Van harte welkom in het officiële TV Slowchat topic. Dit topic is tot stand gekomen, nadat in 2009 de succesvolle SBS zondagavondreeks was begonnen, welke helaas tot haar einde is gekomen in juli 2010. Sindsdien is het topic gepromoveerd tot een algemene tv slowchat topic.
In dit topic kan dus gepraat worden over alle series, films, documentaires en over wat ze nog meer aan ons lieve kijkbuiskinderen aanbieden Maar natuurlijk is hier ook de vrijheid om over alles te praten wat je bezig houdt als je geen tv aan het kijken bent. Want ook dat kan in Nederland!
Op de zondagavond is het SBS 6 gehalte hoger dan gebruikelijk. Iedereen is van harte welkom om mee te kijken naar spraakmakende programma's zoals Undercover in Nederland, Red mijn Vakantie, Smaakpolitie, Wegmisbruikers, Reportage en Bonje met de Buren. Ook kijken we stiekem wel eens Spuiten en Slikken
• Behandel elkaar met respect Zoals de moeder van Stampertje zou zeggen: als je niks aardigs kan zeggen, kan je beter je mond houden! Toch stout geweest? Dan mag je hier een dag je straf uitzitten: FMT
• Heb je een nieuwe UI? Geef dat dan even aan in dit topic. Omdat niet meer vanuit de Wiki wordt gewerkt moet de TS de OP aanpassen. Zet wel even je UI in [code] tags zodat de TS alleen maar hoeft te knippen en plakken.
• Word je aangehouden door wegmisbruikers of geconfronteerd door Alberto Stegeman? Wees dan sociaal en doe ons even de groetjes
• Heb je de LAPO (Last Post) in het topic. Maak een nieuwe aan! Uitzondering op de Zondag tussen 18:00uu en 23:59uur. Dan is het gewoon de snelste die het nieuwe topic opent, omdat er dan weer sneller gepost kan worden, aangezien het tempo een stuk hoger ligt dan normaal.
En een keurmerk van Rob!
SPOILER: Waar gaan we meeten?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En natuurlijk onze held op bazencamping De Berckt
SPOILER: FOK! Woordenboek
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
Op zondag 12 oktober 2014 17:14 schreef n00b13 het volgende: Hé. Hier zitten nog wel wat nerds. Ik probeer windows 8 op een externe HD te installeren met WinToUSB, maar hij wil niet booten. Iemand een idee?
[Stu mode] Ja, koop een Mac [/Stu mode]
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Op zondag 12 oktober 2014 17:14 schreef n00b13 het volgende: Hé. Hier zitten nog wel wat nerds. Ik probeer windows 8 op een externe HD te installeren met WinToUSB, maar hij wil niet booten. Iemand een idee?
Studiotje weet dit vast wel
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
Het gaat ook helemaal niet om Windows maar die graftool om Windows op USB te installeren en mijn incapabele vaardigheden om partities aan te maken die kunnen booten.
Op zondag 12 oktober 2014 17:45 schreef n00b13 het volgende: [..] Het gaat ook helemaal niet om Windows maar die graftool om Windows op USB te installeren en mijn incapabele vaardigheden om partities aan te maken die kunnen booten.
Partieties maken etc is al allemaal ver boven mijn pet
Op zondag 12 oktober 2014 17:49 schreef n00b13 het volgende: [..] De computer moet weten welke zooi gedraaid moet worden. Daarvoor heb je een mbr. Maar deze tool maakt dat niet. Dus ik snap het niet.
Ik snap dat al niet. Maargoed. Weet dan ook niet wat partities eigenlijk zijn etc.
Op zondag 12 oktober 2014 17:50 schreef MrBanaan1 het volgende: [..] Ik snap dat al niet. Maargoed. Weet dan ook niet wat partities eigenlijk zijn etc.
Het geheugen van je computer verdeeld over verschillende schijven, bijvoorbeeld de C: en D: schijf. Dan is C een partitie en D is een partitie.
Als ik me niet vergis
Op zondag 12 oktober 2014 17:52 schreef Maraca het volgende: [..] Het geheugen van je computer verdeeld over verschillende schijven, bijvoorbeeld de C: en D: schijf. Dan is C een partitie en D is een partitie. Als ik me niet vergis
Op zondag 12 oktober 2014 17:55 schreef n00b13 het volgende: [..] Precies. Een harde schijf kan verdeeld worden over verschillende partities. Dan lijkt het net of er meerdere schijven zijn. C D etc. Zijn op de meeste computers een fysieke schijf.
Ik weet dat mijn SSD en HDD 2 aparte schijven zijn. Maar ik zou dus van mn 2TB HDD virtueel 2 1TB schijven kunnen maken?
Op zondag 12 oktober 2014 17:57 schreef MrBanaan1 het volgende: [..] Ik weet dat mijn SSD en HDD 2 aparte schijven zijn. Maar ik zou dus van mn 2TB HDD virtueel 2 1TB schijven kunnen maken? Wat is daar het nut dan van
Op zondag 12 oktober 2014 17:58 schreef MrBanaan1 het volgende: [..] Zijn er geen sites waar je zenders live kunt streamen? Weet dat dat wel bestaat voor Amerikaanse zenders.
Nee, vaak heb je daar ook een tv abbo voor nodig Dan is het een extra dienst
Op zondag 12 oktober 2014 17:59 schreef MrBanaan1 het volgende: [..] Nee ik bedoel niet perse legaal Sport wordt ook allemaal live van tv gestreamed bijv.
Pff.. geen idee
Op zondag 12 oktober 2014 18:00 schreef Stickertje het volgende: [..] Mijn opgesplitste D schijf gebruik ik voor downloads, hoef ik niet door mappen te gaan zoeken
Heb gewoon een mapje met downloads op ssd voor bestanden etc, en voor de grotere op de hdd een mapje.
Op zondag 12 oktober 2014 18:05 schreef MrBanaan1 het volgende: [..] Heb gewoon een mapje met downloads op ssd voor bestanden etc, en voor de grotere op de hdd een mapje.
Op zondag 12 oktober 2014 18:00 schreef n00b13 het volgende: [..] Nou. Dan kun je bijvoorbeeld een ander besturingssysteem installeren op die partitie. Bovendien als je Windowspartitie stuk is en bijvoorbeeld corrupt raakt. Dan zijn de bestanden op de andere partitie gewoon dikke prima.
Dus eigenlijk ter preventie? Maar hoe kan windows corrupt gaan dan
Op zondag 12 oktober 2014 18:06 schreef MrBanaan1 het volgende: [..] Dus eigenlijk ter preventie? Maar hoe kan windows corrupt gaan dan En btw, waarom zou ik 2 besturingssystemen willen
Op zondag 12 oktober 2014 18:06 schreef MrBanaan1 het volgende: [..] Dus eigenlijk ter preventie? Maar hoe kan windows corrupt gaan dan En btw, waarom zou ik 2 besturingssystemen willen
Ik heb 2 besturingssystemen om te kunnen gamen/photoshoppen (Windows) en programmeren (Linux)
Hier heb je toch geen kut aan? Alsof je alles kijkt/gezien hebt. En zelfs dan, waarom zou je alles downloaden Meeste series kijk ik gewoon online, uurtje of 2 3 nadat ze in de VS op tv waren.
Op zondag 12 oktober 2014 18:07 schreef Pizzalucht het volgende: [..] Ik heb 2 besturingssystemen om te kunnen gamen/photoshoppen (Windows) en programmeren (Linux)
Op zondag 12 oktober 2014 18:08 schreef Maraca het volgende: Pizzaaaaaaaa! Geldt je aanbod nog dat ik live tv mag kijken via jou? Wil vanavond toch wel graag UiN zien
Op zondag 12 oktober 2014 18:07 schreef MrBanaan1 het volgende: [..] Hier heb je toch geen kut aan? Alsof je alles kijkt/gezien hebt. En zelfs dan, waarom zou je alles downloaden Meeste series kijk ik gewoon online, uurtje of 2 3 nadat ze in de VS op tv waren.
Klopt, maar veel dingen kijk ik ook later, en het is gewoon tof om een grote verzameling te hebben En andere mensen kijken ook naar mijn media met Plex
Op zondag 12 oktober 2014 18:25 schreef Pizzalucht het volgende: [..] Dat lijkt me wel, hij gaat heus niet een hele nieuwe vermomming bedenken alleen voor dit programma
Nou ja, hij kan ook als zichzelf gaan