook nog eens een soort van Fox News willen zijn door mensen te selecteren op uiterlijk en een vooringenomen standpunt.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:27 schreef opperkleurder het volgende:
Jinek was op de bank van WNL altijd wel goed.
Haha, dan heb je zeker nog nooit naar Fox News gekeken. Dat is puur amusement.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:28 schreef Kenju het volgende:
[..]
Vond het juist ontzettend nep. 'Kijk ons eens rechts zijn', en dan ook nog eens een soort van Fox News willen zijn door mensen te selecteren op uiterlijk en een vooringenomen standpunt.
Wacht maar tot je het zelf hebt.quote:
Nee, jij wel?quote:
Okquote:
Gelukkig hebben ze in Afrika de luchtvaart nog niet uitgevonden.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat zou niet hoeven te gebeuren als ze het houden waar het ontstaan is.
Mwa, ze zijn wel erg extreem vaak, maar ze hebben ook wel inhoud. Maar de overeenkomst is een vooringenomen standpunt waarbij objectiviteit minder belangrijk is. WNL doet dat ook. En met de Telegraaf zelfs nog een stuk meer.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Haha, dan heb je zeker nog nooit naar Fox News gekeken. Dat is puur amusement.
Dat is voor het Westen nog wat te handlen hoor.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze in Afrika de luchtvaart nog niet uitgevonden.
Dat doen alle Nederlandse media helaas.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:32 schreef Kenju het volgende:
[..]
Mwa, ze zijn wel erg extreem vaak, maar ze hebben ook wel inhoud. Maar de overeenkomst is een vooringenomen standpunt waarbij objectiviteit minder belangrijk is. WNL doet dat ook. En met de Telegraaf zelfs nog een stuk meer.
wat maakt volgen jou een goede talkshowquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:35 schreef opperkleurder het volgende:
Het doet me pijn om te zeggen, maar zelfs Pauw is beter.
Het valt of staat vaak bij de gasten, maar het heeft ook met het format en de host te maken. Ik hou wel van scherpe vragen en snelheid. Beetje interactie tussen meer dan 2 mensen. Knevel en v/d Brink vond ik qua format heel leuk.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wat maakt volgen jou een goede talkshow
Racist.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:39 schreef Halcon het volgende:
Straks mag Tan er ook nog iets over zeggen?
Jij hebt het script?quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:39 schreef Halcon het volgende:
Straks mag Tan er ook nog iets over zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |