http://www.telegraaf.nl/b(...)en_in_Londen___.htmlquote:Britse veiligheidsdiensten houden in Londen duizenden terreurverdachten in de gaten. Dat zei burgemeester Boris Johnson van de Britse hoofdstad in een interview met dagblad The Telegraph. Zo'n 500 jihadisten zijn naar Syrië en Irak gereisd. De helft van hen is ook weer teruggekeerd, meldde de krant zaterdag.
"We zijn in Londen heel erg waakzaam en zeer bezorgd”, zei Johnson. „Elke dag zijn de veiligheidsdiensten betrokken bij duizenden operaties.” Van de Britse strijders die in Syrië en Irak actief zijn voor terreurbeweging Islamitische Staat (IS), is volgens de burgemeester zeker een derde afkomstig uit Londen.
De grote Jihad is al eeuwen geleden begonnen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:20 schreef michaelmoore het volgende:
Ik moet constateren dat de grote Jihad begonnen is, en ik voorspel tientallen jaren met massale immigratie in EU van moslims en hun Imams die in de moskeeën werkloze moslims oproepen om het kalifaat te steunen
Krijgt Wilders nu gewoon gelijk, ????????????????
En zal het vervolgen van hem door de overheid de geschiedenis ingaan als een zeer grote blunder?/
Mafjje , Stouterdquote:
Ja jij bent nog niet wakker en praat Femke Halsema naquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:24 schreef Buitendam het volgende:
Oh, en Wilders roept alleen maar onzin.
Dus als hij praat over een tsunami aan moslims dan heeft hij gelijk, maar taaien ze met z'n allen af naar Syrie dan heeft hij nog steeds gelijk.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:24 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja jij bent nog niet wakker en praat Femke Halsema na
kloptquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus als hij praat over een tsunami aan moslims dan heeft hij gelijk, maar taaien ze met z'n allen af naar Syrie dan heeft hij nog steeds gelijk.klinkt als een hoop waarheden.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een plaatje van drie mannen. Epische discussieskills gedetecteerd.
Het gaat een oorlog van de Islam tegen de democratie wordenquote:
Ja ik weet het. Zag dit jaren gelede al aankomen. Vandaar dat ik mij bekeerd heb. een burqa draag en een cursus Arabisch volg.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:32 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Het gaat een oorlog van de Islam tegen de democratie worden
Wat een onzin, de islam is een godsdienst die voert geen oorlog.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:32 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Het begin is er al. Homo's, Joden en schaars geklede vrouwen zijn al niet meer veilig voor de dictatuur van de Islam. Er staat ons nog veel te wachten...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:32 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
De dictatuur van de Islam/pubertjes met bondkraagjes die "je de moeder neuken".quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:35 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Het begin is er al. Homo's, Joden en schaars geklede vrouwen zijn al niet meer veilig voor de dictatuur van de Islam. Er staat ons nog veel te wachten...
Over een groep mensen die van de koran alle ongelovigen mogen uitmoorden! Ook jouw hoofd gaat rollen, Koos.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:38 schreef KoosVogels het volgende:
Oh nee, slechts 5 procent van de NL bevolking is moslim. Waar hebben we het over?
Daarom bekeren mensen. Zo moeilijk is het niet om dit te overleven.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Over een groep mensen die van de koran alle ongelovigen mogen uitmoorden! Ook jouw hoofd gaat rollen, Koos.
Beter sterven in vrijheid, dan leven in gevangenschap.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Daarom bekeren mensen. Zo moeilijk is het niet om dit te overleven.
De Islam geeft genoeg vrijheid als je je aan alle regels houdt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:41 schreef hottentot het volgende:
[..]
Beter sterven in vrijheid, dan leven in gevangenschap.
Freeeeeddddooooommmm!!!!!!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:41 schreef hottentot het volgende:
[..]
Beter sterven in vrijheid, dan leven in gevangenschap.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
De Islam geeft genoeg vrijheid als je je aan alle regels houdt.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mooie paradox.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je mag zelf de smaak van je kopje thee kiezen bijvoorbeeld. Maar dan mag het wel weer niet geestverruimend zijn en er mag ook geen scheut wodka inzitten..quote:
Inshalallah enzoquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:43 schreef hottentot het volgende:
[..]
Mooie paradox.
Leef volgens onze regels en je zult vrijheid ervaren.
Net de Nederlandse strafwet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:43 schreef hottentot het volgende:
[..]
Mooie paradox.
Leef volgens onze regels en je zult vrijheid ervaren.
SadPanda.quote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:38 schreef KoosVogels het volgende:
Wilders heeft gelijk. Tsunami, de westerse waarden zijn niet meer, moslims overheersen ons.
Oh nee, slechts 5 procent van de NL bevolking is moslim. Waar hebben we het over?
Wilders in een volwassen vent die z'n haar bleekt. Wat ben je dan voor kerel? Juist: geen.
Dat betwijfel ik. Het Soefisme vind ik wel iets hebben en Imran Hussein, alsmede SUBUD, maar veel Moslims zien dit als afvallig.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
wilders roept helemaal geen onzin...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:24 schreef Buitendam het volgende:
Oh, en Wilders roept alleen maar onzin.
Ik houd wel van mensen met fantasie, jij zou boeken moeten gaan schrijven. Streekromans bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:15 schreef Mountainbiker_1990 het volgende:
[..]
wilders roept helemaal geen onzin...
zal me niks verbazen als binnen 10 jaar nl is veranderd in klein irak
nee he, maar Allah's volgelingen denken dat Allah dit van hen verlangt, want het staat in het boek, dat je de ongelovige vijand met respect moet behandelen hebben ze niet gelezenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:34 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Wat een onzin, de islam is een godsdienst die voert geen oorlog.
Dan is dat nog de schuld van die volgelingen en dus niet van dat boek.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:32 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee he, maar Allah's volgelingen denken dat Allah dit van hen verlangt, want het staat in het boek, dat je de ongelovige vijand met respect moet behandelen hebben ze niet gelezen
+quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:38 schreef KoosVogels het volgende:
Wilders heeft gelijk. Tsunami, de westerse waarden zijn niet meer, moslims overheersen ons.
Wilders in een volwassen vent die z'n haar bleekt. Wat ben je dan voor kerel? Juist: geen.
Dat zou jou niet verbazen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:15 schreef Mountainbiker_1990 het volgende:
[..]
klopt, de bijbel doet ook geen kwaadquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:34 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dan is dat nog de schuld van die volgelingen en dus niet van dat boek.
Als ik in het vuur van het benzinedepot sta, dan valt er vermoedelijk weinig te roepen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:34 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
+
O de tsunami aan volgelingen komt wekelijks binnen hoor, en zoveel haatbaarden heb je niet nodig voor iedere moslim zich gaat bewapenen
Jij bent de man die in het vuur van het benzinedepot staat en roept dat het slechts en klein vuurtje is
Ik zie toch vooral moslims die blij zijn met onze democratie.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:34 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
+
O de tsunami aan volgelingen komt wekelijks binnen hoor, en zoveel haatbaarden heb je niet nodig voor iedere moslim zich gaat bewapenen
Jij bent de man die in het vuur van het benzinedepot staat en roept dat het slechts en klein vuurtje is
Democratie en Islam bijt elkaarquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:37 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik zie toch vooral moslims die blij zijn met onze democratie. voorzieningen
Democratie en moslims bijten elkaar blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:38 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Democratie en Islam bijt elkaar
Wat is klein irak nou weer?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:15 schreef Mountainbiker_1990 het volgende:
[..]
Democratie is tegen Islamquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:39 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Democratie en moslims bijten elkaar blijkbaar niet.
Nee democratie kan alleen bestaan als er vrijheid van meningsuiting en godsdienst is en de afwijkende opvattingen ruimte krijgen.quote:
dat staat niet in de Koranquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:52 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nee democratie kan alleen bestaan als er vrijheid van meningsuiting en godsdienst is en de afwijkende opvattingen ruimte krijgen.
Bedoel je niet dat Islam tegen democratie is?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:51 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Democratie is tegen Islam
god is de baas en niet de mens, god bechikt , zo staat het in de Koran
Ook in de Bijbel.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:51 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Democratie is tegen Islam
god is de baas en niet de mens, god bechikt , zo staat het in de Koran
Dat dusquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:54 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Bedoel je niet dat Islam tegen democratie is?
inderdaad, alleen Islam die doet er iets meequote:
Niet inenten is ook iets wat sommige christenen doen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:56 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
inderdaad, alleen Islam die doet er iets mee
daarom mag je ook niet inenten en kinderen maken moet en 5 keer bidden per dag
Er staan veel dingen in de koran die passen bij onze democratie:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |