Ja, gewoon netjes. Maar boeiend dat hij aanvoerder is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
schalke 04 is toch wel de nummer 4/5 van duitsland a mattie
Waarom zou van Gaal moeten lachen? Jij bent echt dom.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
Iemand al van Gaal gezien die in zijn broek pist van het lachen
Ja die doet het geweldig.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
Alsof een Vino-UI chanant zou zijn ofzoquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:47 schreef Mani89 het volgende:
Als Nederland dit nog wint neem ik voor een jaar lang een Vinokourov UI.
Geen tussenstand, mijn voorspelling voor de eindstand.quote:
te laatquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Geen tussenstand, mijn voorspelling voor de eindstand.
denk dat LvG zijn eigen problemen heeftquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
Een Maxim Iglinsky UI dan.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alsof een Vino-UI chanant zou zijn ofzo
Spanje.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
Van Persie speelt toch al jaren verschrikkelijk? Ik kan me zijn laatste goede wedstrijd verdomme niet voor de geest halen.
2011/2012 bij Arsenal.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
Van Persie speelt toch al jaren verschrikkelijk? Ik kan me zijn laatste goede wedstrijd verdomme niet voor de geest halen.
Koeman moet wel lachenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:49 schreef MakkieR het volgende:
[..]
denk dat LvG zijn eigen problemen heeft
Na die kopkool heeft hij weer 4 jaar krediet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
mooie uiquote:
Neh, ik ben een landverrader.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
En dan op het eindtoernooi weer janken dat we geen groepshoofd zijn omdat we geen punten pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |