Bij de eerste 2 eindigen in Q1. Beetje een dom systeem maar vooruit.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:55 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kijk dit nooit hè, maar hoe komen die 10 anderen in de Q2?
Er kunnen er niet 10 bij de eerste 2 eindigenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Bij de eerste 2 eindigen in Q1. Beetje een dom systeem maar vooruit.
Zijn er dan meerdere Q1? Want toen ik eerder keek was FP4 bezig.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Bij de eerste 2 eindigen in Q1. Beetje een dom systeem maar vooruit.
Ah zo, thanksquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er kunnen er niet 10 bij de eerste 2 eindigen
De eerste 2 uit Q1 komen erin + de beste 10 van de eerste 3 vrije trainingen
We hebben in het afgelopen uur (ongeveer) FP4 en Q1 gehad. Plekken 13 t/m de rest op de grid voor morgen zijn bepaald in Q1, pole t/m P12 wordt nu bepaald in Q2.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zijn er dan meerdere Q1? Want toen ik eerder keek was FP4 bezig.
En rood/oranje bij de naam is snelste overall/personal best bij de meetpunten?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
We hebben in het afgelopen uur (ongeveer) FP4 en Q1 gehad. Plekken 13 t/m de rest op de grid voor morgen zijn bepaald in Q1, pole t/m P12 wordt nu bepaald in Q2.
Zoiets denk ik ja, hoewel het ook kan slaan op de tijd over alleen die sector ipv de tussentijd daarquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En rood/oranje bij de naam is snelste overall/personal best bij de meetpunten?
Doviziozoquote:
Dovisowiesoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ook nooitquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:30 schreef Nober het volgende:
Wie is Samantha van Wijk (ja de presentatrice presentator) maar heb er verder nog nooit van gehoord.
Omdat hij in de World Superbikes rijdt.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:59 schreef Nober het volgende:
Jullie weten dit.
Waarom rijdt Van der Mark geen MotoGP?
Hij is dus niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Omdat hij in de World Superbikes rijdt.
Mja, het is ook niet zo dat er in de Superbikes koekenbakkers rondrijdenquote:Op zondag 29 maart 2015 15:55 schreef Nober het volgende:
Waarom zesentwintig vrije trainingen en dan ook nog een warm-up? Ga gewoon racen!
[..]
Hij is dus niet goed genoeg.
Preciesquote:Op zondag 29 maart 2015 16:57 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Hopen op een ouderwetse kopgroep van een man of 10
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |