Zit mrs PP in dr zwarte leggins maar te wachten ,,,quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ga de hele nacht dromen over geruite leggins.
Die ligt te slapen op de bank met jogging broek.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Zit mrs PP in dr zwarte leggins maar te wachten ,,,
EN je schopt dr niet ff naar dr bed ?quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die ligt te slapen op de bank met jogging broek.
Waarom?quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
EN je schopt dr niet ff naar dr bed ?
heb je naar "nieuwe buren" gekeken?quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Bedacht net dat dat niet altijd slim is ..
Niet dat ik het weetquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:41 schreef just me het volgende:
[..]
heb je naar "nieuwe buren" gekeken?
het liep erg slecht af met die manquote:
Niet gezien dus...quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:00 schreef just me het volgende:
[..]
het liep erg slecht af met die man
maar wel meteen gaan slapen en niet steeds terugkomenquote:
Ik was al weg maar jij bleef ..quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:00 schreef just me het volgende:
[..]
maar wel meteen gaan slapen en niet steeds terugkomen
Die Kerstboom is gejat van de Germanen, die versierde kale bomen om de boomgeesten tequote:Op zondag 12 oktober 2014 22:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ok, wtf heeft die kerstboom voor nut?
Pro-Tip: Eerst alles lezen en dan pas reageren. Geldt trouwens niet voor jou, want dan zou het een stuk minder leuk worden.quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:22 schreef FANN het volgende:
ow... het gaat al over héél iets anders, mosterd na de maaltijd dus
Ja, zou beter zijn, maar dan is iedereen al naar bed en valt er niet veel meer te reagerenquote:Op maandag 13 oktober 2014 00:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Pro-Tip: Eerst alles lezen en dan pas reageren. Geldt trouwens niet voor jou, want dan zou het een stuk minder leuk worden.
Ik had nog een dierenleed-topic voor je geopend in NWS btw.quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:24 schreef FANN het volgende:
Ja, zou beter zijn, maar dan is iedereen al naar bed en valt er niet veel meer te reageren
ow... waar gaat het nu weer over?quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik had nog een dierenleed-topic voor je geopend in NWS btw.
Ga die barbaarse Piet daar maar even de huid volschelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |