Volgende keer even op 'open nieuw deel' klikken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:58 schreef anonymoussie het volgende:
Wat adviseer jij Spec. 1x per jaar?
Zit in een roes.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgende keer even op 'open nieuw deel' klikken.
Met een broodje natuurlijkquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:59 schreef hottentot het volgende:
Zet je vuur ééns lager, wie houd er van die gebubbelde zooi.
Ei hoort er lekker uit te zien, bij deze mag er ook wel een broodje bovenop liggen bij het serveren.
Een uitsmijter?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:58 schreef anonymoussie het volgende:
Wat adviseer jij Spec. 1x per jaar?
Ik kan wel wat hebben hoor.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:09 schreef Njosnavelin het volgende:
Protip: post hier nooit foto's van eten.
Broodjes er bovenop leggen, daar hebben we Yasmin voor.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:59 schreef hottentot het volgende:
Ei hoort er lekker uit te zien, bij deze mag er ook wel een broodje bovenop liggen bij het serveren.
Die stemmen ook met elastiek.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die sketches/typetjes waren geweldig man. Broes Willems heet dat typetje![]()
Nah dat is keukenwerk. Ik breng het alleen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Broodjes er bovenop leggen, daar hebben we Yasmin voor.
Dat is de serveerster van dienst.
Daaromquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb genoten van deze post.
Ik vind 1x in je leven al vaak.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:13 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Neuh. Blowtje. Hij vindt het tevaak.
Ik leef met je mee man.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:24 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Mijn vriendin doet het ook niet, ook nooit gedaan.
Achter.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:23 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Houden jullie me nou voor het ootje?
Ik snap nu waarom je je dan maar vergrijpt aan een uitsmijter.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:24 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Deze moet je trouwens als sig gaan gebruiken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:24 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik snap nu waarom je je dan maar vergrijpt aan een uitsmijter.
Niet bij de mijne.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zei je moeder ook bij de bevalling.
De mijne ook niet, die was er niet eens bij.quote:
Ik moet wat he.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik snap nu waarom je je dan maar vergrijpt aan een uitsmijter.
Uccie komt helemaal niet....echtgenoot voldoet niet aan zijn huwelijkse plichtenquote:
Als hij maar komt?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Uccie komt helemaal niet....echtgenoot voldoet niet aan zijn huwelijkse plichten
Dat hoop ik wel voor hem.quote:
Voordeel voor mij, is dat ik het niet hoef op te ruimen.quote:
En je hebt gelijk wat minder honger.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Voordeel voor mij, is dat ik het niet hoef op te ruimen.
Wat eiwitten zijn wel goed voor me, zou ik er nog wat van groeien?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
En je hebt gelijk wat minder honger.
Zo is het ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |