mew...ik weet niet of ik daar zin in heb nou hoor.. effe rondzappen enzoquote:Op maandag 13 oktober 2014 00:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vooral filmpje kijken is wel handig in dit geval.
Nee, eigenlijk niet, ik vergeet altijd namen van albums of platenquote:Op maandag 13 oktober 2014 00:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Doe jij nog mee aan dit topic?
MUZ / FOK! album top 100 allertijden 2014 - 2
Neuh, ik haat top 100's aller tijden, steeds dezelfde shitzooi.quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Doe jij nog mee aan dit topic?
MUZ / FOK! album top 100 allertijden 2014 - 2
Bedankt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
Neuh, ik haat top 100's aller tijden, steeds dezelfde shitzooi.
Jouw lijst was wel ok en wanneer ik er 1 neerzet dan stemt daar niemand op.quote:
Ja, en hij snapt niet waarom, dat is het hem juistquote:Op maandag 13 oktober 2014 00:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Moet die arme man de hele dag in zijn bed liggen?
Ik zou dat ook niet snappen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, en hij snapt niet waarom, dat is het hem juist
Ik heb de zieke buurvrouw al koffie gebrachtquote:
Er wordt niet gestemd. Er wordt gewoon geteld wie de meeste punten heeft en dan willen we natuurlijk niet dat al die bagger als The Eagles, Pink Floyd, Queen, U2 enzo de overhand krijgt, dus even een mooi lijstje in elkaar flansen om de betere LP's hoog te krijgen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
Jouw lijst was wel ok en wanneer ik er 1 neerzet dan stemt daar niemand op.
Dat lijkt me juist het enige wat er nog wel goed lijkt te gaan....met eten naar verpleegsters gooien is altijd plus 1.quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:51 schreef FANN het volgende:
Hij had ook eten naar de verpleegster gegooid, dus dat gaat niet goed daar...
wat een toestandquote:Op maandag 13 oktober 2014 00:41 schreef FANN het volgende:
Ik was vanavond even bij mijn Pa op bezoek en ik had vrijdag druiven en een banaan voor hem
meegenomen enzo, maar ook een mesje om die bananen in stukkies te snijden anders eet ie
het niet, maar ik had dat mesje dus achtergelaten zodat de volgende bezoeker dat ook
zou kunnen doen, maar nou had ie gister zijn infuus ermee stukgesnedenomdat ie niet
snapte waar hij aan vast zat en hij wilde zijn bed uit, wat helemaal niet mag
En mijn broer was er, dus die had het meegenomen dat mesje dan, maar ja, zonder dat
mesje was ie ook al drie keer zijn bed uitgeklommen had ie die zooi gewoon losgetrokken
en daarna ook weer , hij snapt het niet ...
Maar ik kon mezelf wel voor de kop slaanwas niet erg slim van mij, maar ja niet aan gedacht
Ja, want hij heeft evenwichtsstoringen daarom is hij al een paar keer gevallen, en daaromquote:Op maandag 13 oktober 2014 01:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En dan moet ie maar blijven liggen?
Maar jij mag dat, jij bent nog niet dement voor zover ik weet danquote:
mja ,,,hij was nu zo mak als een lammetje, ze hadden hem volgestopt met één ofquote:Op maandag 13 oktober 2014 07:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat lijkt me juist het enige wat er nog wel goed lijkt te gaan....met eten naar verpleegsters gooien is altijd plus 1.
ja, is ook best triest, maar ja, niet veel aan te doen..quote:
en niet eens in Marokkoquote:
Nah, nee eigenlijk niet grappig, maar ook het heeft ook weinig zin om er heel dramatisch overquote:Op maandag 13 oktober 2014 12:10 schreef Lienekien het volgende:
Ik lees heel sporadisch wel eens mee.
Toch ook wel een beetje grappig, FANN? Je zult al de nodige dingen gewend zijn met je vader.
Ik ben benieuwd hoe het met de kat van Kingstown is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |