Volgende keer even op 'open nieuw deel' klikken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:58 schreef anonymoussie het volgende:
Wat adviseer jij Spec. 1x per jaar?
Zit in een roes.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgende keer even op 'open nieuw deel' klikken.
Met een broodje natuurlijkquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:59 schreef hottentot het volgende:
Zet je vuur ééns lager, wie houd er van die gebubbelde zooi.
Ei hoort er lekker uit te zien, bij deze mag er ook wel een broodje bovenop liggen bij het serveren.
Een uitsmijter?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:58 schreef anonymoussie het volgende:
Wat adviseer jij Spec. 1x per jaar?
Ik kan wel wat hebben hoor.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:09 schreef Njosnavelin het volgende:
Protip: post hier nooit foto's van eten.
Broodjes er bovenop leggen, daar hebben we Yasmin voor.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:59 schreef hottentot het volgende:
Ei hoort er lekker uit te zien, bij deze mag er ook wel een broodje bovenop liggen bij het serveren.
Die stemmen ook met elastiek.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die sketches/typetjes waren geweldig man. Broes Willems heet dat typetje![]()
Nah dat is keukenwerk. Ik breng het alleen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Broodjes er bovenop leggen, daar hebben we Yasmin voor.
Dat is de serveerster van dienst.
Daaromquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb genoten van deze post.
Ik vind 1x in je leven al vaak.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:13 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Neuh. Blowtje. Hij vindt het tevaak.
Ik leef met je mee man.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:24 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Mijn vriendin doet het ook niet, ook nooit gedaan.
Achter.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:23 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Houden jullie me nou voor het ootje?
Ik snap nu waarom je je dan maar vergrijpt aan een uitsmijter.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:24 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Deze moet je trouwens als sig gaan gebruiken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:24 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik snap nu waarom je je dan maar vergrijpt aan een uitsmijter.
Niet bij de mijne.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zei je moeder ook bij de bevalling.
De mijne ook niet, die was er niet eens bij.quote:
Ik moet wat he.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik snap nu waarom je je dan maar vergrijpt aan een uitsmijter.
Uccie komt helemaal niet....echtgenoot voldoet niet aan zijn huwelijkse plichtenquote:
Als hij maar komt?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Uccie komt helemaal niet....echtgenoot voldoet niet aan zijn huwelijkse plichten
Dat hoop ik wel voor hem.quote:
Voordeel voor mij, is dat ik het niet hoef op te ruimen.quote:
En je hebt gelijk wat minder honger.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Voordeel voor mij, is dat ik het niet hoef op te ruimen.
Wat eiwitten zijn wel goed voor me, zou ik er nog wat van groeien?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
En je hebt gelijk wat minder honger.
Zo is het ook.
Praat me eens even bij over die niet opgeruimde rommel bij die radio van je.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:52 schreef Uccie het volgende:
Voordeel voor mij, is dat ik het niet hoef op te ruimen.
Mijn radio is het niet meer, ik heb mijn account laten shredderen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Praat me eens even bij over die niet opgeruimde rommel bij die radio van je.
Ongezien ben ik natuurlijk #TeamKally, maar wat smeuïge details is natuurlijk nooit verkeerd.
Hoe lang heb je daar gedraaid?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn radio is het niet meer, ik heb mijn account laten shredderen.
Het werd een beetje Noord-Korea daar.
Anderhalf jaar ofzo.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe lang heb je daar gedraaid?
Zijn geheime ontvangers om iedereen af te luisteren.quote:
Ze zijn wel zo groot dat ze niet geheim kunnen zijn.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zijn geheime ontvangers om iedereen af te luisteren.
Dat is een afleidingsmanoeuvre.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:52 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ze zijn wel zo groot dat ze niet geheim kunnen zijn.
Ik had het anders moeten verwoorden natuurlijk....naar mijn mening is er een Noord-Koreaanse sfeer ontstaan.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je dit op VBL had gezegd, dan had Karina je een note gegeven.
Nee hoor, ze zegt niks over FOK! zelf.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je dit op VBL had gezegd, dan had Karina je een note gegeven.
Je grapjes-detector is kapot.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee hoor, ze zegt niks over FOK! zelf.
Wij Kingstown wel, want bejaarden onder elkaar mogen dat.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Over onze Cnor maken wij geen grapjes.
Omdat jullie het binnen een uur weer vergeten zijn.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wij Kingstown wel, want bejaarden onder elkaar mogen dat.
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
Dat is wel 1 van de grote voordelen van ouder worden. Je kunt alles op je alzheimer-light afschuiven.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Omdat jullie het binnen een uur weer vergeten zijn.
Zullen die nieuwe schoenen wel zijn.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:15 schreef Kingstown het volgende:
Njos staat weer met haar been krom.
Ik had nog een groot LIF-probleem, maar dat leg ik je dan wel later voor. Als ik het niet vergeten ben tegen die tijd.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:19 schreef Uccie het volgende:
Nou, ik heb genoeg huishoud-vermijd-gedrag vertoond....ik ga wat doen.
Tot laters![]()
.
Zal wat blij mee zijn.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:19 schreef Uccie het volgende:
Tot laters![]()
.
De teringzooi hier is weg.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:19 schreef Uccie het volgende:
Tot laters![]()
.
Vanavond is dit gewoon weer een CUL topic.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik had nog een groot LIF-probleem, maar dat leg ik je dan wel later voor. Als ik het niet vergeten ben tegen die tijd.
Ik ga de eetkamer weer toonbaar maken.quote:
Die heb ik al 3 jaar ofzo.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zullen die nieuwe schoenen wel zijn.
Een kerel natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die foto die boven die van jou staat is dat nou een man of een vrouw?
Ow....ik had het ergens anders ook voorgelegd en de meningen waren nogal verdeeld.quote:
Volgens mij is het niet toegestaan om foto's zomaar in andere topics te posten. Al wordt het natuurlijk ook met mijn foto's gedaan hier.. Maar weet dat er iemand eens gebanned is om die reden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow....ik had het ergens anders ook voorgelegd en de meningen waren nogal verdeeld.
Rokje en iets wat op borsten leek deden me namelijk nogal twijfelen.
In het topic zelf mag je niet reageren en word je verwezen naar andere SC's.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet toegestaan om foto's zomaar in andere topics te posten. Al wordt het natuurlijk ook met mijn foto's gedaan hier.. Maar weet dat er iemand eens gebanned is om die reden.
Dat is meer als je userfoto's van anderen post.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet toegestaan om foto's zomaar in andere topics te posten. Al wordt het natuurlijk ook met mijn foto's gedaan hier.. Maar weet dat er iemand eens gebanned is om die reden.
Dit ging om een userfoto, en die ban was toen ook wegens een foto uit dat LIF topic.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is meer als je userfoto's van anderen post.
Denk je nou echt dat er bans gaan vallen om die natte taart van je?
Het hoge "Truus de Mier-gehalte" van deze post maakt me lichtelijk nerveus.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:49 schreef Uccie het volgende:
Aargghhh hele middag lopen opruimen en schoonmaken, ga ik zitten, zie ik nog stof onder de bank
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:49 schreef Uccie het volgende:
Aargghhh hele middag lopen opruimen en schoonmaken, ga ik zitten, zie ik nog stof onder de bank
Neuh als ik Truus de Mier zou zijn, zou er niet zoveel stof onder de bank liggen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het hoge "Truus de Mier-gehalte" van deze post maakt me lichtelijk nerveus.
Doe dat.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:57 schreef Uccie het volgende:
Maar ik haal er wel even een zwabber overheen
Niet goed gezogen dus.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:49 schreef Uccie het volgende:
Ja ga ik ook doen, alleen straks even eten maken en een beetje afwas, maar dan is het wel klaar voor vandaag.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:07 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Doe dat.
En dan een beetje ontspannen hoor.
Nee, te weinig training hè, dan krijg je dat.quote:
Wat ga je maken?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ga ik ook doen, alleen straks even eten maken en een beetje afwas, maar dan is het wel klaar voor vandaag.
Niet de Cnor gaan uithangen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, te weinig training hè, dan krijg je dat.
Clubsandwich, kip, spek, sla en saus tussen geroosterde boterhammetjes.quote:
Bij gebrek aan.quote:
pic graagquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Clubsandwich, kip, spek, sla en saus tussen geroosterde boterhammetjes.
Als het klaar is, voorlopig zit ik nog met een kopje thee op de bank.quote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als het klaar is, voorlopig zit ik nog met een kopje thee op de bank.
Hoe zie jij trouwens dat er stof ligt onder je bank als je op de bank zit?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee ik zit aan mijn eettafel en kijk dan van een afstand precies onder de bank.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe zie jij trouwens dat er stof ligt onder je bank als je op de bank zit?
Als ik op mijn bank zit, dan zie ik helemaal niets van wat er onder de bank ligt.
Hmmmmm ?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:42 schreef Uccie het volgende:
en ja het is inderdaad onmogelijk om netjes te eten, maar zo lekker en simpelDie clubsandwich is groter dan dat jij bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die clubsandwich is groter dan dat jij bent.
en ja het is inderdaad onmogelijk om netjes te eten, maar zo lekker en simpelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een wolkenkrabberbroodje!
Ik moet toch ergens aan dood.quote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
22.00 uur station Assen? Ik pik je wel op.
en ja het is inderdaad onmogelijk om netjes te eten, maar zo lekker en simpelZiet er lekker uit Uccie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een waar kunstwerk.![]()
![]()
Tot je je mes erin steekt, dan stort de hele boel in en heb je een slagveld op je bord.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:53 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit Uccie!
Een waar kunstwerk.![]()
Als het maar lekker smaakt idd.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Tot je je mes erin steekt, dan stort de hele boel in en heb je een slagveld op je bord.
Maar dat maakt het niet minder lekker.
Bekertje melk erbij
Dank je!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:57 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Als het maar lekker smaakt idd.
Het moet toch je mond in.
Eet smakelijk!![]()
Als de rest van het album zo goed is als deze teringherriequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:59 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb weer nieuwe teringherrie!Nog 10 dagen en dan is het nieuwe album uit
![]()
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:08 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Als de rest van het album zo goed is als deze teringherrie
Deze had ik ook al bekeken. Doet me ook denken aan hun oude sound, iets wat bij mij ook in de smaak valt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]Ze zijn weer een beetje terug op de oude sound, uit de tijd van Disasterpiece.
Ik ben er ook wel blij meequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:39 schreef anonymoussie het volgende:
Custer trouwens ook zo. Als dat hele album op die sound is.
quote:Beste Marianne,
Ik ga akkoord met je bod van euro 0,50.
Ik neem aan dat je het wilt komen halen want als je zo laag biedt vind je alle
verzendkosten ook te hoog
Whut, waar heb je op geboden danquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:02 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik krijg net dit mailtje nav een bod op marktplaats
[..]
Je verwacht het niet.quote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:19 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik hoopte nog dat het tv avondje gered kon worden. Maar wat een baggeravond.
Detective kijken op de Belg. Niets mis mee.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:19 schreef Webschip het volgende:
[..]
Oh een zweedse die ik nog niet kenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Detective kijken op de Belg. Niets mis mee.
Docu over David Bowie was anders zeer de moeite waard.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:19 schreef Webschip het volgende:
[..]
Meeste van die Scandinavische heb ik ook al tig keer gezien, maar deze nog niet.quote:
Ik kijk wel uit naar Bron III Broen, maar ik denk dat die gaat tegenvallen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Meeste van die Scandinavische heb ik ook al tig keer gezien, maar deze nog niet.
Genre vind ik erg leuk, dus heb goede hoop dat ook deze gaat bevallen.
Beter dan die van Idols vorige week?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Docu over David Bowie was anders zeer de moeite waard.
Ken je dat gevoel van hé.....ik heb dit al eerder gezien, maar dat je niet meer weet wat de afloop is en dan toch maar verder blijft kijken? Had ik dus vanavond.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit naar Bron III Broen, maar ik denk dat die gaat tegenvallen.
Ja, maar ik had deze echt niet gezien.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ken je dat gevoel van hé.....ik heb dit al eerder gezien, maar dat je niet meer weet wat de afloop is en dan toch maar verder blijft kijken? Had ik dus vanavond.
Bron is tochThe Bridge? Aangezien Martin daar niet meer in mee zal spelen en de nadruk vooral op Saga schijnt te komen liggen, ben ik ook wat sceptisch.....we'll see.
Op zich wel vertrouwen in de schrijvers gezien de vorige 2 series, maar als 1 van de hoofdrolspelers wegvalt, dan moet je wel iets heel byzonders uit de hoge hoed kunnen toveren en hoewel ik Sara als personage echt heel leuk vindt, vrees ik toch een beetje als de nadruk helemaal op haar komt te liggen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar ik had deze echt niet gezien.
En inderdaad the bridge, wist niet of ik dat van Martin kon spoileren. Maar ik denk ook dat de serie zo goed was door hun onderlinge dynamiek. Dat zal wel heel anders worden.
Maar misschien is het wel briljant!
Ja, vooral op haar autisme. Hopelijk wordt het niet echt een ding.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Op zich wel vertrouwen in de schrijvers gezien de vorige 2 series, maar als 1 van de hoofdrolspelers wegvalt, dan moet je wel iets heel byzonders uit de hoge hoed kunnen toveren en hoewel ik Sara als personage echt heel leuk vindt, vrees ik toch een beetje als de nadruk helemaal op haar komt te liggen.
Voetbalveld, homo-relatie, rector etc kon het allemaal nog herinneren, maar hoe het einde was dus niet.
Oh iets kleins wat ik nodig heb voor mijn sinterklaassurprisequote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wait whut.....heet je echt Marianne?
Ah, maar de vraag is, ga je het nu op laten sturen?quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh iets kleins wat ik nodig heb voor mijn sinterklaassurprise
[..]
Haha, ja. Ik bied gewoon laag omdat er ook nog verzendkosten bij komen. En als ze het te laag vindt moet ze maar een tegenbod doen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ah, maar de vraag is, ga je het nu op laten sturen?
Het is wel een mooi Fok! bedrag, ¤0,50quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, ja. Ik bied gewoon laag omdat er ook nog verzendkosten bij komen. En als ze het te laag vindt moet ze maar een tegenbod doen.
Precies. Had ook twee keer de helft kunnen bieden.quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is wel een mooi Fok! bedrag, ¤0,50
en ja het is inderdaad onmogelijk om netjes te eten, maar zo lekker en simpelIs die spek gebakken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of je krijgt 4,50 verzendkosten.quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Precies. Had ook twee keer de helft kunnen bieden.
Ja. Maar ik was een beetje ongeduldig dus niet helemaal knapperig.quote:
Bij dezen klaag ik alvast over de verkeerde toepassing van het woord 'oubollig' in de OP.quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:22 schreef Specularium het volgende:
NWS / Koningsdag krijgt andere opzet.
Hier Marianne, kun je weer klagen.
Er staat oubolligheid, hoezo?quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Bij dezen klaag ik alvast over de verkeerde toepassing van het woord 'oubollig' in de OP.
Mensen, zoals deze TS waarschijnlijk, denken vaak dat het een synoniem is voor ouderwets.quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Mensen, zoals deze TS waarschijnlijk, denken vaak dat het een synoniem is voor ouderwets.
quote:Verschueren (1996): 'dwaas, koddig, boertig, ruw-komisch'; 'flauw, benepen, ouderwets'
Koenen (1999): 'flauw-grappig, onbenullig lollig'; 'kneuterig, ouderwetserig'
Kramers (2002): 'dwaas, komisch'; 'kneuterig, ouderwets'
Van Dale Hedendaags Nederlands (2002): 'flauw-grappig, onbenullig lollig'; 'ouderwets'
de grote Van Dale (2005): 'koddig, komiek, zonderling' (verouderd); 'min of meer ruw-komisch'; 'opzettelijk komisch en daardoor juist flauw'
Daar haal ik net mijn quote vandaan.quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:30 schreef Njosnavelin het volgende:
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/oubollig
quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar haal ik net mijn quote vandaan.
quote:De betekenis van oubollig wordt inderdaad steeds negatiever. De ontwikkeling was eerst andersom. De betekenis van de oudste vorm abolge, verwant met belgen ('kwaad maken'), is 'toornig, boos'; later verschoof die via 'gek, dwaas' naar 'koddig'. Tegenwoordig heeft het weer een negatieve bijklank, vermoedelijk omdat mensen het begin van het woord (eigenlijk dus ten onrechte) met oud associëren.
Mensen zeggen ook al ruim 20 jaar 'hun zijn'.quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
En tegenwoordig is al 20 jaar bezig?
Ben jij eigenlijk al 20?quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Mensen zeggen ook al ruim 20 jaar 'hun zijn'.
Wie doen dat?quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Mensen zeggen ook al ruim 20 jaar 'hun zijn'.
Ben al bijna 30 joh.quote:
Zou je niet zeggen.quote:
Mijn studie duurt gewoon langquote:Op zondag 12 oktober 2014 10:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow, ik maar denken dat eeuwige studenten enzo niet meer bestaan tegenwoordig.
Daar komt het niet door, heb geen vertraging. Maar begon op mijn 19e en studie duurt 7 jaar.quote:
Dan ben je ook niet al bijna 30.quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Daar komt het niet door, heb geen vertraging. Maar begon op mijn 19e en studie duurt 7 jaar.
'Bijna' is een ruim begrip.quote:
Nietes, ik zit nog aan de goede kant.quote:
Nee, dat ben ik.quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Aan het einde van je studie kun je straks rechtsstreeks de AOW in.
Ik denk dat Jacques er uit gaat .quote:
Dat kan dan ook niet veel soeps zijn.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb net groentesoep gegeten. Met natte wortel erin.
Geen pics.
Ik had geen erg in dat het ook een talentenshow is.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik denk dat Jacques er uit gaat .
Zelfgemaakte soep kan wel veel lekkerder zijn.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het was zelfgemaakte soep, dus de kwaliteit was idd niet echt al te best.
Die troep uit pakjes en blikken eet ik sowieso niet, maar dat wil niet zeggen dat mijn zelfgemaakte soep wel van hoogstaande kwaliteit is.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:32 schreef Webschip het volgende:
Zelfgemaakte soep kan wel veel lekkerder zijn.
Lekker.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb net groentesoep gegeten. Met natte wortel erin.
Geen pics.
Wat goed van je. En voor je.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het was wel een njos-verantwoord soepje, zonder vlees.
In mijn eigengemaakte tomatensoep zat dan weer een overdaad aan vlees.quote:
Patatje pindaquote:Op zondag 12 oktober 2014 18:45 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb 2 gehaktschnitzels, 2 pikanto pinda, 1 patat pinda en 2 broodjes Kwekkeboom kroket op.
#kkdikquote:Op zondag 12 oktober 2014 18:45 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb 2 gehaktschnitzels, 2 pikanto pinda, 1 patat pinda en 2 broodjes Kwekkeboom kroket op.
Weet je nu al wat je dinsdag gaat maken?quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
In mijn eigengemaakte tomatensoep zat dan weer een overdaad aan vlees.
Maar dinsdag eet ik vegetarisch, niet om te compenseren, maar omdat in spinazietaart...oh laat maar, gaan spekjes in
Shit manquote:Op zondag 12 oktober 2014 18:45 schreef YokiKater het volgende:
Jaquote:Op zondag 12 oktober 2014 18:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Weet je nu al wat je dinsdag gaat maken?
quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
In mijn eigengemaakte tomatensoep zat dan weer een overdaad aan vlees.
Uiteraard.quote:
Mijn snackbar heeft besloten om van die Wijko af te stappen.quote:
Zoete zooi bij friet?quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mijn snackbar heeft besloten om van die Wijko af te stappen.
Nu hebben ze een soort zoete chineesachtige zooi.
Denk dat ik binnenkort die tent in de fik ga steken.
Snel fietsen danquote:Op zondag 12 oktober 2014 18:45 schreef YokiKater het volgende:
Ze hebben nu een soort variant op die satesaus van de Chinees.quote:
Is die ook zo dun, dat je altijd aan wat anders moet denken?quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mijn snackbar heeft besloten om van die Wijko af te stappen.
Nu hebben ze een soort zoete chineesachtige zooi.
Denk dat ik binnenkort die tent in de fik ga steken.
Tegenwoordig wel, volgens mij smaakt het ook zo maar dat weet ik niet zeker.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Is die ook zo dun, dat je altijd aan wat anders moet denken?
Heb je zoveel gefietst? Weer zo'n filmpje gemaakt van op je stuur?quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, krom heh? Wat ik eraf heb gefietst heb ik er vanavond weer bij zitten vreten.
Klinkt niet zo goed. Ik wil wel een patatje pinda nu.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze hebben nu een soort variant op die satesaus van de Chinees.
Webschip zal het wel weer lekker vinden.
Dat is in half Nederland zo volgens mij.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:07 schreef hugecooll het volgende:
In mijn oude stadje zijn bijna alle snackbars overgenomen door Aziaten
Nee ik heb nu een spinfiets in mijn woonkamer staan.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb je zoveel gefietst? Weer zo'n filmpje gemaakt van op je stuur?
Dat maakt het er niet beter opquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:08 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja die hier ook, maar is een super aardige vrouw.
En al 20 jaar aan de gang.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is in half Nederland zo volgens mij.
Ooh okee, handig voor als het regent ook.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee ik heb nu een spinfiets in mijn woonkamer staan.
Raspatat.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Klinkt niet zo goed. Ik wil wel een patatje pinda nu.
Wat is er erg aan dan?quote:
Hier niet, is wel een pinda, maar een geïntegreerde.quote:
Ik moest me inhouden om hierop te reageren.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:07 schreef Njosnavelin het volgende:
Klinkt niet zo goed. Ik wil wel een patatje pinda nu.
20 jaar is een terugkerend thema vandaag.quote:
Ik woon gunstig, hier vouwt de chinees gewoon loempia's en verkoopt de turk kebab.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan woon je in de verkeerde helft van Nederland.
Hier is dat fenomeen nog niet doorgedrongen.
Je weet dat Chinese restaurants tegenwoordig verplicht zijn om Nederlandse koks aan te nemen?quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:10 schreef hugecooll het volgende:
Ik bestel toch ook m'n Chinese eten niet bij een Nederlander
Je hoort mij ook niet zeggen dat het eten er tegenwoordig beter is dan vroegerquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je weet dat Chinese restaurants tegenwoordig verplicht zijn om Nederlandse koks aan te nemen?
Aziatische snackbars zijn een begrip in de bewoonde wereld.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan woon je in de verkeerde helft van Nederland.
Hier is dat fenomeen nog niet doorgedrongen.
Daar had idd niemand het over, maar als je erover wilt praten, be my guest.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:12 schreef hugecooll het volgende:
Je hoort mij ook niet zeggen dat het eten er tegenwoordig beter is dan vroeger
Ja, ook zo fijn, slappe babi pangang en droge satéquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je weet dat Chinese restaurants tegenwoordig verplicht zijn om Nederlandse koks aan te nemen?
Een poffertjeskraam waar een Zambiaan de poffertjes maakt, daar loop ik voorbij.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:16 schreef Njosnavelin het volgende:
Chinese restaurants in het westen serveren toch sowieso heel andere dingen dat wat ze in China eten? Wat maakt het dan uit als het niet door een Chinees gemaakt wordt?
Omdat het dan echt niet meer te eten is.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:16 schreef Njosnavelin het volgende:
Chinese restaurants in het westen serveren toch sowieso heel andere dingen dat wat ze in China eten? Wat maakt het dan uit als het niet door een Chinees gemaakt wordt?
Dit dus.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een poffertjeskraam waar een Zambiaan de poffertjes maakt, daar loop ik voorbij.
Een Pakistaans restaurant met een Nederlandse kok sla ik ook over.
Dus je zou een rijsttafel alleen bij een Nederlander eten?quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een poffertjeskraam waar een Zambiaan de poffertjes maakt, daar loop ik voorbij.
Een Pakistaans restaurant met een Nederlandse kok sla ik ook over.
Nou liever bij een Indonesische vriendinquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dus je zou een rijsttafel alleen bij een Nederlander eten?
Ik ben dus dol op frittatensuppe. Seriously. Heb een hele lieve (Oostenrijkse) buurvrouw gehad die het me tig keer heeft uitgelegd en voorgedaan.quote:
Blijft de vraag, je kan wel koken verder?quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben dus dol op frittatensuppe. Seriously. Heb een hele lieve (Oostenrijkse) buurvrouw gehad die het me tig keer heeft uitgelegd en voorgedaan.
Het smaakt nog steeds voor geen meter als ik het zelf klaarmaak.
Ik heb thais leren koken van mijn tante (een thaise), zij is er niet meer dus ik ben de enige die het kan maken hier, maar uiteindelijk smaakt het nooit zo echt. En ik heb het opgeschreven, foto's gemaakt, 10x met haar gekookt. Het is lekker, maar het is het net niet.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben dus dol op frittatensuppe. Seriously. Heb een hele lieve (Oostenrijkse) buurvrouw gehad die het me tig keer heeft uitgelegd en voorgedaan.
Het smaakt nog steeds voor geen meter als ik het zelf klaarmaak.
Dagelijks....van woede.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:31 schreef Kally het volgende:
Blijft de vraag, je kan wel koken verder?
Daar is therapie voor.quote:
Nou iemand compleet de tyfus schelden helpt ook wel hoorquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:25 schreef Njosnavelin het volgende:
Met dingen kapot gooien en mensen pijn doen schiet je ook gewoon helemaal niks op. Als ik boos ben ga ik gewoon slapen en daarna is het wel weer over
Daarom mensen kapot gooien.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:25 schreef Njosnavelin het volgende:
Met dingen kapot gooien en mensen pijn doen schiet je ook gewoon helemaal niks op.
Mijn vriendin zit er ook naar te kijken.quote:
Haha, daar ben ik ook niet zo goed in, alleen klojo zeg ik wel eensquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou iemand compleet de tyfus schelden helpt ook wel hoor
Moet je je rijbewijs hier in de randstad halen, heb je zo aangeleerd.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, daar ben ik ook niet zo goed in, alleen klojo zeg ik wel eens
Echt he. Had er wat meer van verwacht idd. Echt een seks/ drugs gebeuren met een matige inhoud. In de jaren '60 was dit gewoon soft porno.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:35 schreef Specularium het volgende:
Wolf of Wallstreet is gewoon erg overrated.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Moet je je rijbewijs hier in de randstad halen, heb je zo aangeleerd.
Je weet dat ik altijd #TeamNjos ben, maar je kijkt wel naar een hoop kut-programma's.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:18 schreef Njosnavelin het volgende:
Die rapper nu bij Spuiten en slikken..
23,2 cm
Niet onder de indruk.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:18 schreef Njosnavelin het volgende:
Die rapper nu bij Spuiten en slikken..
23,2 cm
quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je weet dat ik altijd #TeamNjos ben, maar je kijkt wel naar een hoop kut-programma's.
Oja dat zag ik ook nog langskomen. Ik dacht nog, welke FOK!kers zijn dit?quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:39 schreef Karina het volgende:
Ik zag een klein stukje van dat programma toen ik zapte, 3 naakte mannen met een bord voor hun kop (letterlijk) zag er niet aantrekkelijk uit
Was dat Studio Voetbal?quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:39 schreef Karina het volgende:
Ik zag een klein stukje van dat programma toen ik zapte, 3 naakte mannen met een bord voor hun kop (letterlijk) zag er niet aantrekkelijk uit
Spec, Sp3c en Timmmmmmmmmmmmquote:Op maandag 13 oktober 2014 11:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oja dat zag ik ook nog langskomen. Ik dacht nog, welke FOK!kers zijn dit?
Timmmmm zou wel kunnen ja. Maar er zat geen neger bij, en ze waren te dik om spec te zijn.quote:
Sjek naakt hoef ik natuurlijk al helemaal niet te zien, al was eentje wel vies dik.quote:
Nee die waren het niet dat zag ik zelfs met bord voor hun kopquote:
Had het over jou, anders zei ik wel sp3c.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:57 schreef Specularium het volgende:
Sp3c heeft gewoon een bolle kop hoor, vraag maar aan Corrie.
Jij kan het weten zonder bord voor hun kop...quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Sjek naakt hoef ik natuurlijk al helemaal niet te zien, al was eentje wel vies dik.
[..]
Nee die waren het niet dat zag ik zelfs met bord voor hun kop
Ik heb ze nooit naast elkaar in hun blootje gezien hoorquote:Op maandag 13 oktober 2014 12:00 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Jij kan het weten zonder bord voor hun kop...
What has been seen..quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:01 schreef Karina het volgende:
Godzijdank waren zij het niet, dat zou echt raar zijnDan ga ik hier niet meer posten hoor als ik die in hun blootje heb zien staan.
Als jij het zegt....quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb ze nooit naast elkaar in hun blootje gezien hoorDat dan weer niet.
Hele dag een beetje soppen met je greppel.quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:01 schreef Karina het volgende:
Godzijdank waren zij het niet, dat zou echt raar zijnDan ga ik hier niet meer posten hoor als ik die in hun blootje heb zien staan.
Nou ja wie weet hoe goddelijk jullie eruitzien dus het zou kunnen jaquote:Op maandag 13 oktober 2014 12:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hele dag een beetje soppen met je greppel.
Ik wist het...quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:05 schreef Karina het volgende:
[..]
ja de nws meet was op een naakstrand nou goed.
Ik zou maar gaan schoppen dan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:09 schreef Specularium het volgende:
Als je nu weer niet op 'open nieuw deel' klikt ga ik je schoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |