Freeeeeddddooooommmm!!!!!!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:41 schreef hottentot het volgende:
[..]
Beter sterven in vrijheid, dan leven in gevangenschap.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
De Islam geeft genoeg vrijheid als je je aan alle regels houdt.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mooie paradox.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je mag zelf de smaak van je kopje thee kiezen bijvoorbeeld. Maar dan mag het wel weer niet geestverruimend zijn en er mag ook geen scheut wodka inzitten..quote:
Inshalallah enzoquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:43 schreef hottentot het volgende:
[..]
Mooie paradox.
Leef volgens onze regels en je zult vrijheid ervaren.
Net de Nederlandse strafwet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:43 schreef hottentot het volgende:
[..]
Mooie paradox.
Leef volgens onze regels en je zult vrijheid ervaren.
SadPanda.quote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:38 schreef KoosVogels het volgende:
Wilders heeft gelijk. Tsunami, de westerse waarden zijn niet meer, moslims overheersen ons.
Oh nee, slechts 5 procent van de NL bevolking is moslim. Waar hebben we het over?
Wilders in een volwassen vent die z'n haar bleekt. Wat ben je dan voor kerel? Juist: geen.
Dat betwijfel ik. Het Soefisme vind ik wel iets hebben en Imran Hussein, alsmede SUBUD, maar veel Moslims zien dit als afvallig.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
wilders roept helemaal geen onzin...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:24 schreef Buitendam het volgende:
Oh, en Wilders roept alleen maar onzin.
Ik houd wel van mensen met fantasie, jij zou boeken moeten gaan schrijven. Streekromans bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:15 schreef Mountainbiker_1990 het volgende:
[..]
wilders roept helemaal geen onzin...
zal me niks verbazen als binnen 10 jaar nl is veranderd in klein irak
nee he, maar Allah's volgelingen denken dat Allah dit van hen verlangt, want het staat in het boek, dat je de ongelovige vijand met respect moet behandelen hebben ze niet gelezenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:34 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Wat een onzin, de islam is een godsdienst die voert geen oorlog.
Dan is dat nog de schuld van die volgelingen en dus niet van dat boek.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:32 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee he, maar Allah's volgelingen denken dat Allah dit van hen verlangt, want het staat in het boek, dat je de ongelovige vijand met respect moet behandelen hebben ze niet gelezen
+quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:38 schreef KoosVogels het volgende:
Wilders heeft gelijk. Tsunami, de westerse waarden zijn niet meer, moslims overheersen ons.
Oh nee, slechts 5 procent van de NL bevolking is moslim. Waar hebben we het over?
Wilders in een volwassen vent die z'n haar bleekt. Wat ben je dan voor kerel? Juist: geen.
Dat zou jou niet verbazen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:15 schreef Mountainbiker_1990 het volgende:
[..]
wilders roept helemaal geen onzin...
zal me niks verbazen als binnen 10 jaar nl is veranderd in klein irak
klopt, de bijbel doet ook geen kwaadquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:34 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dan is dat nog de schuld van die volgelingen en dus niet van dat boek.
Als ik in het vuur van het benzinedepot sta, dan valt er vermoedelijk weinig te roepen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:34 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
+
O de tsunami aan volgelingen komt wekelijks binnen hoor, en zoveel haatbaarden heb je niet nodig voor iedere moslim zich gaat bewapenen
Jij bent de man die in het vuur van het benzinedepot staat en roept dat het slechts en klein vuurtje is
Ik zie toch vooral moslims die blij zijn met onze democratie.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:34 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
+
O de tsunami aan volgelingen komt wekelijks binnen hoor, en zoveel haatbaarden heb je niet nodig voor iedere moslim zich gaat bewapenen
Jij bent de man die in het vuur van het benzinedepot staat en roept dat het slechts en klein vuurtje is
Democratie en Islam bijt elkaarquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:37 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik zie toch vooral moslims die blij zijn met onze democratie. voorzieningen
Democratie en moslims bijten elkaar blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:38 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Democratie en Islam bijt elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |