Het antwoord op allesquote:Op zondag 12 oktober 2014 17:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
[Stu mode] Ja, koop een Mac [/Stu mode]
Het gaat ook helemaal niet om Windows maar die graftool om Windows op USB te installeren en mijn incapabele vaardigheden om partities aan te maken die kunnen booten.quote:
Partieties maken etc is al allemaal ver boven mijn petquote:Op zondag 12 oktober 2014 17:45 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Het gaat ook helemaal niet om Windows maar die graftool om Windows op USB te installeren en mijn incapabele vaardigheden om partities aan te maken die kunnen booten.
De computer moet weten welke zooi gedraaid moet worden. Daarvoor heb je een mbr. Maar deze tool maakt dat niet. Dus ik snap het niet.quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:47 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Partieties maken etc is al allemaal ver boven mijn pet
De blonde of de brunette?quote:
Ik snap dat al niet. Maargoed. Weet dan ook niet wat partities eigenlijk zijn etc.quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:49 schreef n00b13 het volgende:
[..]
De computer moet weten welke zooi gedraaid moet worden. Daarvoor heb je een mbr. Maar deze tool maakt dat niet. Dus ik snap het niet.
Het geheugen van je computer verdeeld over verschillende schijven, bijvoorbeeld de C: en D: schijf. Dan is C een partitie en D is een partitie.quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:50 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik snap dat al niet. Maargoed. Weet dan ook niet wat partities eigenlijk zijn etc.
#nerdquote:Op zondag 12 oktober 2014 17:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het geheugen van je computer verdeeld over verschillende schijven, bijvoorbeeld de C: en D: schijf. Dan is C een partitie en D is een partitie.
Als ik me niet vergis
Precies.quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het geheugen van je computer verdeeld over verschillende schijven, bijvoorbeeld de C: en D: schijf. Dan is C een partitie en D is een partitie.
Als ik me niet vergis
Maar.. Albertoquote:Op zondag 12 oktober 2014 17:55 schreef Stickertje het volgende:
Code Rood: Ferry Doedens komt op rtl bij life4you
Vermijd als je het vermijden kan
Boycotquote:Op zondag 12 oktober 2014 17:55 schreef Stickertje het volgende:
Ik moet toch terugkijken, dus ik skip Ferry welquote:
oh ja, geen tv abboquote:Op zondag 12 oktober 2014 17:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik moet toch terugkijken, dus ik skip Ferry wel
Ik weet dat mijn SSD en HDD 2 aparte schijven zijn. Maar ik zou dus van mn 2TB HDD virtueel 2 1TB schijven kunnen maken?quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:55 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Precies.
Een harde schijf kan verdeeld worden over verschillende partities. Dan lijkt het net of er meerdere schijven zijn.
C D etc. Zijn op de meeste computers een fysieke schijf.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:55 schreef Stickertje het volgende:
Zijn er geen sites waar je zenders live kunt streamen? Weet dat dat wel bestaat voor Amerikaanse zenders.quote:
kan je je shit makkelijker terugvindenquote:Op zondag 12 oktober 2014 17:57 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik weet dat mijn SSD en HDD 2 aparte schijven zijn. Maar ik zou dus van mn 2TB HDD virtueel 2 1TB schijven kunnen maken?
Wat is daar het nut dan van
Heeft m'n lieverd al gezongen?quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:58 schreef Fylax het volgende:
Ik laat wel weten als Aberto bij Life4You komt.
Nee, vaak heb je daar ook een tv abbo voor nodigquote:Op zondag 12 oktober 2014 17:58 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Zijn er geen sites waar je zenders live kunt streamen? Weet dat dat wel bestaat voor Amerikaanse zenders.
Gaat Alberto zingen?quote:
Nee ik bedoel niet perse legaalquote:Op zondag 12 oktober 2014 17:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, vaak heb je daar ook een tv abbo voor nodigDan is het een extra dienst
Ferry welquote:
Mappenquote:Op zondag 12 oktober 2014 17:58 schreef Stickertje het volgende:
[..]
kan je je shit makkelijker terugvinden
Pff.. geen ideequote:Op zondag 12 oktober 2014 17:59 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nee ik bedoel niet perse legaalSport wordt ook allemaal live van tv gestreamed bijv.
Mijn opgesplitste D schijf gebruik ik voor downloads, hoef ik niet door mappen te gaan zoekenquote:
Nou.quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:57 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik weet dat mijn SSD en HDD 2 aparte schijven zijn. Maar ik zou dus van mn 2TB HDD virtueel 2 1TB schijven kunnen maken?
Wat is daar het nut dan van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |