Geen idee. Is nu toch nieuws?quote:
Genoeg online chatrubate toch banaantjequote:
Klopt, maar veel dingen kijk ik ook later, en het is gewoon tof om een grote verzameling te hebbenquote:Op zondag 12 oktober 2014 18:07 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Hier heb je toch geen kut aan? Alsof je alles kijkt/gezien hebt. En zelfs dan, waarom zou je alles downloadenMeeste series kijk ik gewoon online, uurtje of 2 3 nadat ze in de VS op tv waren.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:09 schreef AF_ het volgende:
[..]
Genoeg online chatrubate toch banaantje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze smelten de kazen!
quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:11 schreef Stickertje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
[..]er is iemand die fylax heet daaropSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(she/her)
Die niet gebruikt isquote:Op zondag 12 oktober 2014 18:13 schreef Toto69 het volgende:
He ik zie deze nu pas[ afbeelding ] dit was met de opnames van die commercial
Welke?quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:13 schreef Toto69 het volgende:
He ik zie deze nu pas[ afbeelding ] dit was met de opnames van die commercial
het was geen vraag, het is echt zoquote:Op zondag 12 oktober 2014 18:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
geen idee, google het zou ik zeggen
Okequote:Op zondag 12 oktober 2014 18:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kieskeurig, maar dit was de opname bij de enige commercial die niet is uitgezonden
quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:15 schreef Stickertje het volgende:
[..]
plaats screenshot zo dat ik het in de toekomst kan gebuiken
Alberto zit in het kind?quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:16 schreef Pizzalucht het volgende:
Alberto in het publiekZe laten hem niet eens zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |