Beter doe je dat ergens anders en blijf je gewoon ontopic.quote:
mi-fucking-auw.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:12 schreef SiIk het volgende:
[..]
Beter doe je dat ergens anders en blijf je gewoon ontopic.
Rawr.quote:
Als ze iets anders maar slikt als zoete koek hihaho.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Match met een chick nu die serieus doorvraagt over Tindergedrag van anderen.
Ze slikt de verzonnen analyses als zoete koek.
Dit meisje heeft wel aanleg om mijn date te mogen worden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:45 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Als ze iets anders maar slikt als zoete koek hihaho.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dit meisje heeft wel aanleg om mijn date te mogen worden.
Wie weet heeft ze wel zin in wat vitamine Gib
Never heard that one beforequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:35 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben er even klaar mee hier, dus van mij geen verhalen.
Wen er maar aanquote:
Aandacht he?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:20 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Waarom ben je nog niet weg dan?
Lazer op me je aandacht. Ik wil best dingen gaan posten over tinder en dates, maar ik ben wat klaar met een paar mensen die via DM poeslief doen terwijl ze hier gewoon lopen te klooien. Als ik ergens kriebelig van word.quote:
Je wilt gaan posten over tinder? Heb je dat weer voor de 38ste keer geinstalleerd dan?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:22 schreef yats het volgende:
[..]
Lazer op me je aandacht. Ik wil best dingen gaan posten over tinder en dates, maar ik ben wat klaar met een paar mensen die via DM poeslief doen terwijl ze hier gewoon lopen te klooien. Als ik ergens kriebelig van word.
Niet allemaal hoor.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:22 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Tjah dat is met alle mannen hier op het moment en maar zeiken dat het aan de vrouwen ligt.
Soort zoekt soort blijkbaar.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:22 schreef yats het volgende:
[..]
Lazer op me je aandacht. Ik wil best dingen gaan posten over tinder en dates, maar ik ben wat klaar met een paar mensen die via DM poeslief doen terwijl ze hier gewoon lopen te klooien. Als ik ergens kriebelig van word.
Ik heb het er welgeteld drie keer vanaf gehad. Nou nou, wat veel zeg. Ik heb hier recent iemand zien posten die het volgens mij al tientallen keren verwijderd en weer geïnstalleerd heeft.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:23 schreef SiIk het volgende:
[..]
Je wilt gaan posten over tinder? Heb je dat weer voor de 38ste keer geinstalleerd dan?
Eh, nee hoor, daar ben ik eerlijk in. Het ligt volledig aan mij dat ik vanavond niet date.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:22 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Tjah dat is met alle mannen hier op het moment en maar zeiken dat het aan de vrouwen ligt.
quote:
Neequote:
Windvaan. Vanmiddag zei je nog dat je er klaar mee was.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:44 schreef yats het volgende:
[..]
Nee
On topic dan maar : een leuke match erbij, nu maar even kijken hoe het gesprek verder loopt.
Naast de pot aan het piesen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:57 schreef artelligence het volgende:
Whaha uit verveling weer eventjes geswiped. Twee matches er bij.
Ach, je kent mijn bijnaam?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Windvaan. Vanmiddag zei je nog dat je er klaar mee was.
Ik ben vrijgezel, ik hoef me niet te verantwoordenquote:
Wat is dat voor slap gelul yats. Je wilt een date (anders zit je niet op tinder), niks mis mee om daar ook voor uit te komen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:04 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, je kent mijn bijnaam?
En ja, ik was klaar met wat voor verwachtingen dan ook. Ik maak er nu gewoon een gezellig gesprek van en zie wel of zij op een date aanstuurt of niet.
Dit gaat 'm dus waarschijnlijk nog echt worden ook.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:08 schreef Lindgren. het volgende:
Tijdenlang een beetje stom ploeteren en er dan in het uitgaansleven achter komen hoe verdomd makkelijk het in real life ook alweer was.Binnenkort daten met een meisje dat ik tegen ben gekomen met uitgaan.
Heb Tinder inmiddels een beetje afgezworen. Hier en daar nog een verdwaalde swype, maar echt serieus niet meer.
Al kom ik hier waarschijnlijk over een week wel weer op terug.
Ja, is ze al bij je ingetrokken?quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit gaat 'm dus waarschijnlijk nog echt worden ook.Wat is deze.
Ik moest ook aan dit topic denken.quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:26 schreef UnicornFarts het volgende:
Er waren er toch een aantal hier die Snapchat gebruiken?
Wat een baas ben je ook!quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:25 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Potverdommeheb je er na 1 nacht slapen ook weer 10 matches bij
Vleeskeurfabriek is on
Ik bedoel meer dat ik er niet direct vanuit ga dat een match ook automatisch tot een date leid,quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:54 schreef habitue het volgende:
[..]
Wat is dat voor slap gelul yats. Je wilt een date (anders zit je niet op tinder), niks mis mee om daar ook voor uit te komen.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:31 schreef yats het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik er niet direct vanuit ga dat een match ook automatisch tot een date leid,
Pic in DM gaarnequote:Op zondag 12 oktober 2014 11:25 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Vleeskeurfabriek is on
Daar gaat niemand vanuit. (hoop ik)quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:31 schreef yats het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik er niet direct vanuit ga dat een match ook automatisch tot een date leid,
Zou wel heel naief zijnquote:Op zondag 12 oktober 2014 11:51 schreef habitue het volgende:
[..]
Daar gaat niemand vanuit. (hoop ik)
Hier weer 0quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:25 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Vleeskeurfabriek is on
Jawel uiteraard, als ze tegen me praat verwacht ik een date. En anders vraag ik het gewoon 8 keer tot nee ja is.quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:51 schreef habitue het volgende:
[..]
Daar gaat niemand vanuit. (hoop ik)
Hier ook hoor, maar dan ook weinig geswiped, zal vanmiddag weer eens een berg doenquote:
Dat heb ik ook wel 'squote:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:33 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel 'sAlleen ik heb er gisteren een hele shitload naar rechts geflikkerd
zonder echt te kijken. Nadeel, ik zit bij mijn ouders dit weekend en die wonen dichtbij de Duitse grens...
Heb ik er potdomme een shitload aan Duitsers tussen zitten die amper to geen Engels kunnen
Nou moet ik weer mijn BratwurstenDeutsch toepassen, wat nogal tot hilarische gesprekken heeft geleid
Faxie, is dit je kloon?quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:48 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook de hele meuk naar rechts gegooid. En nog 0
quote:
Waar zie je een depressieve post van mij? Ik heb alleen gepost dat ik wel zie waar het met mijn matches heen gaat en laat hen op een date aansturen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:17 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Kunnen jij en yats niet ergens anders depressief zijn? Godverdomme
Die houdt je wel bezig ja...quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Meer op Blendr aan het kijken though.
Niet om je te hosselen. Iedereen klaagt hier over geen matches en jij had er 10 dus wilde weten of je eruit ziet als Ryan Gosseling maar ik zag dat je vals had gespeeldquote:Op zondag 12 oktober 2014 11:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Weinig nut, lopen al gesprekken
Neequote:Op zondag 12 oktober 2014 13:17 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Kunnen jij en yats niet ergens anders depressief zijn? Godverdomme
Het is toch een hele ervaring voor mij hoorquote:Op zondag 12 oktober 2014 14:13 schreef UnicornFarts het volgende:
Vertellen dat er een match is is imo geen ervaring. Als een aantal andere dat gaan doen is het topic zo vol.
Het is bloed irritant net als hier 20x in een topic te moeten lezen dat vrouwen kuthoeren zijn alleen maar omdat jullie geen gesprek kunnen knopen of het zelf verpesten met claimerig gedoequote:Op zondag 12 oktober 2014 14:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het is toch een hele ervaring voor mij hoor
Kan ik er wat aan doen, dat het een spamsnol is van een Duitse sitequote:Op zondag 12 oktober 2014 14:19 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Het is bloed irritant net als hier 20x in een topic te moeten lezen dat vrouwen kuthoeren zijn alleen maar omdat jullie geen gesprek kunnen knopen of het zelf verpesten met claimerig gedoe
Jij snapt hetquote:Op zondag 12 oktober 2014 14:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het is toch een hele ervaring voor mij hoor
Was leukquote:Op zondag 12 oktober 2014 14:45 schreef Chai het volgende:
Haha gisteren dus weer een match, vannacht afgesproken, lkkr geneukt, maar geen relatiemateriaal, dus bye bye.![]()
Lees je toch niet...quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:39 schreef Faxie het volgende:
Over de zoveelste match lezen is ook irritant
Goed bezig.quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:45 schreef Chai het volgende:
Haha gisteren dus weer een match, vannacht afgesproken, lkkr geneukt, maar geen relatiemateriaal, dus bye bye.![]()
quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:45 schreef Chai het volgende:
Potverdimme. Dat wordt neuken.quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:25 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Vleeskeurfabriek is on
Sodeju UF, je komt even met gestrekt been erin. Maar om je een plezier te doen een concretere post. Ik ben in gesprek met twee matches, een komt uit Polen en heeft (nog steeds) geen flauw idee wat ze in Arnhem zoekt/hoe ze hier terecht gekomen is. Het is gewoon grappig om daarover mee te ouwehoeren (ik zou ook niet weten wat iemand vanuit het buitenland hier moet), en de ander studeert in Nijmegen, komt tot nu toe gezellig over en ik kijk verder wel hoe of wat.quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:19 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Het is bloed irritant net als hier 20x in een topic te moeten lezen dat vrouwen kuthoeren zijn alleen maar omdat jullie geen gesprek kunnen knopen of het zelf verpesten met claimerig gedoe
Hoe kom ik er toch bij dat jij een relatie hebt?quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:45 schreef Chai het volgende:
Direct roodquote:Op zondag 12 oktober 2014 15:12 schreef yats het volgende:
[..]
Sodeju UF, je komt even met gestrekt been erin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |