Zou wel heel naief zijnquote:Op zondag 12 oktober 2014 11:51 schreef habitue het volgende:
[..]
Daar gaat niemand vanuit. (hoop ik)
Hier weer 0quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:25 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Potverdommeheb je er na 1 nacht slapen ook weer 10 matches bij
Vleeskeurfabriek is on
Jawel uiteraard, als ze tegen me praat verwacht ik een date. En anders vraag ik het gewoon 8 keer tot nee ja is.quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:51 schreef habitue het volgende:
[..]
Daar gaat niemand vanuit. (hoop ik)
Hier ook hoor, maar dan ook weinig geswiped, zal vanmiddag weer eens een berg doenquote:
Dat heb ik ook wel 'squote:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:33 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel 'sAlleen ik heb er gisteren een hele shitload naar rechts geflikkerd
zonder echt te kijken. Nadeel, ik zit bij mijn ouders dit weekend en die wonen dichtbij de Duitse grens...
Heb ik er potdomme een shitload aan Duitsers tussen zitten die amper to geen Engels kunnen
Nou moet ik weer mijn BratwurstenDeutsch toepassen, wat nogal tot hilarische gesprekken heeft geleid
Faxie, is dit je kloon?quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:48 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook de hele meuk naar rechts gegooid. En nog 0
quote:
Waar zie je een depressieve post van mij? Ik heb alleen gepost dat ik wel zie waar het met mijn matches heen gaat en laat hen op een date aansturen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:17 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Kunnen jij en yats niet ergens anders depressief zijn? Godverdomme
Die houdt je wel bezig ja...quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Meer op Blendr aan het kijken though.
Niet om je te hosselen. Iedereen klaagt hier over geen matches en jij had er 10 dus wilde weten of je eruit ziet als Ryan Gosseling maar ik zag dat je vals had gespeeldquote:Op zondag 12 oktober 2014 11:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Weinig nut, lopen al gesprekken
Neequote:Op zondag 12 oktober 2014 13:17 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Kunnen jij en yats niet ergens anders depressief zijn? Godverdomme
Het is toch een hele ervaring voor mij hoorquote:Op zondag 12 oktober 2014 14:13 schreef UnicornFarts het volgende:
Vertellen dat er een match is is imo geen ervaring. Als een aantal andere dat gaan doen is het topic zo vol.
Het is bloed irritant net als hier 20x in een topic te moeten lezen dat vrouwen kuthoeren zijn alleen maar omdat jullie geen gesprek kunnen knopen of het zelf verpesten met claimerig gedoequote:Op zondag 12 oktober 2014 14:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het is toch een hele ervaring voor mij hoor
Kan ik er wat aan doen, dat het een spamsnol is van een Duitse sitequote:Op zondag 12 oktober 2014 14:19 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Het is bloed irritant net als hier 20x in een topic te moeten lezen dat vrouwen kuthoeren zijn alleen maar omdat jullie geen gesprek kunnen knopen of het zelf verpesten met claimerig gedoe
Jij snapt hetquote:Op zondag 12 oktober 2014 14:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het is toch een hele ervaring voor mij hoor
Was leukquote:Op zondag 12 oktober 2014 14:45 schreef Chai het volgende:
Haha gisteren dus weer een match, vannacht afgesproken, lkkr geneukt, maar geen relatiemateriaal, dus bye bye.![]()
Lees je toch niet...quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:39 schreef Faxie het volgende:
Over de zoveelste match lezen is ook irritant
Goed bezig.quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:45 schreef Chai het volgende:
Haha gisteren dus weer een match, vannacht afgesproken, lkkr geneukt, maar geen relatiemateriaal, dus bye bye.![]()
quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:45 schreef Chai het volgende:
Potverdimme. Dat wordt neuken.quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:25 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Potverdommeheb je er na 1 nacht slapen ook weer 10 matches bij
Vleeskeurfabriek is on
Sodeju UF, je komt even met gestrekt been erin. Maar om je een plezier te doen een concretere post. Ik ben in gesprek met twee matches, een komt uit Polen en heeft (nog steeds) geen flauw idee wat ze in Arnhem zoekt/hoe ze hier terecht gekomen is. Het is gewoon grappig om daarover mee te ouwehoeren (ik zou ook niet weten wat iemand vanuit het buitenland hier moet), en de ander studeert in Nijmegen, komt tot nu toe gezellig over en ik kijk verder wel hoe of wat.quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:19 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Het is bloed irritant net als hier 20x in een topic te moeten lezen dat vrouwen kuthoeren zijn alleen maar omdat jullie geen gesprek kunnen knopen of het zelf verpesten met claimerig gedoe
Hoe kom ik er toch bij dat jij een relatie hebt?quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:45 schreef Chai het volgende:
Direct roodquote:Op zondag 12 oktober 2014 15:12 schreef yats het volgende:
[..]
Sodeju UF, je komt even met gestrekt been erin.
Ik voer liever een poesquote:Op zondag 12 oktober 2014 14:46 schreef Godshand het volgende:
[..]
Lees je toch niet...
Ga je katten voeren dan.
Hoe is het nou met je verkeerd-nummer-chick dan?quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:47 schreef Grielen het volgende:
Voor het eerst in een maand maar eens uit verveling gaan Tinderen, volgens mij heeft er iemand een blik met lekkere meiden opengetrokken
lkrquote:Op zondag 12 oktober 2014 14:45 schreef Chai het volgende:
Jij hebt het zwaar, ik zie het alquote:Op zondag 12 oktober 2014 14:45 schreef Chai het volgende:
Heb liever een gestrekt been in mij Hihahoquote:Op zondag 12 oktober 2014 15:12 schreef yats het volgende:
[..]
Sodeju UF, je komt even met gestrekt been erin. Maar om je een plezier te doen een concretere post. Ik ben in gesprek met twee matches, een komt uit Polen en heeft (nog steeds) geen flauw idee wat ze in Arnhem zoekt/hoe ze hier terecht gekomen is. Het is gewoon grappig om daarover mee te ouwehoeren (ik zou ook niet weten wat iemand vanuit het buitenland hier moet), en de ander studeert in Nijmegen, komt tot nu toe gezellig over en ik kijk verder wel hoe of wat.
[..]
Hoe kom ik er toch bij dat jij een relatie hebt?
Morgen weerquote:Op zondag 12 oktober 2014 18:07 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Heb liever een gestrekt been in mij Hihaho
Oke nee sorry
En als je het dan doet, waarom niet een wat mooiere.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:40 schreef artelligence het volgende:
Waarom zou je een close up van je oog uploaden? :/
Lelijke ogen inderdaadquote:Op zondag 12 oktober 2014 18:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En als je het dan doet, waarom niet een wat mooiere.
Kijkt een beetje boos ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm, lekker samen vingeren op de cam, hmmm lekker nat en geil, hmmmmquote:
Lekker sprietsen op cam.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:08 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Hmm, lekker samen vingeren op de cam, hmmm lekker nat en geil, hmmmm
Jammiequote:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:25 schreef UnicornFarts het volgende:
Staat in zijn bio 200% alpha. Zal wel aan mij liggen maar als er iets niet alpha is dan is het wel een man op een paard
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |