Qua plafond zouden russian swings moeten lukken, maar het is voornamelijk de oppervlakte die niet overhoud.quote:
Hebben w.m.b. ook totaal geen meerwaarde. Gewoon Ruski gaan.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:12 schreef Ethanolic het volgende:
American swings zijn toch kut voor je schouders? Lijkt me tenminste.
Jammer, dan houdt het op he.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:13 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Qua plafond zouden russian swings moeten lukken, maar het is voornamelijk de oppervlakte die niet overhoud.
HA! Na mijn zwakke argumentatie hierboven heb ik me er toch echt toe gezet om de turkish get up onder de knie te krijgen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:16 schreef BertV het volgende:
[..]
...behalve die turkish get up.
Ik ben niet in de wieg gelegd voor die ingewikkelde stappen, geef het dan te snel op om weer snel met die dingen te zwaaien.![]()
Ik denk dat ik te weinig eiwitten uit voeding binnenkrijg, welke shake zou je aanraden voor beginners spieropbouw? Ik doe wel alleen kettlebell workouts en cardio, dus doe geen andere krachttraining ernaast.quote:
Denken heb je niks aan. Controleer eerst hoeveel je binnen krijgt en check wat je nodig hebt. Voor iemand die alleen KB workouts en cardio doet is 1,5 gram per kg lichaamsgewicht al ruim voldoende.quote:Op woensdag 24 februari 2016 10:49 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik te weinig eiwitten uit voeding binnenkrijg, welke shake zou je aanraden voor beginners spieropbouw? Ik doe wel alleen kettlebell workouts en cardio, dus doe geen andere krachttraining ernaast.
Whoei. Respect dat je er aan begint.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:29 schreef Ethanolic het volgende:
Dag 1 van 10k swings challenge.
Heftig
Heb in mijn gehele carrière als gymmer nog geen 500 swings in totaal gedaan.
500 swings met 20kg gedaan, qua gewicht ging het nog best aardig. Liters gezweet wel. Alleen m'n handen zijn echt naar de tyfusTips daarvoor?
quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:29 schreef Ethanolic het volgende:
Heftig
500 swings met 20kg gedaan, qua gewicht ging het nog best aardig. Liters gezweet wel. Alleen m'n handen zijn echt naar de tyfusTips daarvoor?
Na m'n tweede en derde set, toen het maagzuur omhoog kwam, dacht ik wel even waar ben ik aan begonnen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Whoei. Respect dat je er aan begint.
Heb blaren op de zijkant van m'n pinken en aan een ringvinger. Verder gewoon eeltvorming, maar dat ben ik wel gewend. Ik zit er aan te denken om in ieder geval om m'n pink tape te doen. De handles van die KB zijn vrij klein. Zijn competitie KB's, even niet naar het merk gekeken.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:47 schreef Rauw. het volgende:
[..]![]()
Echt blaren op je handen of beurs?
Ik zie het niet om met één hand te swingen tho. Zou tapen wel werken?quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:46 schreef Klokov het volgende:
Kan het mij voorstellen. Competitiebells zijn gemaakt voor 1 hand. Zou persoonlijk om en om switchen en evt de set van 50 halverwege wisselen. Wel mooi dat je begonnen bent. Zal vanavond ook een begin maken!
Bij zo'n challange met 1 hand swingen zou ik ook niet doen. Kans op blessures is dan veel te groot op het moment dat je moe wordt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik zie het niet om met één hand te swingen tho. Zou tapen wel werken?
Weet niet, zelf nog niet gedaan. Wellicht dat een crosspost naar het BB-topic je een (beter) antwoord gaat geven.quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik zie het niet om met één hand te swingen tho. Zou tapen wel werken?
http://kettlebellsworkout(...)he-kettlebell-swing/quote:If you are using a narrow handled kettlebell like the competition kettlebells then you may only be able to hold on with 3 fingers from each hand and have the little finger outside the handle.
Ik houd toevallig precies die lijst aan van eiwitrijke voeding en ik kom vaak niet verder dan 80gram per dag.quote:Op woensdag 24 februari 2016 10:56 schreef BertV het volgende:
Nu is het niet je vraag, dat respecteer ik. maar...![]()
Waarom eet je niet gewoon meer eiwitten in je voeding?
https://www.salusi.nl/eiwitrijke-voeding-lijst-eiwitrijk-voedsel
Ik weeg 71kg. en krijg zo'n 80gram eiwitten per dag binnen en soms nog minder. Ik houd namelijk ook calorie inname bij omdat ik nog 2 a 3 kg. wil afvallen. kan ik desondanks ook gewoon aan spieropbouw werken of eerst wachten tot ik mijn streefgewicht heb bereikt?quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:02 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Denken heb je niks aan. Controleer eerst hoeveel je binnen krijgt en check wat je nodig hebt. Voor iemand die alleen KB workouts en cardio doet is 1,5 gram per kg lichaamsgewicht al ruim voldoende.
Als je dit weet en het blijkt dat je te kort komt kan er gekeken worden naar extra eiwitten. In de vorm van eiwitrijke producten(vlees, melk producten etc.) of door shakes.
Niet te hard knijpen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:29 schreef Ethanolic het volgende:
Heftig
Ik weet niet hoe lang je bent, maar 71kg lijkt me nu niet het gewicht om bij te willen afvallen. Zodra je spiermassa aanmaakt gaat je verbranding in rust ook omhoog. 2 tot 3 kg spiermassa moet er zeker in het begin toch wel "aanvliegen", ...waar de simplistische roep "spieren omzetten in vet" vandaan komt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:25 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Ik houd toevallig precies die lijst aan van eiwitrijke voeding en ik kom vaak niet verder dan 80gram per dag.
[..]
Ik weeg 71kg. en krijg zo'n 80gram eiwitten per dag binnen en soms nog minder. Ik houd namelijk ook calorie inname bij omdat ik nog 2 a 3 kg. wil afvallen. kan ik desondanks ook gewoon aan spieropbouw werken of eerst wachten tot ik mijn streefgewicht heb bereikt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |