Ik heb sinds deze maand KPN ipv UPC, maar ik begin zo langzamerhand het idee te krijgen dat je bij KPN de geluids"track" niet kunt veranderenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:49 schreef Beach het volgende:
Brits commentaar is veel beter (James Witham) maar ik ben allang blij dat het hier beschikbaar is zonder Sport1 te hoeven hebben.
Er is geen Brits commentaar bij de MotoGP voor Eurosport, want de rechten in de UK zitten bij BT sports.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb sinds deze maand KPN ipv UPC, maar ik begin zo langzamerhand het idee te krijgen dat je bij KPN de geluids"track" niet kunt veranderen
Kunstlicht.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:55 schreef Lavenderr het volgende:
Het valt me op dat de motors allemaal zo glimmen. Veel meer dan anders, of is dat verbeelding?
Het heeft wel echt wat speciaals vind ik altijd. En die blauwe vlammen uit de uitlatenquote:
Je ziet zelfs van iedereen in beeld in welke sector ze zitten en of ze daar snel zijn of nietquote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:13 schreef franklop het volgende:
Blij dat ze hier wel gewoon alle graphics tonen en niet proberen naar een app te loodsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |